אם אני קונה קרן מחקה של אס אנד פי, של חברה ישראלית דרך הבורסה בישראל, למשל קסם, ושמה פקודה ביום X בבוקר, אבל כבר באותו בוקר החוזים העתידיים הם בירידה, למשל מפולת של 10%, כשהקניה של הקרן תתבצע בפועל בסגירת המסחר בישראל אחהצ סביב 17:00, באיזה מחיר הקרן תירכש - במחיר שמשקף את מדד הנאסדק בשעות הבוקר בישראל עוד לפני המפולת, או במחיר שמשקף את מדד הנאסדק באותו יום בשעה 17:00?