לטובת כולנו,
יהיה נחמד שנשתמש בידע ובחוכמת ההמונים ונצרף פה כל אחד קישורים לפוסטים שמדברים על ההתהנהלות (או אי ההתנהלות) הנכונה במהלך שוק יורד מהסולידית ומאחרים..
תודה מראש לכולם.
פוסט מה11 במרץ 2015
משתמש שתוהה מה לעשות כי אנחנו לקראת צונאמי פיננסי??
הסנופי היה אז על 2,040
נכון להיום הסנופי בסביבות 2800-2900 ולפני רגע היה ב3000 +