מה נסגר עם הקרן מחקה הזו, יש ירידות לנאסדק במשך כבר כמעט 4 ימים והקרן הזו לא מתייחסת לירידות... האם היא עוקבת המדוייק אחרי המדד?האם ו קרן מחקה רגילה 5 או שיש בה משהו מיוחד?
לא יודע כמה היא מדוייקת... אבל במבט על הנסדאק אתמול בסוף היום היה שיא חדש והיום ירד 0.05% ומה שהיה היום יהיה מתומחר רק מחר בקרן הזאת.. אז... דווקא דיי מדוייק