היי,
קיבלנו הודעה שמהיום ממשלת ארה"ב לא שולחת כספים לאזרחים בשיק אלא רק בהעברה בנקאית ולשם כך נדרש חשבון בנק אמריקאי.
אנחנו גרים בישראל ולפתוח חשבון בנק בארה"ב זה סיפור מיותר. יש אפשרויות פשוטות ומומלצות?
היי,
קיבלנו הודעה שמהיום ממשלת ארה"ב לא שולחת כספים לאזרחים בשיק אלא רק בהעברה בנקאית ולשם כך נדרש חשבון בנק אמריקאי.
אנחנו גרים בישראל ולפתוח חשבון בנק בארה"ב זה סיפור מיותר. יש אפשרויות פשוטות ומומלצות?
אופציה נוספת היא Charles Schwab - זה ברוקר אמריקאי שישראלים גם יכולים לפתוח בו חשבון. היתרון שלהם הוא שהם יכולים להנפיק לך כרטיס דביט ללא עמלות (גם לא עמלות המרה) כך שתוכל להשתמש בכספים בארץ (או בחו"ל) ישירות מהחשבון.