היי חברים, פוסט ראשון שלי אבל קורא הסולידית מעל עשור.
יש הרבה דיבורים על קופת גמל להשקעה בהיבט של דמי ניהול יקרים מול חשבון מסחר, אפילו אם מנצלים את הטבת המס בקצבה.
אבל מה דעתכם על השימוש בקופה בסיטואציית חיים הבאה:
רווק ללא ילדים שישאר ללא ילדים (בבקשה לא להסיט את הדיון לשם אלא פשוט לקבל עובדה)
לא יהיה לו למי להוריש את הכסף, אולי לאחים ואחיות והילדים שלהם, אז הוא מעוניין למות עם 0 שקל, הכסף לא מעניין בקבר.
זאת בניגוד לאנשים עם צאצאים שיכולים למות עם הון בידיעה שהם מורישים אותו
קרן פנסיה קצבתית, פותרת את הבעיה - בתוחלת מנצלים את הצבירה, כשכמובן מי שמאריך ימים מנצל את הקרן על חשבון מי שמת מהר, אבל אף אחד לא יודע מה התאריך מוות שלו מראש אז זה סידור הוגן בין עמיתי הפנסיה.
עכשיו השאלה - מה עם שאר הנכסים? נדלן ומניות? אי אפשר "לחסל" אותם בצורה מדוייקת ליום המוות.
ופה נכנסת קופ"ג להשקעה - מי שיקפיד להפקיד עד התקרה הרבה שנים את כל הונו לקופ"ג להשקעה, יוכל לצאת לפנסיה עם קצבה ענקית של קרן פנסיה פלוס קופ"ג להשקעה, ולמות בתוחלת עם 0 ש"ח כך שנהנה בצורה מכסימלית מכספו במהלך חייו. ובתור בונוס מנצל את הטבת המס.
מה דעתכם?
יש הרבה דיבורים על קופת גמל להשקעה בהיבט של דמי ניהול יקרים מול חשבון מסחר, אפילו אם מנצלים את הטבת המס בקצבה.
אבל מה דעתכם על השימוש בקופה בסיטואציית חיים הבאה:
רווק ללא ילדים שישאר ללא ילדים (בבקשה לא להסיט את הדיון לשם אלא פשוט לקבל עובדה)
לא יהיה לו למי להוריש את הכסף, אולי לאחים ואחיות והילדים שלהם, אז הוא מעוניין למות עם 0 שקל, הכסף לא מעניין בקבר.
זאת בניגוד לאנשים עם צאצאים שיכולים למות עם הון בידיעה שהם מורישים אותו
קרן פנסיה קצבתית, פותרת את הבעיה - בתוחלת מנצלים את הצבירה, כשכמובן מי שמאריך ימים מנצל את הקרן על חשבון מי שמת מהר, אבל אף אחד לא יודע מה התאריך מוות שלו מראש אז זה סידור הוגן בין עמיתי הפנסיה.
עכשיו השאלה - מה עם שאר הנכסים? נדלן ומניות? אי אפשר "לחסל" אותם בצורה מדוייקת ליום המוות.
ופה נכנסת קופ"ג להשקעה - מי שיקפיד להפקיד עד התקרה הרבה שנים את כל הונו לקופ"ג להשקעה, יוכל לצאת לפנסיה עם קצבה ענקית של קרן פנסיה פלוס קופ"ג להשקעה, ולמות בתוחלת עם 0 ש"ח כך שנהנה בצורה מכסימלית מכספו במהלך חייו. ובתור בונוס מנצל את הטבת המס.
מה דעתכם?