• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

צומת דרכים בגיל 34

fales king

משתמש רשום
הצטרף ב
13/2/21
הודעות
7
דירוג
2
שלום לחוכמת ההמונים
אז לפי הכותרת מניח שניחשתם את הגיל שלי , אני פונה אליכם לשמוע עצות /הערות/הארות (גם עקיצות יתקבלו בברכה)
אז ככה
השנה האחרונה נתנה לי סוף סוף את הכאפה המיוחלת וגרמה לי להבין שאני סתם מבזבז אויר בעולם ואני מוכרח לעשות משהו .
אני רוצה להתחיל ללמוד לימודים אקדמאים ואני מאוד מתלבט . בגדול אני מאוד מעוניין בתואר חדש שמשלב מדעי המחשב עם משפטים באונ׳ תל אביב , יש לי 750 בפסיכומטרי אך אין לי בגרות . האוריינטציה שלי למתמטיקה גבוהה מאוד אבל זה לא עניין אותי בתיכון . אני מתעניין מאוד בכל נושא תורת המשחקים וקבלת החלטות בעיקר בהקשר של מידע ונתונים . אני דובר ארבע שפות ברמת שפת אם ויש לי קליטה טובה לעוד . השאלה שלי זה לאיזה כיוון ללכת
מכינה מייגעת +תואר ארוך באוניברסיטת תל אביב שיסתיים כמעט בגיל 40 ? הימור ולימוד מדמ״ח ללא שום ניסיון באקדמית תל אביב יפו ? כיוון אחר בכלל ? לאחרונה קיבלתי הצעה במסגרת העבודה שלי (אבטחת תעופה ) לפתוח תחנה באחת ממדינות השלום החדשות . המשכורת טובה סך הכל אבל יש תאריך תפוגה (כמו בדוגמנות וכדורגל) . ואיך לא ? קורונה -משמע הענף הכי לא יציב.
יש לי אפשרות לקבל מימון על הלימודים ככה שעניין הכסף (חוץ מהאופציה שאם אבחר באוניברסיטה יגרע ממני אפשרות לעבוד) פחות פקטור . יותר מפריע לי הנושא שיהיה לי קשה למצוא זוגיות עם סטווס של סטונדנט במשרה מלאה באמצע שנות השלושים . חשבתי גם לקחת עד השנה האקדמית שתבוא עלינו לטובה קורס בניהול שיווק דיגיטלי שיעזור לי לייצר הכנסה בזמן הלימודים (שווה או חלומות בהקציס ?)

תודה רבה
נ.ב
מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות . פונה לעזרה מכל המינים :)
 
(גם עקיצות יתקבלו בברכה)
34 זה ה-24 החדש. תיהנה מהגיל הזה. אהוד בנאי עוד שטף חדרי מדרגות בגיל הזה... הכל טוב :)
השנה האחרונה נתנה לי סוף סוף את הכאפה המיוחלת וגרמה לי להבין שאני סתם מבזבז אויר בעולם ואני מוכרח לעשות משהו
אתה לא מוכרח לעשות כלום! אף אחד לא בוחן אותך ואתה לא בתחרות. תעשה מה שטוב לך (לא בקטע ניו-אייג'י-חולמני. בקטע של אין לזה סוף) אם אתה רוצה לעשות.

לאחרונה קיבלתי הצעה במסגרת העבודה שלי (אבטחת תעופה ) לפתוח תחנה באחת ממדינות השלום החדשות
מחברים שלי שראיתי שהיו בענף (אזהרת הטייה קוגניטיבית), זה שוחק ואתה מהר מאד "נאבד" ומתעורר קצת מאוחר... זה ממכר והכי "קל". לא ממליץ להיכנס לזה מלכתחילה.
יש לי אפשרות לקבל מימון על הלימודים ככה שעניין הכסף (חוץ מהאופציה שאם אבחר באוניברסיטה יגרע ממני אפשרות לעבוד) פחות פקטור . יותר מפריע לי הנושא שיהיה לי קשה למצוא זוגיות עם סטווס של סטונדנט במשרה מלאה באמצע שנות השלושים
לא מבין יותר מדיי בפקולטה ובמקצועות אבל אני כן מבין שכדאי מאד שתלמד משהו שאתה מתחבר אליו ללא קשר לגיל, אחרת זה סתם בזבוז זמן ויש מצב שתתעורר באמצע התואר שטוף זיעה בליל ירח מלא בקריאות "מה עשיתי".
בנוגע לזוגיות+סטטוס. אני מבטיח לך שלזוגתך לעתיד לא מעניין אם אתה סטודנט או רוכב בוולט. יותר חשוב שתהייה בן אדם טוב ותדע לאהוב ולהקשיב כמו שצריך...

בהצלחה אח יקר!
 
ברוך הבא לפורום.

קודם כל,
יש לי 750 בפסיכומטרי
סחתיין!

השנה האחרונה נתנה לי סוף סוף את הכאפה המיוחלת וגרמה לי להבין שאני סתם מבזבז אויר בעולם ואני מוכרח לעשות משהו .
אף אחד לא "סתם מבזבז אוויר בעולם". אולי יש חוסר הלימה בין המקום שאתה נמצא בו בחיים למקום שאתה רוצה להיות בו שגורמת לך להרגיש ככה. אבל זה לא אומר שהקיום שלך בעולם הוא מיותר.
השאלה שלי זה לאיזה כיוון ללכת
מכינה מייגעת +תואר ארוך באוניברסיטת תל אביב שיסתיים כמעט בגיל 40 ? הימור ולימוד מדמ״ח ללא שום ניסיון באקדמית תל אביב יפו ? כיוון אחר בכלל ?
חשבתי גם לקחת עד השנה האקדמית שתבוא עלינו לטובה קורס בניהול שיווק דיגיטלי שיעזור לי לייצר הכנסה בזמן הלימודים (שווה או חלומות בהקציס ?)
יש לך כבר הכנסה, משכורת יפה לטענתך. למה לא לנסות לשמור עליה בזמן הלימודים?
אתה יכול ללמוד לימודי ערב וככה לשמור על מקום העבודה הנוכחי שלך בזמן הלימודים. אם העבודה שלך גם כוללת נסיעות לחו"ל, אתה יכול לשקול ללמוד באוניברסיטה הפתוחה שהיא מציעה פתרונות למצבים כאלו.


סך הכל נשמע שמצבך טוב. נשמע שאתה אדם כישרוני עם עבודה מכובדת ורצון ללמוד דברים חדשים.
תעריך את המקום שאתה נמצא בו כרגע.
אחרי זה תחלום על ללמוד תורת המשחקים ושפה חמישית ותגייס את כל כוחותיך כדי להגשים את החלומות שלך.
שני המשפטים הנ"ל אינם סותרים אחד את השני.
 
עם פסיכומטרי 750 ועם זה שאתה מעל גיל 30, תברר באמת לגבי אופציות קבלה.
יכול להיות שאפשר רק על בסיס הפסיכומטרי
 
אני מתעניין מאוד בכל נושא תורת המשחקים וקבלת החלטות בעיקר בהקשר של מידע ונתונים
בגדול אני מאוד מעוניין בתואר חדש שמשלב מדעי המחשב עם משפטים באונ׳ תל אביב
שני תארים עמוסים שדורשים צורת מחשבה שונה לחלוטין ובלי חפיפה בקורסים, כך שבעצם תצטרך לעשות כמעט 200 אחוז עבודה לעומת כל בוגר.
אם פונקציית המטרה היא עניין בלימודים, אז כלכלה יתאים הרבה יותר מאשר משפטים לתחומי העניין שלך וישתלב יותר טוב עם מדמ"ח.
 
אני מאוד מעוניין בתואר חדש שמשלב מדעי המחשב עם משפטים באונ׳ תל אביב , יש לי 750 בפסיכומטרי אך אין לי בגרות . האוריינטציה שלי למתמטיקה גבוהה מאוד אבל זה לא עניין אותי בתיכון . אני מתעניין מאוד בכל נושא תורת המשחקים וקבלת החלטות בעיקר בהקשר של מידע ונתונים . אני דובר ארבע שפות ברמת שפת אם ויש לי קליטה טובה לעוד
יכול להיות שאתה גבוה על הספקטרום ? (כלומר אוטיזם עם יכולות גבוהות)
מתעניין בדברים ספציפיים וחוקר אותם לעמקם ?

אכן סיטואציה מורכבת.
מצד אחד, נדמה שיש לך את היכולות, מצד שני, אתה חושש שכבר תהיה "סוס מת" מבחינה תעסוקתית בתחום התוכנה (זה אם הבנתי נכון).
מעסיקים רבים בתחום התוכנה שינו את הגישה לגבי העסקת "מבוגרים" (היינו, עובדים מעל גיל 45) וכיום נוטים יותר לשמר עובדים מאשר להיפטר מהם - תלוי במקום העבודה.

נורא מוזר לי שאין לך בגרות אבל יש לך 750 בפסיכומטרי, ציון כזה משמעו 8-9 שגיאות באופן כללי במבחן כולו (ויש מצב שאני מגזים לרעה, כלומר, מדובר על פחות שגיאות) וזה לא משהו שמשיגים בקלות.
מהבחינה הזו אתה unique בעיניי.
אין מניעה לעשות בגרות מינימלית, כולל מתמטיקה ואנגלית ב-5 יחידות במהלך כשנה.

השנים האחרונות מובילות את העולם לכיוון של ניתוח נתונים עמוק (deep learning), יכול להיות שיש לך מקום שם.
הנושא כולל מתמטיקה מורכבת (בחלק של התיאוריה), אבל גם כלים מעשיים (וחינמיים, ראה TensorFlow) שכל הדיוט יכול להשתמש בהם לאחר השקעה של מס' חודשים בלימוד הנושא.

יש קשר מובהק בין רכישת שפות לאינטליגנציה (במיוחד בגילאים נמוכים, ובמיוחד כאשר אדם רוכש שפה שנייה בארץ בה השפה שנייה היא שפת האם).
על פניו יש לך את היכולות הדרושות על מנת ללמוד מדעי המחשב, השאלה היא האם זה מה שאתה באמת רוצה ללמוד.

לגבי הזוגיות, מצטרף לשאר המגיבים, זה לא יוריד לאף אדם רציני שמישהו מנסה לשפר את עתידו, אם כבר, להיפך.

אני מודה, בגיל 34 לא היה לי כח להתחיל די מהתחלה.
מצד שני, אתה זה לא אני.
מה שחשוב זה שתיכנס לכל זה עם הרבה מוטיבציה ועם הבנה שמדובר על מרתון ולא על 100מ', כלומר, תצטרך לבצע השקעה מרובה לאורך שנים ארוכות.
זה בד"כ החלק הכי קשה ליישום - ההתמדה.
 
כפי שכתבו מעלי, בהרבה אוניברסיטאות יש אופציה לקבלה במסלול אחר מעל גיל 30. אם משהו באמת מעניין אותך ואתה מוכן להשקיע בו אז שווה ללכת על זה!

בהצלחה
 
אני מתעניין מאוד בכל נושא תורת המשחקים וקבלת החלטות בעיקר בהקשר של מידע ונתונים .

היי
אתה בנמצא בשלב של קבלת החלטה,
מניסיוני אני מציע לך לבחור בתחום שאתה מתחבר אליו, שיש לך תשוקה אליו, ואתה חושב
שניתן להתפתח בו, גם אם זה אומר שתצטרך לעשות ויתורים בשלב זה בענייני זוגיות,

בהצלחה !
 
ברוך הבא, ובהצלחה!
נשמע שאתה בחור חכם (כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות) ואני חושב שאם תוכל לרדת באחוזי המשרה, תוכל גם ללמוד במקום טוב (אוניברסיטה טובה או מכללה טובה) ולהוציא ציונים מצוינים.
מחזק את מה שאמרו לגבי קבלה במסלול למעל גיל 30, שמעתי על זה פעם ושווה לבדוק (הייתי מברר עם אנשים מהתחום מה המקומות שהכי טוב ללמוד בהם, עושה איזה דירוג לעצמי של מה שרלוונטי ושואל את כל המקומות לפי הסדר על תנאי הקבלה. ציון פסיכומטרי כזה הוא לא מאוד נפוץ וזה יכול לעזור מאוד).

לגבי זוגיות, קטונתי לייעץ, ואני צעיר ממך. אבל יש הרבה בני ובנות זוג להכיר באוניברסיטה, גם אם פעם הגילאים הוא 10 שנים ומעלה בעיניי יכול להיות שזה יעבוד ואז אפשר גם ללמוד ביחד ולעשות הרבה דברים ביחד במסגרת הלימודים.
אני מסכים שלימודים זו משאבת זמן, אבל אם תוכל לממן את הלימודים תוך כדי משרה חלקית (ואני חלילה לא רוצה להיכנס לך לכיס או לחיים אבל אם זה אומר קצת להצטמצם בהוצאות מגורים או מחייה אחרות יכול להיות שזה יעבוד), ולחתור כבר מסוף השנה הראשונה לעבודה בהייטק, זה ממש יכול לעבוד טוב.

לגבי השיווק הדיגיטלי, היו פה נושא או שניים על זה, בעיקר על שיווק דרך אמזון. לא מתיימר לייעץ כי אני לא מבין בזה אבל זה נראה לי משהו שלוקח זמן עד שנכנסים אליו ומתחילים להרוויח ואם הכיוון הוא לימודים אקדמיים בנושא שאינו קשור בשיווק, הייתי חושב טוב אם הזמן שווה את הכסף.

בהצלחה רבה רבה! מקווה שתעדכן או תעדכני בשרשור בעתיד
 
שמעתי פעם שאחרי גיל 30 בד"כ לא צריך פסיכומטרי.
זה למעשה אומר שמי שבן 30 ורוצה ללמוד באוניברסיטה "קיבל אוטומטית 800".
עם זאת 750 זה מספר שנותן לך יתרון, גם אם בהכרח לא מבחינת תנאי קבלה, מבחינת הרושם שהוא משאיר על הבוחנים שבדרך, ובהחלט מפצה על כך שאין לך בגרות. גם עניין השפות.
בהצלחה!
 
הזכירו בחטף את הפתוחה אז מחזק - אם אוניברסיטאות ״רגילות״ מערימות קשיים בקבלה בגלל היעדר בגרות, האו״פ זו אפשרות טובה, והרמה שם במדעי המחשב גבוהה. מי שהוציא 750 בפסיכומטרי בלי בגרות אני יכול רק לנחש שיש לו ניסיון בלמידה עצמית בסביבה פחות מובנה, וגם האו״פ מציעה יותר ״מבנה״ ממה שנדמה, הוא פשוט לא חובה. (ג״נ לא עשיתי שם תואר, רק כמה קורסים לפני התואר באוניברסיטה ״רגילה״, ומכיר מי שעשו שם את כל התואר והיו מרוצים)

לגבי אין סיבה לשלב מדמ״ח עם משפטים. יש לפחות אחת קונקרטית, עיסוק בפטנטים. וכשנרשמים לתואר לא מתחתנים איתו, אפשר לשנות מסלול באמצע אם העומס כבד מדי או העניין יורד. למרות שכמעט כל ההודעה שלך עוסקת במדמ״ח, ולא במשפטים למעט המילה ״משפטים״, אז אולי זה סיגנל איפה נמצא העניין האמיתי שלך.
 
אם אתה רוצה להכיר אז אוניברסיטה זה מקום מצוין. במקום לשבת בספריה של תואר ראשון, תשב באיזורים שמושכים תואר שני או עובדי הוראה (שכנראה מספיק מבוגרים).

לגבי לעשות תואר בגיל 34, ורק לקראת גיל 40 לראות משרה ראשונה של מתכנת - זה לא נשמע לי להיט. לא בטוח שזה שווה את הזמן וההשקעה, והקושי הנוסף של להתחרות בבני 25 שמוכנים לעבוד מאוד קשה ואולי ביותר זול.

אם זה בוער לך בעצמות אז לך לזה, אחרת לא נשמע לי כמו רעיון טוב. דווקא עריכת דין בגיל יותר בוגר לא נשמע כמו חסרון גדול (בהנחה שמתעלמים מכמה שנות עבדות בתחילת הקריירה) (אין לי מושג בעריכת דין).

לא נשמע לי שמסלול 'צפוי' של תואר ואז עבודה כשכיר היא הדרך שלך למקסם את הפוטנציאל, בטח לא בגיל 34. חבל על הזמן
 
אני חושב שתלך ללמוד עכשיו. בטח.
כי מה האלטרנטיבה?! להמשיך לקפוץ בין דברים מזדמנים עד גיל 70? יצא לי גם לראות אנשים שבגיל 30 חשבו שהם זקנים מדי לתואר ובסוף בגיל 40 דווקא נמאס להם סופית מתעסוקה לא-מקצועית אז הם סוף סוף עשו את זה.
לגבי להתחרות בצעירים כמו שמישהו ציין מקודם, הזמן הכי טוב לשתול עץ הוא היום. הזמן השני הכי טוב, הוא מחר. מי ששתל את העץ לפני עשור כנראה נמצא לפניך, אבל אם לא תשתול עכשיו אז לא יהיה לך סיכוי בכלל. עדיף להתחרות בצעירים בגיל 37 מאשר 47.
יותר מפריע לי הנושא שיהיה לי קשה למצוא זוגיות עם סטווס של סטונדנט במשרה מלאה באמצע שנות השלושים .
אני חושב שזו טעות לחשוב על זה ככה. אתה צריך לחשוב קודם כל על הפרנסה שלך.
אתה חושב שלהיות סטודנט בן 30 זה לא אטרקטיבי, אבל להיות בלי השכלה זה כן?! אני חושב שזה רק יטיב עמך, בטווח הרחוק.
תחשוב עם המוח הגדול, לא הקטן... פרנסה זה יותר חשוב, חד משמעית. לקבל החלטות בחיים לפי מה שמטיב איתך, לא לפי מה שאיזה מישהי היפותטית תחשוב או לא תחשוב עליך.
ואיך לא ? קורונה -משמע הענף הכי לא יציב.
זה דווקא נשמע לי לא רע, כל הקטע של לעבוד באבטחת טיסות. למרות שהקריירה בחזית עצמה קצרה, אני בטוח שיש למאבטחים הותיקים תפקידים מאחורי הקלעים להתקדם אליהם. אם בכל זאת תחליט לא ללכת בכיוון האקדמיה, זה דווקא יכול להיות טוב.
לגבי הקורונה, אני חושב שענף התעופה כבר פגע בתחתית. כבר פיטרו את מי שהתייתר. זה רק ילך וישתפר עכשיו, ככל שאנשים בעולם יתחסנו.
מתעניין בדברים ספציפיים וחוקר אותם לעמקם ?
זאת ההגדרה היום לאוטיזם?! שכה יהיה לי טוב... :O
 
עם פסיכומטרי 750 ועם זה שאתה מעל גיל 30, תברר באמת לגבי אופציות קבלה.
יכול להיות שאפשר רק על בסיס הפסיכומטרי
יכול להתקבל להרבה דברים , לצערי במדעי המחשב צריך בגרות
 
אם אתה רוצה להכיר אז אוניברסיטה זה מקום מצוין. במקום לשבת בספריה של תואר ראשון, תשב באיזורים שמושכים תואר שני או עובדי הוראה (שכנראה מספיק מבוגרים).

לגבי לעשות תואר בגיל 34, ורק לקראת גיל 40 לראות משרה ראשונה של מתכנת - זה לא נשמע לי להיט. לא בטוח שזה שווה את הזמן וההשקעה, והקושי הנוסף של להתחרות בבני 25 שמוכנים לעבוד מאוד קשה ואולי ביותר זול.
מה אתה אומר על שילוב של משפטים וחשבונאות ? אולי יכול יותר להתאים לדעתך ? תראה אני גם שוקל הנדסת חשמל שלזה אני מתקבל לת״א בלי התחשבות בבגרות . השאלה עד כמה זה יעיל . חשבתי אולי ללכת לכיוון של זרם חזק ופחות לכיוון הייטק אם הגיל יהיה פקטור מכריע . מבלי להעליב אף אחד אבל לפי מה שהכרתי הטיפוסים שהולכים להנדסת חשמל בתחום זרם חזק לא ראו מברג בחיים שלהם , אז יכול להיות שיהיה לי יותר קל מבחינת תחרות . השאלה שלי כמה זה אקסיומה העניין עם הגיל בהיי טק , אין לי בעיה להתחרות עם מי שצריך כל עוד הסעיף לא פוסל מלכתחילה .

אם זה בוער לך בעצמות אז לך לזה, אחרת לא נשמע לי כמו רעיון טוב. דווקא עריכת דין בגיל יותר בוגר לא נשמע כמו חסרון גדול (בהנחה שמתעלמים מכמה שנות עבדות בתחילת הקריירה) (אין לי מושג בעריכת דין).

לא נשמע לי שמסלול 'צפוי' של תואר ואז עבודה כשכיר היא הדרך שלך למקסם את הפוטנציאל, בטח לא בגיל 34. חבל על הזמן
 
@fales king תעשה לי טובה ותערוך הודעתך לפורמט קריא יש לי זכרון של נמלה ואין לי מושג מה ציטטת ומה כתבת
 
יכול להתקבל להרבה דברים , לצערי במדעי המחשב צריך בגרות
יש סיבה שמונעת ממך לעשות את זה, באמת?
אם המצב חמור - כלומר, שחסרות הרבה בגרויות - אז אפשר לעשות הנדסאי. זה אחד המקרים הבודדים בעיני שמצדיקים את הלימודים האלה.

הנדסאי זה יותר מבגרות, וזה יאפשר לך להתקבל (חשוב רק לבדוק עם המוסדות את הפרטים במדויק). הבעיה רק שזה לימודים של שנתיים. אם חסרות לך הרבה בגרויות וזה לפי החישוב שלך יקח ממילא מעל שנה להשלים אותן, אפשר לשקול את זה. תנאי הקבלה אני חושב זה שיהיו לך בגרויות במתמטיקה ואנגלית - בלי היתר.
זה גם יותר age appropriate למצוא בחור בן 30 לומד את זה, מאשר מתייצב בתיכון לעשות בגרות.
כל הדיבורים האלה ממש הזכירו לי את סצינת בחינות הגמר מהסרט Cinema Paradiso ;)
 
יכול להתקבל להרבה דברים , לצערי במדעי המחשב צריך בגרות
יש מסלול קבלה על סמך פסיכומטרי 740 בדגש כמותי באוניברסיטה העברית, צריך בגרות מלאה ולעמוד בתנאי הסף של מתמטיקה, זה לא משהו שיקח לך יותר מדי זמן או השקעה
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
F צומת דרכים בגיל 34 -שאלות אחרי עשיית שיעורי בית התפתחות אישית 4
ה צומת דרכים התפתחות אישית 5
O צומת דרכים חייל משוחרר,כן ללמוד לא ללמוד ? התפתחות אישית 25
Emilia שוב צומת דרכים, האם ללכת לפתוחה או לא? יומני מסע אישיים 3
G צומת דרכים- מהלכה למעשה. נדל"ן 13
F בן 23 צומת דרכים התפתחות אישית 9
H צומת דרכים - נדל"ן או תיק השקעות? שוק ההון 10
Emilia צומת דרכים - בודקת תוכנה עם ניסיון יומני מסע אישיים 69
י שלום אנשים. לימודים. קריירה. צומת דרכים. הייטק. לאן? התפתחות אישית 18
S צומת דרכים עם תיק ההשקעות - אשמח לעזרה שוק ההון 0
ס צומת דרכים לקראת משבר גיל 30 יומני מסע אישיים 2
E להמשיך בלימודים? צומת דרכים - תכנות התפתחות אישית 13
R צומת דרכים טכני או ניהולי התפתחות אישית 6
N צומת דרכים - המשך שכירות אל מול רכישת דירה למגורים ללא משכנתא יומני מסע אישיים 8
ה צומת דרכים בהיי טק התפתחות אישית 4
K קריירה בהייטק - צומת דרכים התפתחות אישית 17
O בן 28 , צומת דרכים בחיי(מקצוע לחיים) התפתחות אישית 7
B צומת דרכים מפתיעה באמצע המסע יומני מסע אישיים 21
ז צומת דרכים, ללמוד או לא.? התפתחות אישית 31
S צומת דרכים בקריירה התפתחות אישית 4
א חיי לאן ? צומת דרכים התפתחות אישית 15
Y צומת דרכים - דירה, שכירות, ילד- אשמח להמלצות יומני מסע אישיים 45
A צומת רבע החיים - שאיפות, הקרבות ואיזונים יומני מסע אישיים 17
א דרכים להרוויח יותר כסף מעבודה כשכיר יזמות והגדלת הכנסות 11
A תביעה לקבלת פיצויים בגין נזקי גוף בתאונת דרכים, השלכות? צרכנות פיננסית 0
B תאונת דרכים ועבודה - את מי לתבוע קודם אוף טופיק 0
ה דרכים לשיפור ריבית משכנתא נדל"ן 10
N דרכים אופטימליות להשקעה של 100,000 ש"ח (הלוואה / מכירת מניות / חיסכון) שוק ההון 6
grimble grumble הדרך של גרימבל - גמד בצומת דרכים יומני מסע אישיים 22
D זוג צעיר בצומת דרכים- האם לקנות דירה? נדל"ן 23
L דרכים לפתיחת חשבון בנק אוניליין בחול לתושב ישאלי עם אזרחות כפולה צרכנות פיננסית 14
F דרכים למנף מגן מס מיסים 7
S סדר פעולות מומלץ אחרי תאונת דרכים אוף טופיק 12
סנופקין זוג הייטקיסטים אל הוריים בצומת דרכים יומני מסע אישיים 18
Tsachi01 אלו דרכים הכי בטוחות למניעת עקיצה בהעברה בנקאית? פוסטים מאיכות נמוכה 20
T 3 דרכים להקצאת הון עצמי לדירה להשקעה - מה עדיף? נדל"ן 24
פ 50 דרכים כשרות לשלם פחות מיסים דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 57
T יש דרכים למנף קרן השתלמות כשכיר? פוסטים מאיכות נמוכה 6
T דרכים להזין את תיק ההשקעות שוק ההון 18
R זוג צעיר בצומת דרכים נדל"נית כלכלית נדל"ן 8
MichaelScott על פרשת דרכים פיננסית יומני מסע אישיים 123
האופטימי בן 24 - בצומת דרכים יומני מסע אישיים 7
W בצומת דרכים התפתחות אישית 7
סול פרשת דרכים - לאן להמשיך מכאן? שוק ההון 9
ת למשכירי הדירות – מקרים בעייתיים עם שוכרים, איך התמודדתם? באילו דרכים? נדל"ן 44
ע דרכים להשוות בין מסלולי פנסיה צרכנות פיננסית 8
A בן 30 בצומת דרכים - שוקל הסבה התפתחות אישית 20
F ביטוח חיים, בריאות וסיעודי דרכים להוזלת עלויות צרכנות פיננסית 1
N בפרשת דרכים קצת אבוד אשמח להכוונה התפתחות אישית 4
T איזה דרכים חוקיות ושפויות קיימות לקבלת הטבות מס? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 13

נושאים דומים

Back
למעלה