ר
רעות שקד
אהלן חברים,
אני קוראת כתבות בבלוג הסולדית כבר הרבה מאוד זמן וגם מיישמת חלק מהדברים שכתובים פה אז ממש תודה לכל מי שכותב!
לפני 8 חודשים נולד בני הראשון ואני ובעלי התחלנו לחשוב על קניית דירה להשקעה בארצות הברית כדי לייצר הכנסה נוספת בנוסף לככסף שאנחנו מכיניסים מהעבדות שלנו.
(אני מעצבת גרפית והוא מדריך חדר כושר)
השאלות העיקריות שלי הן:
1. האם כדאי לקנות דירה להשקעה בארצות הברית
2. האם כדאי לעשות את זה באופן עצמאי או דרך חברה?
תודה לכל העונים מראש
אני קוראת כתבות בבלוג הסולדית כבר הרבה מאוד זמן וגם מיישמת חלק מהדברים שכתובים פה אז ממש תודה לכל מי שכותב!
לפני 8 חודשים נולד בני הראשון ואני ובעלי התחלנו לחשוב על קניית דירה להשקעה בארצות הברית כדי לייצר הכנסה נוספת בנוסף לככסף שאנחנו מכיניסים מהעבדות שלנו.
(אני מעצבת גרפית והוא מדריך חדר כושר)
השאלות העיקריות שלי הן:
1. האם כדאי לקנות דירה להשקעה בארצות הברית
2. האם כדאי לעשות את זה באופן עצמאי או דרך חברה?
תודה לכל העונים מראש