היי אשמח להסבר, בקרן ישראלית ( לדוגמא: 5120613) כתוב במדיניות תשלומים שאינה מתחייבת לחלוקת תשלומים, מה זה בעצם אומר? מה הקרן עושה נניח במידה ויש דיבידנדים מהמניות שהיא מחזיקה? האם הכוונה שהיא צוברת אותן או פשוט לוקחת אותן כתוספת לרווח?
היי אשמח להסבר, בקרן ישראלית ( לדוגמא: 5120613) כתוב במדיניות תשלומים שאינה מתחייבת לחלוקת תשלומים, מה זה בעצם אומר? מה הקרן עושה נניח במידה ויש דיבידנדים מהמניות שהיא מחזיקה? האם הכוונה שהיא צוברת אותן או פשוט לוקחת אותן כתוספת לרווח?
מסכים ככלל אבל @עש לילה (בגמל אבל זה נכון תאורטית גם לקרנות נאמנות, יהיה מגניב אם מישהו יעשה את אותה בדיקה על קרנות הנאמנות המנצחות בכל חמש שנים ואז נראה אם זה נכון גם אמפירית) הראה פה את מה ש @גימפל טוען.
אפשר להסביר את זה ביתרון לגודל (קוטן) אולי.
מפתה להגיד גם חזרה לממוצע, שזה מה שטענת (@גימפל) אם הבנתי נכון, אבל זה בוודאות לא המקרה.
בכל אופן, נושא השרשור קיבל כבר תשובה.
מצטרף להמלצה לקרוא את הבלוג ולאחר מכן את השרשור של מייק
אם X הוא התשואה בחמש שנים ראשונות ו- Y התשואה בחמש שנים הבאות, איך ייראה הגרף המשותף של X,Y ?
אם Y קורלטיבי ל- X (או אנטיקורלטיבי) אז יתקבל קו ישר, כמובן עם רעש.
אם Y בלתי תלוי ב- X אז יתקבל משהו דמוי מלבן או אליפסה (אם X,Y מתפלגים נורמלית כמו רוב הדברים בעולם)
בגרף של עש לילה אני חושב שרואים את המקרה השני כאשר מסתכלים על מרבית הנקודות.
בזה אולי יש משהו. לדוגמה, כאשר ARKK התנפחה במניות עם מכפיל הזוי היה ברור שהיא תרד בחזרה.
ועדיין קשה לעשות מזה כסף - גם בועות יכולות להמשיך להתנפח לפני הפיצוץ, או שסתם האוויר יצא לאט יותר. אני לא מכיר דרך קלה לתת תחזית (מי יכה את השוק) 5 שנים קדימה בהינתן 5 שנים אחורה.