נגב
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 27/8/20
- הודעות
- 107
- דירוג
- 29
היי,
אשמח להמלצות לפעולה, בעדיפות לבעלי נסיון עם הנושא.
וזה הסיפור:
ביטחתי את הדירה (מבנה ותכולה, כולל ביטוח המבנה למשכנתא) דרך חברת AIG ובמועד מסויים החלפתי את הביטוח לחברת כלל.
שלחתי לAIG מיד לאחר מכן מכתב ביטול פוליסה והתחלתי לשלם לחברת כלל.
אממה, אחרי כמה חודשים שמתי לב שAIG חייבו אותי גם על החודש הראשון שבו כבר הייתי מבוטח ע"י כלל. יצרתי קשר עם AIG והם אמרו שלא שלחתי את טופס הסרת השיעבוד ולכן לפי חוק חוזה הביטוח הם המשיכו לחייב 30 יום לאחר הבקשה.
בתגובה ביקשתי מהבנק טופס הסרת שיעבוד והם עדיין לא מוכנים לזכות אותי על החודש הנ"ל כי הטופס לא נשלח בתוך ה30 יום המדוברים.
הפנו אותי לחברת כלל שיזכו אותי כי לטענת AIG הם היו צריכים לתדרך אותי/לדאוג שאני אחתום על הסרת שיעבוד (בזמנו לא היה לי מושג שאני צריך לעשות את זה).
איך להמשיך מפה???
תודה רבה
אשמח להמלצות לפעולה, בעדיפות לבעלי נסיון עם הנושא.
וזה הסיפור:
ביטחתי את הדירה (מבנה ותכולה, כולל ביטוח המבנה למשכנתא) דרך חברת AIG ובמועד מסויים החלפתי את הביטוח לחברת כלל.
שלחתי לAIG מיד לאחר מכן מכתב ביטול פוליסה והתחלתי לשלם לחברת כלל.
אממה, אחרי כמה חודשים שמתי לב שAIG חייבו אותי גם על החודש הראשון שבו כבר הייתי מבוטח ע"י כלל. יצרתי קשר עם AIG והם אמרו שלא שלחתי את טופס הסרת השיעבוד ולכן לפי חוק חוזה הביטוח הם המשיכו לחייב 30 יום לאחר הבקשה.
בתגובה ביקשתי מהבנק טופס הסרת שיעבוד והם עדיין לא מוכנים לזכות אותי על החודש הנ"ל כי הטופס לא נשלח בתוך ה30 יום המדוברים.
הפנו אותי לחברת כלל שיזכו אותי כי לטענת AIG הם היו צריכים לתדרך אותי/לדאוג שאני אחתום על הסרת שיעבוד (בזמנו לא היה לי מושג שאני צריך לעשות את זה).
איך להמשיך מפה???
תודה רבה