איזו עמלה הכי טובה אפשר להגיע בבית מסחר (אקסלנס וכו) על:
קניה ומכירה של ניירות ערך זרים?
קנייה ומכירה ניירות ישראלים?
האם ש עמלות נוספות? (למשל בIRA קהש מיטב דש גיליתי שמורידים לי עמלה /עמלת שורה כשאני מקבלת דיבידינד ממניה וכששאלתי באקסלנס אמרו שחוץ מקניה ומכירה של ניירות ערך אין שום עמלה אחרת)
קניה ומכירה של ניירות ערך זרים?
קנייה ומכירה ניירות ישראלים?
האם ש עמלות נוספות? (למשל בIRA קהש מיטב דש גיליתי שמורידים לי עמלה /עמלת שורה כשאני מקבלת דיבידינד ממניה וכששאלתי באקסלנס אמרו שחוץ מקניה ומכירה של ניירות ערך אין שום עמלה אחרת)