• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

שאלה לגבי רכישת קרן מחקה

  • פותח הנושא פותח הנושא unrealx
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

unrealx

משתמש בכיר
הצטרף ב
13/9/18
הודעות
1,014
דירוג
599
1. אם אני מחליט לרכוש קרן מחקה, לדוג' 5122627, איך אני יודע באיזה ערך אני קונה אותה? לדוג' הערך שלה עכשיו הוא 2 אגורות, והשעה היעודה היא 16:00,
האם אני קונה אותה ב- 2 אגורות או שמחכים שיסגר יום המסחר הבא בארה"ב והרכישה מתבצעת רק אחרי שנסגר ערך חדש בסוף יום המסחר בארה"ב? אם זה כתוב איפשהו ומשתנה בין קרן לקרן, איפה זה מצוין בדיוק? לא הצלחתי למצוא באתר של מאיה.

2. במידה ואני רוצה לבצע את הרכישה במספר חלקים, מה הדרך החסכונית ביותר בעמלות? למה צריך לשים לב?

תודה
 
איך אני יודע באיזה ערך אני קונה אותה? לדוג' הערך שלה עכשיו הוא 2 אגורות, והשעה היעודה היא 16:00,
האם אני קונה אותה ב- 2 אגורות או שמחכים שיסגר יום המסחר הבא בארה"ב והרכישה מתבצעת רק אחרי שנסגר ערך חדש בסוף יום המסחר בארה"ב?
המחיר הוא לא 2 אגורות, אתה כנראה מסתכל על נתון הלא נכון.
בכל מקרה, לשאלתך, כן. אתה לא יודע מה המחיר שתשלם. אתה קובע רק את כמות היחידות, וערכן יקבע במסחר לאחר מכן.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
המחיר הוא לא 2 אגורות, אתה כנראה מסתכל על נתון הלא נכון.
זרקתי מספר, ותודה. לגבי השאלה השנייה יש איזו דרך מסויימת שיכולה להשתלם יותר?
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
N שאלה לגבי ההבדל בין רכישת אג"ח ישירות לבין קרנות אג"ח שוק ההון 12
C שאלה לגבי מגן מס שוק ההון 11
F שאלה לגבי המרת מט”ח באקסלנס טרייד ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
T שאלה לגבי ASUS Vivobook 16 אוף טופיק 2
D שאלה לגבי קרן השתלמות או גופת גמל להשקעה זוג טרי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
N שאלה לגבי תעודות סל שוק ההון 3
S שאלה לגבי 867 ונספח ג' ו-ד' בדוח 1301 (שכיר) מיסים 7
Y שאלה לגבי מיסוי קרן נדל"ן בחו"ל - מסלול הלוואה מיסים 1
ז שאלה לגבי החזרה של כסף לישראל מחשבון השקעות בין לאומי שוק ההון 4
N שאלה לגבי לימודי הנדסת חשמל באוניבירסיטאות התפתחות אישית 9
S שאלה לגבי כדאיות מכירת ביטקוין פיזי לאחר שכבר קניתי קרן מחקה של ביטקוין קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 2
W שאלה לגבי הצהרת סטטוס תעסוקתי שוק ההון 1
ה שאלה לגבי דיווח סך מחזור המכירות בשוק ההון מנייר זר בטופס 1301 (וגם בטופס 1322) שוק ההון 20
ג שאלה לגבי טופס 5329 מיסים 2
א האם מצאתי דרך לגלות את העתיד? (שאלה לגבי קרנות מחקות שמתעדכנות פעם ביום) שוק ההון 65
י שאלה לגבי מימוש מגן מס שוק ההון 2
D שאלה לגבי תמהיל מסלולים בקרנות פנסיה והשתלמות הפניקס פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
D שאלה לגבי פיזור - קרנות מחקות מדד שוק ההון 31
י שאלה לגבי דמי ניהול ועמלה של קרן נאמנות שוק ההון 8
N שאלה לגבי קניית קרנות מדדים שוק ההון 2
N שאלה טכנית לגבי העברת מניות מהבנק למערכת מסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 7
דנילה שאלה לגבי השקעה בהון הבריאותי :) אוף טופיק 10
D שאלה לגבי קרן נקובת דולר שוק ההון 5
ד שיפוץ מטבח חסכוני - שאלה לגבי הדבקת אריחים על רצפה קיימת מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 12
D שאלה לגבי פערי ביצועים בין מחקה מנוטרל מט"ח למדד שוק ההון 3
י שאלה לגבי רווחי-הון(RSUs) בסימולטור מס הכנסה מיסים 3
D שאלה לגבי תכנון מס מיסים 0
D שאלה לגבי רכישה באוטומציה שוק ההון 1
M שאלה לגבי הערכת שמאי נדל"ן 6
C שאלה לגבי עושה השוק בקרנות איריות שוק ההון 24
A 50 דרכים כשרות לשלם פחות מיסים - שאלה לגבי ניכוי ביטוח לאומי מיסים 9
klayhamn שאלה לגבי תעודת לידה ממשרד הפנים לצורך הוצאת דרכון זר אוף טופיק 17
E שאלה לגבי קנייה ומכירה -קרן כספית מיסים 31
N שאלה לגבי תצוגה במסך קנית נייר שוק ההון 4
B שאלה לגבי קרנות מחקות צוברות בinteractive שוק ההון 2
P שאלה לגבי התיק השקעות שוק ההון 1
S שאלה לגבי 1301 ו867 ג מיסים 5
flower שאלה לגבי דיווח על רווחי ריבית מפקדון בחשבון IBKR לתושב ישראלי מיסים 44
ד שאלה קטנה לגבי מערכת המסחר בIBKR ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
S שאלה לגבי הטבות מס מיסים 4
H שאלה לגבי עליית הקרן ורווחים שוק ההון 4
R שאלה של מתחיל לגבי השקעות בS&P500 שוק ההון 3
H שאלה לגבי פרפרייה לעומת מרכז. נדל"ן 1
N שאלה רגולציה קצת סבוכה לגבי הצעת רכש כפויה בבורסה בלונדון וטיפול לקוי בבנק ישראלי שוק ההון 3
B שאלה לגבי קרן כספית שוק ההון 6
א שאלה נישתית לגבי מס רווחי הון מיסים 18
א שאלה לגבי blackrock שוק ההון 24
Z שאלה לגבי שיעור מרבי למס רווח הון לפני ואחרי גיל 60 פוסטים מאיכות נמוכה 1
edangz שאלה לגבי ההעברה הבנקאית בIB שוק ההון 7
D שאלה לגבי הכנסה מדיבידנדים שוק ההון 79

נושאים דומים

Back
למעלה