• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

שאלה לגבי קרן נקובת דולר

  • פותח הנושא פותח הנושא DigiDog87
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

DigiDog87

משתמש סולידי
הצטרף ב
3/12/24
הודעות
35
דירוג
10
יש אנשים שממליצים לקנות קרנות מנוטרלות מט"ח
השאלה שלי אם אני קונה בכל חודש במשך 10 שנים קרן נקובת דולר האם זה לא אמור להתאזן? לפעמים אקנה שהדולר נמוך ולפעמים שהוא גבוה או שאני מפספס משהו?
 
בפורום לא תמצא הרבה המלצות לקרן מנוטרלת, הדעה הרווחת היא שזה בגדר הימור על השקל מול הדולר, כולל עלות גידור גבוהה.
 
יש גם אנשים שטוענים שכדור הארץ שטוח.
לא צריך להקשיב לכל שטות שאנשים אומרים
נכון
אבל פה זה המקום להסביר איך ולמה, לא?
אני לדוגמא אשמח מאד להבין מה זה ולמה זה כדאי או לא כדאי בעצמי בלי להסתמך על המלצות ודיס המלצות של אחרים
 
נכון
אבל פה זה המקום להסביר איך ולמה, לא?
אני לדוגמא אשמח מאד להבין מה זה ולמה זה כדאי או לא כדאי בעצמי בלי להסתמך על המלצות ודיס המלצות של אחרים
הלוואי ורק היה איזה שרשור שבו דנו בדברים האלה...
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נכון
אבל פה זה המקום להסביר איך ולמה, לא?
אני לדוגמא אשמח מאד להבין מה זה ולמה זה כדאי או לא כדאי בעצמי בלי להסתמך על המלצות ודיס המלצות של אחרים
מוזמן לעשות חיפוש. יש מליון שרשורים בנושא
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
D שאלה לגבי קרן השתלמות או גופת גמל להשקעה זוג טרי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
Y שאלה לגבי מיסוי קרן נדל"ן בחו"ל - מסלול הלוואה מיסים 1
S שאלה לגבי כדאיות מכירת ביטקוין פיזי לאחר שכבר קניתי קרן מחקה של ביטקוין קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 2
י שאלה לגבי דמי ניהול ועמלה של קרן נאמנות שוק ההון 8
E שאלה לגבי קנייה ומכירה -קרן כספית מיסים 31
B שאלה לגבי קרן כספית שוק ההון 6
עצמאית שאלה לגבי החלק הסולידי בתיק קרן כספית או אגח ממשלתי כללי? שוק ההון 10
O שאלה לגבי הרכב נכסי קרן כספית שוק ההון 6
A שאלה לגבי קרן נאמנות (או קרן סל) סנטטית שוק ההון 12
ל שאלה לגבי קרן מחכה S&P שוק ההון 2
ttmoon שאלה לגבי חשבון השקעות עצמאי אל מול קרן השתלמות (מעבר להפקדות מעסיק) פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
L שאלה לגבי קרן בלאקרוק ACWI שוק ההון 3
M שאלה לגבי קרן השתלמות ותיק השקעות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
S שאלה לגבי קרן vxus שוק ההון 36
N שאלה לגבי קרן השתלמות צרכנות פיננסית 12
N שאלה לגבי קרן פנסיה/ביטוח מנהלים. מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 28
4 שאלה לגבי קרן מחקה קרן סלnasdaq100 ptf 5127766 שוק ההון 1
R שאלה לגבי קרן השתלמות שוק ההון 9
M שאלה לגבי קרן מחקה vt שוק ההון 27
S שאלה לגבי קרן השתלמות שוק ההון 12
M שאלה לגבי קרן השתלמות שוק ההון 26
yuvalnsn שאלה לגבי קרן השתלמות מחקה מדד שוק ההון 4
E קרן השתלמות (שאלה לגבי המעסיק) שוק ההון 8
unrealx שאלה לגבי רכישת קרן מחקה שוק ההון 2
S שאלה לגבי קרן השתלמות שוק ההון 29
O שאלה לגבי קרן השלמות בניהול אישי צרכנות פיננסית 1
Z שאלה לגבי בחירת קרן אג"ח מחקה שוק ההון 1
G שאלה לגבי קרן השתלמות IBI - מחכה מדד S&P 500 שוק ההון 1
O שאלה לגבי הפקדות קרן השתלמות ומיצוע ערך קבוע שוק ההון 7
ל שאלה בסיסית לגבי קרן נאמנות פתוחה שוק ההון 2
O שאלה לגבי קרן מחקה שוק ההון 1
C שאלה לגבי מגן מס שוק ההון 11
F שאלה לגבי המרת מט”ח באקסלנס טרייד ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
T שאלה לגבי ASUS Vivobook 16 אוף טופיק 2
N שאלה לגבי תעודות סל שוק ההון 3
S שאלה לגבי 867 ונספח ג' ו-ד' בדוח 1301 (שכיר) מיסים 7
ז שאלה לגבי החזרה של כסף לישראל מחשבון השקעות בין לאומי שוק ההון 4
N שאלה לגבי לימודי הנדסת חשמל באוניבירסיטאות התפתחות אישית 9
W שאלה לגבי הצהרת סטטוס תעסוקתי שוק ההון 1
ה שאלה לגבי דיווח סך מחזור המכירות בשוק ההון מנייר זר בטופס 1301 (וגם בטופס 1322) שוק ההון 20
ג שאלה לגבי טופס 5329 מיסים 2
א האם מצאתי דרך לגלות את העתיד? (שאלה לגבי קרנות מחקות שמתעדכנות פעם ביום) שוק ההון 65
י שאלה לגבי מימוש מגן מס שוק ההון 2
D שאלה לגבי תמהיל מסלולים בקרנות פנסיה והשתלמות הפניקס פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
D שאלה לגבי פיזור - קרנות מחקות מדד שוק ההון 31
N שאלה לגבי קניית קרנות מדדים שוק ההון 2
N שאלה טכנית לגבי העברת מניות מהבנק למערכת מסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 7
דנילה שאלה לגבי השקעה בהון הבריאותי :) אוף טופיק 10
ד שיפוץ מטבח חסכוני - שאלה לגבי הדבקת אריחים על רצפה קיימת מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 12
D שאלה לגבי פערי ביצועים בין מחקה מנוטרל מט"ח למדד שוק ההון 3

נושאים דומים

Back
למעלה