כל כמה חודשים מתקשרים אליי מהקופת חולים במטרה לצרף אותי לביטוח סיעודי שלהם, הבעיה (לפחות כפי שאני מבין אותה ואשמח לדעת אם אני מבין נכון) זה שהם משתמשים בטקטיקות מכירה לא ישרות.
היום לדוגמא זה קרה שוב והבחור פשוט אמר "ירד לך הביטוח סיעודי אתה צריך למלא הצהרת בריאות כדי שהוא יחזור בלה בלה בלה ההורים שלך שילמו עליך בעצם בעבר אבל בצבא זה נגמר אוטומטית ולא חידשת מאז אתה חייב כבר למלא הצהרת בריאות" (השתחררתי לפני יותר מ5 שנים), ופשוט דיבר בצורה הזאת כאילו אני באיזשהי בעיה והוא בא לעזור, ולא הזכיר שום דבר על עלות.
אז כששאלתי אותו "רגע, אז אנחנו משלמים על ביטוח סיעודי והוא לא בתוקף כי לא מילאתי הצהרת בריאות?" הוא ענה שלא ואז ששאלתי אז זאת אומרת שאני צריך לשלם מעכשיו אם אני רוצה את זה והוא אמר כן.
בשלב הזה שיניתי כיוון ואמרתי לו אז בקיצור אתם מנסים למכור לי ביטוח, תציגו את הדברים כמו שצריך והבחור התגונן ואמר שאין קשר וזה ממש לא ככה ואת האמת קצת ערער אותי וגרם לי להרגיש רע עם התוקפנות שלי ושאולי העלבתי אותו.
האם הבנתי את הסיטואציה נכון לדעתכם? בסופו של דבר מדובר בביטוח של כמה שקלים אבל עדיין יש לי הרגשה כאילו מנסים לדחוף לי אותו, ואיך שהם מתחילים את השיחה ממש מרגיז אותי, מרגיש ממש לא כשר.
רק שבוע שעבר לדוגמא קיבלתי מייל מסלופארק של"בקשתי" בוטל לי המנוי פרימיום ועכשיו אני במנוי רגיל, למרות שבחיים לא היה לי איזשהו מנוי מיוחד שם בתשלום, ולמרות שלא ביקשתי מהם כלום ולא השתמשתי בשירות שלהם כמה שנים... כשניסיתי לברר הבנתי שפשוט זו גם טקטיקת מכירה.
היום לדוגמא זה קרה שוב והבחור פשוט אמר "ירד לך הביטוח סיעודי אתה צריך למלא הצהרת בריאות כדי שהוא יחזור בלה בלה בלה ההורים שלך שילמו עליך בעצם בעבר אבל בצבא זה נגמר אוטומטית ולא חידשת מאז אתה חייב כבר למלא הצהרת בריאות" (השתחררתי לפני יותר מ5 שנים), ופשוט דיבר בצורה הזאת כאילו אני באיזשהי בעיה והוא בא לעזור, ולא הזכיר שום דבר על עלות.
אז כששאלתי אותו "רגע, אז אנחנו משלמים על ביטוח סיעודי והוא לא בתוקף כי לא מילאתי הצהרת בריאות?" הוא ענה שלא ואז ששאלתי אז זאת אומרת שאני צריך לשלם מעכשיו אם אני רוצה את זה והוא אמר כן.
בשלב הזה שיניתי כיוון ואמרתי לו אז בקיצור אתם מנסים למכור לי ביטוח, תציגו את הדברים כמו שצריך והבחור התגונן ואמר שאין קשר וזה ממש לא ככה ואת האמת קצת ערער אותי וגרם לי להרגיש רע עם התוקפנות שלי ושאולי העלבתי אותו.
האם הבנתי את הסיטואציה נכון לדעתכם? בסופו של דבר מדובר בביטוח של כמה שקלים אבל עדיין יש לי הרגשה כאילו מנסים לדחוף לי אותו, ואיך שהם מתחילים את השיחה ממש מרגיז אותי, מרגיש ממש לא כשר.
רק שבוע שעבר לדוגמא קיבלתי מייל מסלופארק של"בקשתי" בוטל לי המנוי פרימיום ועכשיו אני במנוי רגיל, למרות שבחיים לא היה לי איזשהו מנוי מיוחד שם בתשלום, ולמרות שלא ביקשתי מהם כלום ולא השתמשתי בשירות שלהם כמה שנים... כשניסיתי לברר הבנתי שפשוט זו גם טקטיקת מכירה.