• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

שאלה עבור הוריי - שינוי מסלול לאחר יציאה לפנסיה

  • פותח הנושא פותח הנושא deussex
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

deussex

משתמש רגיל
הצטרף ב
1/12/19
הודעות
657
דירוג
519
שלום חברים,

אימי עבדה במקום ממשלתי, וביציאה לפנסיה, היא הוכרחה לבחור מסלול, שכולל מסלול לכמה חודשים עבור הבן זוג, ועל ידי כך לאבד סכום ניכר מהקיצבה.

נוצר מצב, שמקצבה לא הכי גבוהה, הולך סכום ניכר, כדי ליצור סיבסוד סכום זניח עבור הבן זוג (כמו גם שהסטטיסטיקה היא לטובת הנשים בענין הגיל).

שני הוריי מסכימים, שעדיף לוותר על הסעיף, ולקבל סכום גבוה יותר. אך האם ניתן לעשות זאת בדיעבד, איכשהו, או שהנושא סגור וחתום מרגע יציאה לפנסיה?
 
לא ניתן לשנות אחוז קצבה לשארים וחודשים הבטחת קצבאות לאחר קבלת הקצבה הראשונה.
 
מה פירוש 'הוכרחה'?
לא הייתי מעורב, זה היה ב 2017, לדבריה היא הוכוונה לקחת את המסלול הזה, ניסתה להוריד כמה שיותר את השארים אבל לא הצליחה לגמרי. אין לי יותר פרטים.
מה פירוש 'הוכרחה'?
כמו כן, מה כוונת המשפט הבא?
כפי ששאר האנשים הבינו כאן, במקרה של פטירה חלילה, קיצבה בגובה מסויים לבן זוג.
 
כפי ששאר האנשים הבינו כאן, במקרה של פטירה חלילה, קיצבה בגובה מסויים לבן זוג.
היה נשמע לי שמדובר על הבטחה לתקופה קצרה, ולכן לא הבנתי.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
deussex שאלה עבור אימי "כתב ויתור וסילוק מוחלט של תביעות" בסוף העסקתה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
W השקעה במדדים עבור רוב הציבור היא אסונית? (שאלה לסולידית) שוק ההון 24
D שאלה עבור חבר - תואר במשפטים התפתחות אישית 3
deussex שאלה עבור ההורים לשמירת ערך הון בעו"ש שוק ההון 10
D שאלה בנוגע לשינוי הפקדות לכספי פיצויים עבור קופת גמל צרכנות פיננסית 7
O שאלה לגבי הגשת דוח למס הכנסה עבור מסחר בארהב. שוק ההון 37
ג שאלה עבור הדוגלים בהשקעה בקרנות אינדקס שוק ההון 63
ג שאלה בנוגע לקרן השתלמות עבור פנסיונר צרכנות פיננסית 5
צ שאלה למשתמשי אלפי מיסים 2
G שאלה: איך יודעים שפקודה ב Xtrade נכשלה? שוק ההון 0
ק שאלה מעניינת שוק ההון 19
נ שאלה על הסימולטור לעצמאות כלכלית של הסולידית דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 0
N שאלה על IRA קרן השתלמות - שבתוכה יש 5 מספרי קופות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 18
N שאלה מחשבתית שוק ההון 52
N שאלה על ניוד ביטוח מנהלים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6
ה מסלולי השקעה בפנסיה - שאלה לשועלי השקעות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 12
G המלצות ליועץ השקעות + שאלה שוק ההון 2
C שאלה לגבי מגן מס שוק ההון 11
B שאלה על איחוד חשבונות בנק צרכנות פיננסית 6
ה שאלה בנושא מגן מס מיסים 0
N שאלה על פוליסת חיסכון פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
A שאלה על מגן מס בבינלאומי שוק ההון 1
N שאלה על קרנות סל לעומת קרן מחקה שוק ההון 6
N שאלה על קרן צוברת דיבידנדים שוק ההון 1
N שאלה על קרן מחקה שוק ההון 12
N שאלה על קרן מחקה מדד חו"ל כלשהו שוק ההון 4
N שאלה על קרנות מחקות וקרנות סל שוק ההון 1
N שאלה על קרן ממונפת פי 3 נאסדק שוק ההון 4
ר שאלה מורכבת בנושא מס הכנסה ומס שבח מיסים 0
yoyo שאלה ליחידים שפרשו- כמה כסף לחודש צריך אדם יחיד פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 22
B שאלה על הנחה בביטוח בריאות לילדים - הראל צרכנות פיננסית 3
F שאלה לגבי המרת מט”ח באקסלנס טרייד ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
חתול לילה שאלה על גידור בעת מכירת דירה נדל"ן 7
T שאלה לגבי ASUS Vivobook 16 אוף טופיק 2
S שאלה על תחליפים ישראליים לקרנות אמריקניות שוק ההון 12
ה שאלה על הרכב נכסים במסלול עוקב מדד S&P 500 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
י שאלה למי שהתנסה בהלוואות בערבות המדינה או בקרנות חברתיות יזמות והגדלת הכנסות 2
א שאלה קטנה בנוגע לפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
D שאלה לגבי קרן השתלמות או גופת גמל להשקעה זוג טרי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
N שאלה על עמלות על שורת דיבידנד בבית השקעות + שאלה על העברת IRA שוק ההון 0
N שאלה על קיזוז הכנסה מול הוצאה בעו"ש צרכנות פיננסית 1
מ שאלה קצת מוזרה, אבל... שוק ההון 15
flower שאלה על טיפול פלואוריד אצל רופא שיניים – האם באמת נחוץ כל חצי שנה? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 8
T שאלה על חשבון מרג׳ין (לא פורטפוליו) ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
N שאלה עמלות בבית מסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
N שאלה לגבי תעודות סל שוק ההון 3
N שאלה על קרן השתלמות IRA שוק ההון 5
S שאלה לגבי 867 ונספח ג' ו-ד' בדוח 1301 (שכיר) מיסים 7
E שאלה לבעלי דירות - נדל"ן 93
ס שאלה על החזר מס מיסים 4

נושאים דומים

Back
למעלה