י
יותרמזלמשכל
היי בן 24 וחצי סטודנט למדמ"ח באונברסיטה מהטופ 4 . יש לי כרגע ציונים יפים . אני מאז ומתמיד רציתי לגור שנה שנתיים בחו"ל גם במשפחה וההורים לכולם היו הרפתקאות כאלה, ובכללי זה מדבר אליי. לטפשותי , שרפתי המון זמן בין הצבא ללימודים על שטויות. כמו כן אסיים את התואר עוד שנתיים מהיום ז"א סביבות הגיל 27 . ואני מרגיש שזה לא משהו שארצה לוותר עליו וזה יהיה רלוונטי רק לגילאים האלה (בערך). עד שאצבור ניסיון בתעסוקה לרמת הרילוקיישן אני מניח שאהיה מבוגר מדי וגם בלי לדעת מצב זוגי. (כן זה משמעותי אם אני יוצא בגיל 32 או 27 לשנתיים). בשביל זה חשבתי על לעשות תואר שני בחו"ל במדמ"ח או ישר להתחיל כג'וניור בחו"ל... יש למישהו ניסיון שלמד בארץ ועשה תואר שני במקום מכובד בחו"ל ? או מישהו שהתחיל כמשרה ראשונה ישר בחו"ל? חיפש בו"ז בשתי מקומות....
[חילופי סטודנטים לא ממש אופציה למרות שמנסה לחתור]
[חילופי סטודנטים לא ממש אופציה למרות שמנסה לחתור]