אני קוראת של הפורום מזה מספר חודשים, ורוצה להתחיל ליישם בזמן הקרוב.
תחילת שנות ה 20,
יש קרן פנסיה+קרן השתלמות מושקעות 100% ב S&P
בעו"ש סכום של כ 200000 שאותם אני רוצה להתחיל להשקיע.
חשבתי בתור התחלה להשקיע מקסימום 50000, בחלוקה של 40% סיכון במניות כמו נאסדק 100/S&P וכד', ו 60% באג"ח
אולי בהמשך כשאצבור ניסיון וביטחון לעלות
רוצה להשאיר 30000 בעו"ש,
ואת שאר הסכום+הפקדה חודשית נזיל באפשרות של יציאה לפחות פעם בחצי שנה, איפה עדיף לשים בריבית קבועה ללא סיכון? בבנק או גם בבית השקעות?
תודה לכולם
תחילת שנות ה 20,
יש קרן פנסיה+קרן השתלמות מושקעות 100% ב S&P
בעו"ש סכום של כ 200000 שאותם אני רוצה להתחיל להשקיע.
חשבתי בתור התחלה להשקיע מקסימום 50000, בחלוקה של 40% סיכון במניות כמו נאסדק 100/S&P וכד', ו 60% באג"ח
אולי בהמשך כשאצבור ניסיון וביטחון לעלות
רוצה להשאיר 30000 בעו"ש,
ואת שאר הסכום+הפקדה חודשית נזיל באפשרות של יציאה לפחות פעם בחצי שנה, איפה עדיף לשים בריבית קבועה ללא סיכון? בבנק או גם בבית השקעות?
תודה לכולם