• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

קטע מעצבן - כפל ביטוח בגלל איחור בהסרת שיעבוד

  • פותח הנושא פותח הנושא נגב
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נגב

משתמש רגיל
הצטרף ב
27/8/20
הודעות
107
דירוג
29
היי,
אשמח להמלצות לפעולה, בעדיפות לבעלי נסיון עם הנושא.
וזה הסיפור:
ביטחתי את הדירה (מבנה ותכולה, כולל ביטוח המבנה למשכנתא) דרך חברת AIG ובמועד מסויים החלפתי את הביטוח לחברת כלל.
שלחתי לAIG מיד לאחר מכן מכתב ביטול פוליסה והתחלתי לשלם לחברת כלל.
אממה, אחרי כמה חודשים שמתי לב שAIG חייבו אותי גם על החודש הראשון שבו כבר הייתי מבוטח ע"י כלל. יצרתי קשר עם AIG והם אמרו שלא שלחתי את טופס הסרת השיעבוד ולכן לפי חוק חוזה הביטוח הם המשיכו לחייב 30 יום לאחר הבקשה.
בתגובה ביקשתי מהבנק טופס הסרת שיעבוד והם עדיין לא מוכנים לזכות אותי על החודש הנ"ל כי הטופס לא נשלח בתוך ה30 יום המדוברים.
הפנו אותי לחברת כלל שיזכו אותי כי לטענת AIG הם היו צריכים לתדרך אותי/לדאוג שאני אחתום על הסרת שיעבוד (בזמנו לא היה לי מושג שאני צריך לעשות את זה).

איך להמשיך מפה???
תודה רבה
 
אז תפנה ל AIG
חחח
תודה יוסי
כבר נעשה - AIG קיבלו את מכתב הסרת השיעבוד מהבנק אבל לא מוכנים לזכות אותי על החודש כי לא נשלח בזמן (ב30 יום מהביטול).
מבחינת AIG זו אחריות של כלל לזכות אותי.
 
כמה הפרמיה המדוברת?
וכמה זמן כבר שרפת על זה?
כמה זמן עוד תשרוף על זה?
איך אתה מתמחר את הזמן שלך?
שאלה טובה - עד כמה להתעקש....
למיטב זכרוני זה סה"כ 200 ומשהו ש"ח לחודש (מבנה ותכולה).
וכמובן העיקרון מעצבן פה מאוד
 
וכמובן העיקרון מעצבן פה מאוד
אז אולי פניה לממונה על הביטוח בשיטת שגר ושכח, אם יפעלו למענך מעולה.
לא יפעלו, זה לא סכום גדול מדי להמשיך להתעקש.
 
שאלה טובה - עד כמה להתעקש....
למיטב זכרוני זה סה"כ 200 ומשהו ש"ח לחודש (מבנה ותכולה).
וכמובן העיקרון מעצבן פה מאוד
עקרונות זה דבר נחמד אבל ככל שמתבגרים כדאי לתת להם מקום הולך וקטן. עוד חודש לא תזכור למה יש לך בחשבון הבנק 200 ש"ח פחות או יותר. עדיף לנצל את הזמן על דברים שיביאו לך תועלת ולא על רדיפת עקרונות הצדק.
 
קרה לי גם מול ביטוח ישיר ובגלל שיש לי עוד כמה פוליסות, בסוף החזירו.
בדיעבד, קרב די מיותר מפאת הזמן\עצבים שזה דרש.

בסוף, הכל זה value for money.
 
וכך נולדה שיטת מצליח
ו... נניח ויש שיטה כזו. אז הזמן שלך לא שווה?

הדרך היחידה שהזמן כן יהיה שווה זה להיות בראש הפירמידה בתביעה ייצוגית. לחלופין להיות פאסיבי בתביעה ייצוגית (אבל אז אתה מסתכן שאף אחד לא יתבע).
 
ו... נניח ויש שיטה כזו. אז הזמן שלך לא שווה?
לא אמרתי שהזמן שלי לא שווה, רק אמרתי ששיטת "מצליח" קיימת כי המוני פרטים קטנים עושים בדיוק את הבחירה הזו:

אז הזמן שלך לא שווה?
ומוכנים לתת כסף בחינם למישהו - כשהתמורה היחידה היא שהוא לא יציק להם

הדרך היחידה שהזמן כן יהיה שווה זה להיות בראש הפירמידה בתביעה ייצוגית. לחלופין להיות פאסיבי בתביעה ייצוגית (אבל אז אתה מסתכן שאף אחד לא יתבע).
ברור, זה אם אתה בוחן את זה כלכלית מנקודת מבטו של הפרט.

אני מסתכל על הדברים ממעוף הציפור ואומר: אם כולם היו מתעקשים מלכתחילה, שיטת מצליח פשוט לא הייתה משתלמת ולכן לא קיימת.

תורת המשחקים
 
אני מסתכל על הדברים ממעוף הציפור ואומר: אם כולם היו מתעקשים מלכתחילה, שיטת מצליח פשוט לא הייתה משתלמת ולכן לא קיימת.
אבל מה המשמעות הפרקטית שנובעת מזה? הרי אני יכול לשלוט רק על הפעולות שלי.
 
...וכך נולדה שיטת מצליח

אפשר גם לנסוע 10 ק"מ כדי לחסוך 10 אגורות לליטר דלק.
קבל כלל אצבע: אם הזמן שלך כל כך זול, תמצא עיסוק שיהפוך אותו ליקר יותר ואל תרדוף אחרי תחנות רוח.
 
Be the change you want to see in the world
זה אולי יגרום לך להרגיש טוב עם האשליה שאתה מוביל פה שינוי, אבל מבחינת אותה חברת ביטוח אתה בסך הכל אחד ממיליון לקוחות.
מניסיוני, לדבר עם נציגי שירות כאשר מדיניות החברה היא שאתה טועה והם צודקים היא לרוב השחתת הזמן שלי ושל הנציג המסכן שבהסתברות גבוהה שונא בעצמו את המעסיק שלו.
הדרך היעילה יותר היא או לבקש מנהל ברגע שהשיחה מגיעה למבוי סתום, או לפנות במייל לפניות הציבור של אותה חברה, ואם זו חברה מפוקחת כמו חברת ביטוח אז לעשות אסקלציה לרגולטור במידת הצורך.
ואם החברה עדיין בשלה ואני בטוח שנעשה לי עוול, אני פשוט מסיים את ההתקשרות איתה - זה מבחינתי הרבה יותר יעיל מאשר לריב איתם כשכל צד מתבצר בעמדותיו.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אז אולי פניה לממונה על הביטוח בשיטת שגר ושכח, אם יפעלו למענך מעולה.
לא יפעלו, זה לא סכום גדול מדי להמשיך להתעקש.
טוב, פניתי לרגולטור עם תלונה ושחררתי :-)
להעמיד דברים על דיוקם חשוב לי לציין שעצבים לא היו מעורבים בכל התהליך והשחתת הזמן היתה מינימלית (כמה שורות במייל וההתכתבות פה).

שבוע טוב
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
de dud מחפש קטע ג׳אז כבר שנים .. HELP! אוף טופיק 4
unrealx קטע מוזר שהבנק עשה לי צרכנות פיננסית 13
A קטע מרגיז במשיכת פיצויים. הסוכנים לא רוצים לטפל. צרכנות פיננסית 10
איליה קטע מצחיק\עצוב עם בנק לאומי אוף טופיק 63
מ מה לעשות שלקוח "מעצבן" אוף טופיק 8
D צפירות רכבים - מעצבן!! פוסטים מאיכות נמוכה 33
R כפל ביטוחי בריאות - איך מצליחים להבין האם יש כפל ביטוחי או לא? אוף טופיק 2
lizozom כפל מיסוי על RSU מחברה בינלאומית מיסים 4
I כפל ביטוחים ,החזרי ביטוח ותקוף הגשת תביעה. צרכנות פיננסית 0
עלילה מסלול כפל דמי ניהול בקרן מחקה איישרס שוק ההון 5
C ביטול כפל ביטוחים בדיעבד צרכנות פיננסית 0
D כפל מס עצמאי מיסים 29
R כפל ביטוח בריאות - בדיקת פוליסות לפני קבלת החלטה על ביטול צרכנות פיננסית 5
א כפל ביטוחי בפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
M מס ירושה ו\או כפל מס על RSU? שוק ההון 6
A כפל ביטוח חיים במלקיחת משכנתא נדל"ן 6
פסיוני כפל מס על הכנסות משכ"ד נדל"ן 3
A כפל תואר מכונות מתמטיקה.. האם באמת כדאי? התפתחות אישית 5
Ven0m כפל ביטוח נסיעות צרכנות פיננסית 22
S בתי השקעות ישראלים | דיווח על פי אמנת למניעת כפל מס שוק ההון 1
Mamaof אנדרו לוֹ - תורת השווקים המסתגלים (כפל) שוק ההון 4
Oziris כפל בפוליסות חסכון שוק ההון 6

נושאים דומים

Back
למעלה