ההשקעות לי מחולקות 50 אחוז במיטב טרייד במדדים(אמריקאים) ו 50 אחוז בהפניקס קופת גמל עם חשיפה גבוהה.
אני מבין שכיוון שהדולר ירד, אני כמעט לא רואה את הרווחים של המדדים.
מצד שני שקופת הגמל אני אואה רווחים מאוד יפים.
האם זה קורה כיוון שהמסלול בהפניקס לא יושב על הדולר?
אם כך. לטווח ארוך מה מומלץ לי לעשות? להמשיך לקנות ממדים ממיטב טרייד? או כל הצעה אחרת
אני מבין שכיוון שהדולר ירד, אני כמעט לא רואה את הרווחים של המדדים.
מצד שני שקופת הגמל אני אואה רווחים מאוד יפים.
האם זה קורה כיוון שהמסלול בהפניקס לא יושב על הדולר?
אם כך. לטווח ארוך מה מומלץ לי לעשות? להמשיך לקנות ממדים ממיטב טרייד? או כל הצעה אחרת