• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

רוצה לפתוח חשבון עצמאי

אסטרונום חובב

משתמש רשום
הצטרף ב
30/10/24
הודעות
17
דירוג
9
שלום לכולם
טובע בים המידע
יש לי קופ''ג להשקעה בהו''ק חודשית של 1500 ש''ח
זה נכון להעביר את ההו''ק לחשבון מסחר עצמאי?
ואם כן האם יש זמן כלשהו שזה עדיף- עליות / ירידות?
ועוד ענין- כרגע אני לא יודע איך מתנהלים בחשבון עצמאי, אני רק יודע את האסטרטגיה הסולידית אבל לא בפועל, זה אפשרי כך לפתוח חשבון או שחובה לדעת הכל קודם?
תודה לעונים
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
U רוצה לפתוח חשבון אצל ברוקר אמריקאי, קצת חושש מהמעבר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
V רוצה לפתוח חשבון מסחר עצמאי אבל בית ההשקעות דורש ממני לשלוח לו צילום של תעודת זהות כולל תאריך הנפקה דרך האתר שלהם צרכנות פיננסית 8
ה רוצה לפתוח עוסק פטור- ולהיעזר באיש משפחה.מותר? צרכנות פיננסית 2
GeraltOfHaifa מקבל 950,000$ לחשבון הבנק הפרטי (עסקת קניין רוחני מארה"ב) - רוצה לודא כמה דברים חשובים צרכנות פיננסית 3
R התייקרות בביטוח בריאות פרטי, רוצה להבין אם זה סביר צרכנות פיננסית 18
F חדש ב-IRA , רוצה להשקיע ל-15 שנים ב-S&P500 , איך מתקדמים ? שוק ההון 19
א רוצה למנוע מעבר לעוסק מורשה מיסים 15
B רוצה להתחיל להשקיע, איך כדאי לי? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
ת רוצה להשקיע חכם אחרי המון טעויות בדרך שוק ההון 7
M רשות שוק ההון רוצה לחסל את הIRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 52
בנאדם מעסיק לא רוצה לשלם פנסיה ופיצויים אוף טופיק 10
E רוצה לבנות תיק השקעות מפוזר. להיות ממוקד או לפזר? סביבות 400k שוק ההון 8
K רוצה להשקיע בS&P500 שוק ההון 28
S בן 35 רוצה אבל מפחד לעזוב את הבית של ההורים אוף טופיק 40
K אני רוצה לקנות בית בתל אביב נדל"ן 16
I קצת אבוד - רוצה לגשת למכרז לראשונה נדל"ן 9
ח מתכננת להתחיל לימודים בסמסטר הקרוב בטכניון וחוששת לבחור בתחום שאני רוצה יומני מסע אישיים 19
Nons Ense מצאתי דירה שאני רוצה לרכוש, אילו שאלות חשוב לשאול את בעל הדירה? נדל"ן 6
C איך לציין לבנק שאני רוצה להעביר רק *חלק* מהניירות לבית ההשקעות? שוק ההון 11
S החזרי מס, רוצה לדעת שאני מבין נכון.. מיסים 13
א מפתחת Backend - רוצה להתמקצע בבינה מלאכותית התפתחות אישית 14
B עזרה רוצה לבנות תיק השקעות לטווח קצר שוק ההון 10
AlexNOSAM רוצה ללמוד פרסום, מכירות ו/או שיווק התפתחות אישית 0
H אשתי רוצה ללמוד קורס בהייטק. התפתחות אישית 24
D רוצה להתגרש אוף טופיק 18
N רוצה להחכים יומני מסע אישיים 8
E אני רוצה לעשות ללוות צלמים באופן עסקי ולא יודע איך לתמחר את זה. אשמח לעזרה אוף טופיק 2
ח רוצה לטוס בפעם הראשונה לחו"ל אוף טופיק 14
c881 סגן שר הבריאות רוצה לראות רופאים חרדים פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 48
GeraltOfHaifa אני רוצה להעשיר את העברית שלי - איך עושים זאת? התפתחות אישית 23
הoוליד חייל משוחרר | בן 23 רוצה להבין יותר בכסף יומני מסע אישיים 20
D רוצה ללמוד על עסקים התפתחות אישית 2
ס משרת סטודנט בתוכנה - תחום ממש לא מעניין שאני לא רוצה להמשיך בו. מה עושים? התפתחות אישית 7
גימפל רוצה להשקיע בS&P 500 לעשות את זה דרך קופת גמל להשקעה, או דרך מסחר עצמאי בבורסה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 18
ה רוצה להעביר את הקרן השתלמות, קופת הגמל, והפנסיה מאלטשולר, למקום אחר למסלול עוקב מדד s&p. בסלייס יש מסלול כזה עם דמי ניהול 0.3 אבל הבנתי שלא ככ מומלץ פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 16
T אני רוצה ללמוד לצייר התפתחות אישית 1
A אני רוצה לשלם אחת לחודש משכורת לפרילנס בחו"ל. איך הכי כדאי? צרכנות פיננסית 0
YoniLevy הצעד הראשון: בגיל 18 נזכרתי שאני רוצה מלא כסף יומני מסע אישיים 21
YoniLevy בגיל 18 נזכרתי שאני רוצה מלא כסף יומני מסע אישיים 32
M עשיתי תוכנית כלכלית, לפני שמתחיל רוצה לוודא שלא טעיתי בדרך שוק ההון 25
ע מיסוי על אופציות שהחברה רוצה לרכוש חזרה מהעובד מיסים 3
E לקוח לא רוצה לשלם את מלוא הסכום כי טוען שכמה תמונות לא יצאו טוב. מה לעשות? אוף טופיק 22
M חברה שלי רוצה להשקיע 15 אלף ש"ח לטווח ארןך שוק ההון 10
N מה אתם... הייתם עושים ? - רוצה לעבור מניהול תיק בבנק שוק ההון 0
אני חדש סליחה אם זה שייך לנדלן, רק רוצה להבין. כשאני שוכר דירה, חובה לשלם ארנונה ודמי וועד? אוף טופיק 1
I אלטרנטיבה לכרטיס אשראי ללא עמלות (בדומה ל "כזה אני רוצה") לבעלי דיירקט צרכנות פיננסית 7
G לא רוצה לקחת משכנתא מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 27
תפוזינה רוצה לראות ב־IB כמה תשואה יש לי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
E רוצה להעביר 70 אלף שקל לקופות גמל להשקעה. כדאי בתקופה הזו ומה הדמי ניהול? שוק ההון 61
ד בעיית "אני רוצה להביא את המכה" התפתחות אישית 147

נושאים דומים

Back
למעלה