אני בתחילת הדרך. תוהה האם הקדימות ליצירת קרן לשעת חירום שתואמת לצרכיי גוברת על הצורך בהתחלת השקעה גם אם בהשקעה מינמלית של כמה מאות בודדות בכל חודש (מוציא מהמשוואה פנסיה שמבחינתי מהווה בונוס בלבד וקרן השתלמות שמיועדת כחלק מההשקעה לטווח הארוך).
לחתור לקרן חירום בהקדם או לשלב יחד עם השקעה?
לחתור לקרן חירום בהקדם או לשלב יחד עם השקעה?