• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

קרנות איריות - מיסוי

השואף להצלחה

משתמש רגיל
הצטרף ב
11/9/21
הודעות
109
דירוג
32
אהלן חברים מה שלומכם ?

אני לפני כניסה לשוק ההון והשקעה בקרנות סל ואני עושה כמה בדיקות ,

האם קרן סל אירית שעוקבת אחר מדד כלשהו (לדוגמה סנופי CSPX)

האם זה נכון שהדיבידנד הוא נצבר ולא מחולק ובגלל אמנת מס שיש בין ישראל לאירנד אז אנחנו בעצם פטורים ומשלמים רק מס רווח הון ?

תודה
 
האם זה נכון שהדיבידנד הוא נצבר ולא מחולק ובגלל אמנת מס שיש בין ישראל לאירנד אז אנחנו בעצם פטורים ומשלמים רק מס רווח הון ?
לא קשור לאמנת המס, בכל קרן צוברת לא משלמים מס על הדיבידנדים אלא רק על מכירת הקרן.
(ייתכן שהקרן עצמה משלמת מס על הדיבידנדים, ופה אתה מוזמן לחפש דיונים על קרנות איריות)
 
לא קשור לאמנת המס, בכל קרן צוברת לא משלמים מס על הדיבידנדים אלא רק על מכירת הקרן.
(ייתכן שהקרן עצמה משלמת מס על הדיבידנדים, ופה אתה מוזמן לחפש דיונים על קרנות איריות)
אבל אנחנו כמשקיעים פטורים , נכון ?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
L הסבר מיסוי בין קרנות צוברות איריות לישראליות שוק ההון 1
מ מיסוי קרנות איריות מיסים 1
Y קרנות איריות שקליות - מיסוי ריאלי או ע״פ מט״ח שוק ההון 3
מ קרנות איריות ישראל או לונדון פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
ה הבדל בין קרנות סל איריות S&P 500 שוק ההון 6
מ קרנות מחקות ישראליות או קרנות סל איריות שוק ההון 0
D כשאני קונה קרנות איריות דרך ברוקר ישראלי, הכסף שלי יושב בארץ או בחו"ל? שוק ההון 12
D אם אני רוכש דרך אינטרקטיב קרנות איריות כמו VUAA אני פטור ממס ירושה? פוסטים מאיכות נמוכה 1
מתכנת קרנות סל איריות spread בפתיחת המסחר שוק ההון 5
S מישהו יכול להמליץ על קרנות ישראליות (עדיף) או איריות, מחקות (עדיף) או מנוהלות, שמשקיעות באג"ח ממשלתי וקונצרני מחו"ל? שוק ההון 0
N האם יש יתרונות לקניית קרנות איריות לפי השווי ההוגן (NAV) שוק ההון 0
S קניית קרנות איריות בIB ברוקרים ופלטפורמות מסחר 6
IronMan התייחסות למאמר - קרנות איריות OUT, קרנות ישראליות IN שוק ההון 7
א קרנות איריות או ישראליות שוק ההון 10
N קרנות נאמנות ישראליות מול קרנות סל איריות שוק ההון 10
Z קרנות אמריקאיות או איריות עבור זוג חצי אמריקאי שוק ההון 0
ש איזה קרנות סל איריות ישראליות יש על מדד הדאו גונס ואיזה קרנות חו"ל יש? שוק ההון 22
W קרנות אמריקאיות מחלקות, לעומת קרנות איריות שוק ההון 2
ר השפעת יחסי ישראל-אירלנד על קרנות איריות שוק ההון 143
L קרנות איריות בחשבון IRA שוק ההון 6
I שאלות בסיסיות על מעבר מקרנות אמריקאיות אל קרנות איריות\ישראליות שוק ההון 6
Y קרנות איריות שקליות - המיסוי הוא ריאלי או צמוד מטח? שוק ההון 0
A קרנות איריות מחלקות לעומת איריות צוברות שוק ההון 5
לארוצה שיקולים ברכישת קרנות איריות בבורסות אירופאיות באמצעות IB צרכנות פיננסית 27
painblanc העברת קרנות איריות לברוקר בארה״ב שוק ההון 6
מ קרנות או ETFים איריות - האם יתרון המס הוא רק לETF? שוק ההון 10
אגוז_קוקוס העברת קרנות איריות ל-IB או מכירה וקנייה מחדש שוק ההון 63
A מישהו יכול בבקשה להסביר לי (בתור מתחיל) מה זה קרנות איריות ומה זה בלאקרוק? שוק ההון 4
מ מחשבון קרנות איריות VS קרנות אמריקאיות שוק ההון 0
L קיזוז הפסדי ורווחי הון קרנות איריות מיסים 5
ש קרנות איריות שקליות שוק ההון 1
A תמחור קרנות איריות ישראליות וגידור אל מול הדולר שוק ההון 5
מ תמהיל קרנות איריות/אמריקאיות שוק ההון 18
I קרנות שקליות של בלאקרוק או קרנות איריות שוק ההון 10
T השוואת תשואות קרנות מחקות ישראליות מול איריות - ממצאים אמפיריים? פוסטים מאיכות נמוכה 0
א אופן תשלום עמלות ודמי ניהול על קרנות סל איריות שוק ההון 11
א עזרה במציאת קרנות איריות (להשקעה בדולרים) דרך פסגות טרייד שוק ההון 8
P המרת קרנות סל שקליות של בלאקרוק/iShares לקרנות איריות ביורו שוק ההון 47
לאץ' רכישת קרנות איריות במיטב דש טרייד ברוקרים ופלטפורמות מסחר 8
R קרנות איריות | האם קיים ניתוח שבוחן האם קיים יתרון במיסוי ריאלי על אף דמי ניהול גבוהים יותר? שוק ההון 9
Z האם קרנות איריות על מדדים אמריקאים אינן חשופות למס עיזבון בארה״ב? פוסטים מאיכות נמוכה 1
Z האם קרנות איריות העוקבות אחרי מדדי US מבריחות מחשיפה למס עיזבון בUS? פוסטים מאיכות נמוכה 4
G קרנות איריות כן או לא? שוק ההון 8
Y הבדל בחשיפה לדולר ומט"ח בכללי - קרנות איריות מול אמריקאיות שוק ההון 1
Y קרנות איריות שוק ההון 2
N קרנות איריות לIRA שוק ההון 1
Y קרנות איריות - לקנות בארץ או בחו"ל? שוק ההון 52
ברק א. קרנות איריות IEMA vs EIMI שוק ההון 1
R קיום מס מלכה על קרנות איריות שנסחרות בדולרים בלונדון שוק ההון 1
T אמ;לק: קניית קרנות איריות בדולרים שוק ההון 27

נושאים דומים

Back
למעלה