היי
יש לי 100k בדולרים
אני ממש מתלבט מה לעשות
אני רוצה לקנות את הקרן עולמית הזולה ביותר ומצאתי את MXWO
הבעיה? הבנקים מאפשרים מסחר בלונדון רק טלפונית
מתלבט אם להמיר לשקל ולקנות הקרן חוץ, מה דעתכם? האם יש חיסרון שהמסחר בנייר יהיה אך ורק עם נציג טלפוני? האם יש פה המרות נסתרות במסחר בלונדון?
מתלבט אם שווה את ההתעסקות בשביל המיקסום והחיסכון בהמרה לשקל
יש לי 100k בדולרים
אני ממש מתלבט מה לעשות
אני רוצה לקנות את הקרן עולמית הזולה ביותר ומצאתי את MXWO
הבעיה? הבנקים מאפשרים מסחר בלונדון רק טלפונית
מתלבט אם להמיר לשקל ולקנות הקרן חוץ, מה דעתכם? האם יש חיסרון שהמסחר בנייר יהיה אך ורק עם נציג טלפוני? האם יש פה המרות נסתרות במסחר בלונדון?
מתלבט אם שווה את ההתעסקות בשביל המיקסום והחיסכון בהמרה לשקל