• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

[שאלה]מספר שאלות על קרנות חוץ

Alkr4153

משתמש רגיל
הצטרף ב
13/12/18
הודעות
94
דירוג
26
שלום לכולם
עשיתי השוואה בין 2 חברות השקעה פה בארץ אחת מיטב והשנייה פסגות
פסגות:10 שקל מנוי +קיזוז ; 0.08 ק/מ ; 8$ מינימום וסנט מעלה לכל מניית חול.
דש : 15 ללא קיזוז ; 0.09 ; 8$ וסנט
בבנק בכלל כפול 4 ודמי שמירה
מספר שאלות ברשותכם:)
א.אני מעוניין לקנות קרנות vti, vsux כחלק מנייתי אז להבנתי בבתי השקעות בארץ זה תעודות סל מחקות מהיא עמלת הקניה והמכירה שלהם, רגילה 0.08 % או 8$ ?
ב. איך אני יודע אם קרן מחקה או מניה מחלקים דבידנד, איפה בודקים את זה?
ג. אם אני משתמש בברוקר IB, אז החלק הסולידי של התיק שהייתי רוצה להשקיע באג״ח ישראלי 5-10 שנים לא רלוונטי, יש תחלופות לאגח ישראלי בברוקרים זרים? או פשוט לקנות אגח זרים עם מח״מ דומה?
 
א.אני מעוניין לקנות קרנות vti, vsux כחלק מנייתי אז להבנתי בבתי השקעות בארץ זה תעודות סל מחקות מהיא עמלת הקניה והמכירה שלהם, רגילה 0.08 % או 8$ ?
אלו קרנות זרות, אז 8$. ככה לפחות זה אצלי (באקסלנס).

ב. איך אני יודע אם קרן מחקה או מניה מחלקים דבידנד, איפה בודקים את זה?
יש כמה מקומות שמפרסמים את זה, למשל עבור vti כאן תוכל למצוא היסטוריית דיבידנד. בנוסף הברוקר אמור לכתוב את זה ברשימת התנועות בחשבון. ממה שראיתי זה קורה באופן די קבוע אחת לרבעון.

ג. אם אני משתמש בברוקר IB, אז החלק הסולידי של התיק שהייתי רוצה להשקיע באג״ח ישראלי 5-10 שנים לא רלוונטי, יש תחלופות לאגח ישראלי בברוקרים זרים? או פשוט לקנות אגח זרים עם מח״מ דומה?
לקנות אג"ח זרים עם מח"מ דומה זה לא בדיוק אותו דבר. זה שינוי משמעותי בתיק שצריך לחשוב עליו, לא פרט מימוש של איך משקיעים. היו כמה דיונים בפורום על אפשרויות לקניית אג"ח ישראלי מIB, אני בטוח שאחרים יוכלו לענות יותר טוב ממני.
 
אתה משלם $8 לאקסלנס, או שהתכוונת שבתנאים שהוא הציג זה $8?
כי אני ועוד מחברי הפורום משלמים לאקסלנס רק $5, וזה ללא מיקוח.
הכוונה שלי לפחות שetf הזה הוא זר ולכן יש עמלה בדולרים. בדש עולה 8$
לקנות מIB קרנות ישראליות נשמע טוב, למישהו יש ניסיון עם זה? מעניין אם צריך להמיר את השקלים שמתקבלים מהאגח הישראלי לדולר כאשר מקבלים ריביות?
 
במקרה כזה מהיא תחלופה אפשרית סולידית לתיק שמנוהל בIB?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
איך זה, אם אפשר לשאול?
זה מה שהם ביקשו...
הצטרפתי באינטרנט, חזרו אליי לאמת פרטים ואמרו לי שעמלות על קרנות דולריות הן רק $5 במקום $8. אמרתי תודה.
לפי תיאורים של אחרים, הם התקשרו לברר פרטי הצטרפות וזה מה שהם מציעים לכולם.
מדיווחים ישנים יותר בפורום נראה שמאז שהם התחילו לעבוד מול IB הם הורידו את המחיר (וגם הציעו את השינוי ל-IB והורדת המחיר, מיוזמתם, ללקוחות קיימים).
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
צ שאלה למשתמשי אלפי מיסים 2
G שאלה: איך יודעים שפקודה ב Xtrade נכשלה? שוק ההון 0
ק שאלה מעניינת שוק ההון 19
נ שאלה על הסימולטור לעצמאות כלכלית של הסולידית דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 0
N שאלה על IRA קרן השתלמות - שבתוכה יש 5 מספרי קופות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 18
N שאלה מחשבתית שוק ההון 52
N שאלה על ניוד ביטוח מנהלים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6
ה מסלולי השקעה בפנסיה - שאלה לשועלי השקעות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 12
G המלצות ליועץ השקעות + שאלה שוק ההון 2
C שאלה לגבי מגן מס שוק ההון 11
B שאלה על איחוד חשבונות בנק צרכנות פיננסית 6
ה שאלה בנושא מגן מס מיסים 0
N שאלה על פוליסת חיסכון פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
A שאלה על מגן מס בבינלאומי שוק ההון 1
N שאלה על קרנות סל לעומת קרן מחקה שוק ההון 6
N שאלה על קרן צוברת דיבידנדים שוק ההון 1
N שאלה על קרן מחקה שוק ההון 12
N שאלה על קרן מחקה מדד חו"ל כלשהו שוק ההון 4
N שאלה על קרנות מחקות וקרנות סל שוק ההון 1
N שאלה על קרן ממונפת פי 3 נאסדק שוק ההון 4
ר שאלה מורכבת בנושא מס הכנסה ומס שבח מיסים 0
yoyo שאלה ליחידים שפרשו- כמה כסף לחודש צריך אדם יחיד פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 22
B שאלה על הנחה בביטוח בריאות לילדים - הראל צרכנות פיננסית 3
F שאלה לגבי המרת מט”ח באקסלנס טרייד ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
חתול לילה שאלה על גידור בעת מכירת דירה נדל"ן 7
T שאלה לגבי ASUS Vivobook 16 אוף טופיק 2
S שאלה על תחליפים ישראליים לקרנות אמריקניות שוק ההון 12
ה שאלה על הרכב נכסים במסלול עוקב מדד S&P 500 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
י שאלה למי שהתנסה בהלוואות בערבות המדינה או בקרנות חברתיות יזמות והגדלת הכנסות 2
א שאלה קטנה בנוגע לפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
D שאלה לגבי קרן השתלמות או גופת גמל להשקעה זוג טרי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
N שאלה על עמלות על שורת דיבידנד בבית השקעות + שאלה על העברת IRA שוק ההון 0
N שאלה על קיזוז הכנסה מול הוצאה בעו"ש צרכנות פיננסית 1
מ שאלה קצת מוזרה, אבל... שוק ההון 15
deussex שאלה עבור אימי "כתב ויתור וסילוק מוחלט של תביעות" בסוף העסקתה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
flower שאלה על טיפול פלואוריד אצל רופא שיניים – האם באמת נחוץ כל חצי שנה? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 8
T שאלה על חשבון מרג׳ין (לא פורטפוליו) ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
N שאלה עמלות בבית מסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
N שאלה לגבי תעודות סל שוק ההון 3
N שאלה על קרן השתלמות IRA שוק ההון 5
S שאלה לגבי 867 ונספח ג' ו-ד' בדוח 1301 (שכיר) מיסים 7
E שאלה לבעלי דירות - נדל"ן 93
ס שאלה על החזר מס מיסים 4
Y שאלה לגבי מיסוי קרן נדל"ן בחו"ל - מסלול הלוואה מיסים 1
A שאלה לתושבי ר"ג (או לכל אחד שיודע) נדל"ן 2
ז שאלה לגבי החזרה של כסף לישראל מחשבון השקעות בין לאומי שוק ההון 4
N שאלה לגבי לימודי הנדסת חשמל באוניבירסיטאות התפתחות אישית 9
S שאלה לגבי כדאיות מכירת ביטקוין פיזי לאחר שכבר קניתי קרן מחקה של ביטקוין קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 2
ע שאלה על חוק X300 פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 10
W שאלה לגבי הצהרת סטטוס תעסוקתי שוק ההון 1

נושאים דומים

Back
למעלה