שלום,
אם אני מתכוון לייעץ לחברה אמריקאית בתקופה הקרובה (יעבור את תקרת העוסק פטור) ומתכוון לפתוח עוסק מורשה עם רואה חשבון, מעמ 0 וכו', כי זה גוף זר שלא קשור לנכס בישראל וכו'..
התשלום הולך להיות בדולרים. מה הדרך הכי טובה לקבל דולרים מבלי שישחטו אותך בעמלות וכו'. אפריד בין לקבל כסף, להמיר לשקל, דמי חשבון וכו'..
אני חושב לפתוח עוד חשבון בשביל להפריד מחשבון אישי, אבל מצד שני בא לי פחות התעסקות.
אם אני מתכוון לייעץ לחברה אמריקאית בתקופה הקרובה (יעבור את תקרת העוסק פטור) ומתכוון לפתוח עוסק מורשה עם רואה חשבון, מעמ 0 וכו', כי זה גוף זר שלא קשור לנכס בישראל וכו'..
התשלום הולך להיות בדולרים. מה הדרך הכי טובה לקבל דולרים מבלי שישחטו אותך בעמלות וכו'. אפריד בין לקבל כסף, להמיר לשקל, דמי חשבון וכו'..
אני חושב לפתוח עוד חשבון בשביל להפריד מחשבון אישי, אבל מצד שני בא לי פחות התעסקות.