סבא הפקיד על שמי בקופות גמל במעמד עצמאי סכום של כ60,000 ש"ח.
כרגע הקופות נזילות. הכוונה היא שכל הסכום, קרן+ריבית, נזילים למשיכה ללא תשלום מס. (הגיוני?)
האם יש סיבה כל שהיא לשמור את הכסף בקופות? או אפילו להמשיך להפקיד אליהן?
האם לא כדאי לתת לכסף להמשיך לצבור רווחים שכיביכול פתורים ממס?
כרגע הקופות נזילות. הכוונה היא שכל הסכום, קרן+ריבית, נזילים למשיכה ללא תשלום מס. (הגיוני?)
האם יש סיבה כל שהיא לשמור את הכסף בקופות? או אפילו להמשיך להפקיד אליהן?
האם לא כדאי לתת לכסף להמשיך לצבור רווחים שכיביכול פתורים ממס?