D DigiDog87 משתמש סולידי הצטרף ב 3/12/24 הודעות 35 דירוג 10 2/1/25 #1 יש אנשים שממליצים לקנות קרנות מנוטרלות מט"ח השאלה שלי אם אני קונה בכל חודש במשך 10 שנים קרן נקובת דולר האם זה לא אמור להתאזן? לפעמים אקנה שהדולר נמוך ולפעמים שהוא גבוה או שאני מפספס משהו?
יש אנשים שממליצים לקנות קרנות מנוטרלות מט"ח השאלה שלי אם אני קונה בכל חודש במשך 10 שנים קרן נקובת דולר האם זה לא אמור להתאזן? לפעמים אקנה שהדולר נמוך ולפעמים שהוא גבוה או שאני מפספס משהו?
ה האזרח הקטן משתמש בכיר הצטרף ב 5/3/21 הודעות 11,438 דירוג 13,208 2/1/25 #2 בפורום לא תמצא הרבה המלצות לקרן מנוטרלת, הדעה הרווחת היא שזה בגדר הימור על השקל מול הדולר, כולל עלות גידור גבוהה.
בפורום לא תמצא הרבה המלצות לקרן מנוטרלת, הדעה הרווחת היא שזה בגדר הימור על השקל מול הדולר, כולל עלות גידור גבוהה.
R roneng משתמש בכיר הצטרף ב 21/2/17 הודעות 21,518 דירוג 18,816 2/1/25 #3 נכתב ע"י DigiDog87: יש אנשים שממליצים לקנות קרנות מנוטרלות מט"ח לחץ כדי להרחיב... יש גם אנשים שטוענים שכדור הארץ שטוח. לא צריך להקשיב לכל שטות שאנשים אומרים
נכתב ע"י DigiDog87: יש אנשים שממליצים לקנות קרנות מנוטרלות מט"ח לחץ כדי להרחיב... יש גם אנשים שטוענים שכדור הארץ שטוח. לא צריך להקשיב לכל שטות שאנשים אומרים
א אחד פשוט משתמש רגיל הצטרף ב 28/12/24 הודעות 229 דירוג 89 3/1/25 #4 נכתב ע"י roneng: יש גם אנשים שטוענים שכדור הארץ שטוח. לא צריך להקשיב לכל שטות שאנשים אומרים לחץ כדי להרחיב... נכון אבל פה זה המקום להסביר איך ולמה, לא? אני לדוגמא אשמח מאד להבין מה זה ולמה זה כדאי או לא כדאי בעצמי בלי להסתמך על המלצות ודיס המלצות של אחרים
נכתב ע"י roneng: יש גם אנשים שטוענים שכדור הארץ שטוח. לא צריך להקשיב לכל שטות שאנשים אומרים לחץ כדי להרחיב... נכון אבל פה זה המקום להסביר איך ולמה, לא? אני לדוגמא אשמח מאד להבין מה זה ולמה זה כדאי או לא כדאי בעצמי בלי להסתמך על המלצות ודיס המלצות של אחרים
L luffyguy משתמש רגיל הצטרף ב 16/8/21 הודעות 313 דירוג 334 3/1/25 #5 נכתב ע"י אחד פשוט: נכון אבל פה זה המקום להסביר איך ולמה, לא? אני לדוגמא אשמח מאד להבין מה זה ולמה זה כדאי או לא כדאי בעצמי בלי להסתמך על המלצות ודיס המלצות של אחרים לחץ כדי להרחיב... הלוואי ורק היה איזה שרשור שבו דנו בדברים האלה...
נכתב ע"י אחד פשוט: נכון אבל פה זה המקום להסביר איך ולמה, לא? אני לדוגמא אשמח מאד להבין מה זה ולמה זה כדאי או לא כדאי בעצמי בלי להסתמך על המלצות ודיס המלצות של אחרים לחץ כדי להרחיב... הלוואי ורק היה איזה שרשור שבו דנו בדברים האלה...
פתחו חשבון למסחר עצמאי פסגות טרייד ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון מיטב טרייד ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪5,000 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון פסגות טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול פתיחת חשבון מיטב טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000 ⌄ ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
R roneng משתמש בכיר הצטרף ב 21/2/17 הודעות 21,518 דירוג 18,816 3/1/25 #6 נכתב ע"י אחד פשוט: נכון אבל פה זה המקום להסביר איך ולמה, לא? אני לדוגמא אשמח מאד להבין מה זה ולמה זה כדאי או לא כדאי בעצמי בלי להסתמך על המלצות ודיס המלצות של אחרים לחץ כדי להרחיב... מוזמן לעשות חיפוש. יש מליון שרשורים בנושא
נכתב ע"י אחד פשוט: נכון אבל פה זה המקום להסביר איך ולמה, לא? אני לדוגמא אשמח מאד להבין מה זה ולמה זה כדאי או לא כדאי בעצמי בלי להסתמך על המלצות ודיס המלצות של אחרים לחץ כדי להרחיב... מוזמן לעשות חיפוש. יש מליון שרשורים בנושא