גרהם
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 6/3/15
- הודעות
- 21,553
- דירוג
- 29,388
לא יודע למה אני כל פעם מתעצבן מחדש מ(תת) הרמה של נציגי שירות הלקוחות והיועצים במוסדות הפיננסים.
בנקאים שלא שולטים בפרטי הפקדונות של הבנק שלהם, נציגי שירות שלא יודעים מה דמי הניהול בפנסיה הכללית שהם מציעים ומהיום, יועץ בכיר עם תארים ורשיונות שכאשר אמרתי לו שיש לי קה"ש IRA הוא ניסה לטעון שהתשואה שלי היא תשואת האפיק המנייתי של קה"ש של אותו גוף פנסיוני.
שלא לדבר איך הם דוחפים מוצרים ביטוחיים מיותרים שלא נותנים שום מענה לתרחישי יום הדין עליהם הם מדברים.
אני אפילו לא כותב שמות, גם כדי לא לסבך את בעלת הבית וגם כי זה פשוט אצל כולם.
סליחה, חוץ מאשר הלמן אלדובי השם יקום דמם שכאשר שאלתי משהו יחסית מורכב את הנציג הוא בדק, חזר עם תשובה טובה ואחרי שעה עם חידוד לתשובה אחרי שהתייעץ שוב עם המומחה (אתם מנחשים לבד מי המומחה).
ומצד שני הם כל כך משכנעים ומשוכנעים שבאמת מסכנים הלקוחות שלרובם המכריע אין כלים אפילו לשאול את השאלות הנכונות, שלא לדבר על ביקורת על התשובות.
אין שורה תחתונה. רק פריקת תסכול מהבינוניות ותהיה איזה טעויות אני עושה בנושאים בהם אני פחות מבין (מישהו מכיר יועץ מוסכים?).
בנקאים שלא שולטים בפרטי הפקדונות של הבנק שלהם, נציגי שירות שלא יודעים מה דמי הניהול בפנסיה הכללית שהם מציעים ומהיום, יועץ בכיר עם תארים ורשיונות שכאשר אמרתי לו שיש לי קה"ש IRA הוא ניסה לטעון שהתשואה שלי היא תשואת האפיק המנייתי של קה"ש של אותו גוף פנסיוני.
שלא לדבר איך הם דוחפים מוצרים ביטוחיים מיותרים שלא נותנים שום מענה לתרחישי יום הדין עליהם הם מדברים.
אני אפילו לא כותב שמות, גם כדי לא לסבך את בעלת הבית וגם כי זה פשוט אצל כולם.
סליחה, חוץ מאשר הלמן אלדובי השם יקום דמם שכאשר שאלתי משהו יחסית מורכב את הנציג הוא בדק, חזר עם תשובה טובה ואחרי שעה עם חידוד לתשובה אחרי שהתייעץ שוב עם המומחה (אתם מנחשים לבד מי המומחה).
ומצד שני הם כל כך משכנעים ומשוכנעים שבאמת מסכנים הלקוחות שלרובם המכריע אין כלים אפילו לשאול את השאלות הנכונות, שלא לדבר על ביקורת על התשובות.
אין שורה תחתונה. רק פריקת תסכול מהבינוניות ותהיה איזה טעויות אני עושה בנושאים בהם אני פחות מבין (מישהו מכיר יועץ מוסכים?).