היי,
בניתי אקסל שמראה לי את סה"כ הכספים (עו"ש, פנסיה, תיק השקעות וכו') שיש ברשותי בכל זמן נתון.
לצורך הדוגמא- עו"ש=A1, פנסיה=A2, תיק השקעות=A3, סה"כ כספים=(A4 (A1+A2+A3.
אני רוצה ליצור מצב שבו האקסל יתן לי בכל ראשון לחודש את המספר שיש במשבצת A4 נכון לאותו יום.
למשל, ב1/1/2015 היה רשום בתא A4: 25000 ש"ח.
ב1/2/2015 היה רשום בתא A4:27800 ש"ח.
וכן הלאה...
=IF(TODAY()=DAY(1),A4,"") לא תעזור לי כי אז היא תתן לי כל הזמן את מה שרשום בתא A4 ולא מה שרשום בכל חודש מחדש.
יש פתרון?
בניתי אקסל שמראה לי את סה"כ הכספים (עו"ש, פנסיה, תיק השקעות וכו') שיש ברשותי בכל זמן נתון.
לצורך הדוגמא- עו"ש=A1, פנסיה=A2, תיק השקעות=A3, סה"כ כספים=(A4 (A1+A2+A3.
אני רוצה ליצור מצב שבו האקסל יתן לי בכל ראשון לחודש את המספר שיש במשבצת A4 נכון לאותו יום.
למשל, ב1/1/2015 היה רשום בתא A4: 25000 ש"ח.
ב1/2/2015 היה רשום בתא A4:27800 ש"ח.
וכן הלאה...
=IF(TODAY()=DAY(1),A4,"") לא תעזור לי כי אז היא תתן לי כל הזמן את מה שרשום בתא A4 ולא מה שרשום בכל חודש מחדש.
יש פתרון?