• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

פתיחת תיק השקעות עצמאי

  • פותח הנושא פותח הנושא Omri.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Omri.

משתמש רשום
הצטרף ב
25/3/20
הודעות
9
דירוג
1
שלום לכולם
שמי עמרי, בן 26. לומד משחק. אני מעוניין להשקיע 35 אשח.
טווח ארוך(15 שנה), בעל קיבולת סיכון גבוהה. אני מתכוון להשקיע בבנק(פועלים), ועם מעט סבלנות לכאבי ראש :)
כרגע התיק יהיה בנוי מ100% מניות, בהמשך הוא יאוזן עם אגח וסחורות
מתכוון להפקיד כל רבעון כ5 אשח.
שתי השאלות העיקריות שלי הן - איזה נייר לבחור?
אני מעוניין להשקיע בתיק השוק העולמי. חשבתי על VT או על איזה קרן אירית, או ישראלית. אשמח לשמוע את דעתכם פה. חשבתי גם על אופציה של להשקיע חצי נניח בVT וחצי בקרן אירית(איזה?) לטובת פיזור.
בנוסף ברשותי קופ"ג ישנה לא ממוסה, 45K, כרגע במסלול מנוהל בפסגות.
חשבתי להעביר לIRA של קל גמל, אבל הבנתי שיש איתם בעיות בתקשורת, ממה שאני מבין בIRA בסכום הזה אין לי אלט'
אולי כבר עדיף איזהשהו מסלול מנוהל באחד מבתי ההשקעות?

אשמח לשמוע כל דבר שיש לכם להגיד
עמרי

*הדיון הוא תיאורטי
 
שלום לכולם
שמי עמרי, בן 26. לומד משחק. אני מעוניין להשקיע 35 אשח.
טווח ארוך(15 שנה), בעל קיבולת סיכון גבוהה. אני מתכוון להשקיע בבנק(פועלים), ועם מעט סבלנות לכאבי ראש :)
כרגע התיק יהיה בנוי מ100% מניות, בהמשך הוא יאוזן עם אגח וסחורות
מתכוון להפקיד כל רבעון כ5 אשח.
שתי השאלות העיקריות שלי הן - איזה נייר לבחור?
אני מעוניין להשקיע בתיק השוק העולמי. חשבתי על VT או על איזה קרן אירית, או ישראלית. אשמח לשמוע את דעתכם פה. חשבתי גם על אופציה של להשקיע חצי נניח בVT וחצי בקרן אירית(איזה?) לטובת פיזור.
בנוסף ברשותי קופ"ג ישנה לא ממוסה, 45K, כרגע במסלול מנוהל בפסגות.
חשבתי להעביר לIRA של קל גמל, אבל הבנתי שיש איתם בעיות בתקשורת, ממה שאני מבין בIRA בסכום הזה אין לי אלט'
אולי כבר עדיף איזהשהו מסלול מנוהל באחד מבתי ההשקעות?

אשמח לשמוע כל דבר שיש לכם להגיד
עמרי

*הדיון הוא תיאורטי
ראשית, ברוך הבא לפורום!
בנוגע לשאלותיך:

  • תקרא הן בפורום והן בבלוג על היתרונות / חסרונות של השקעה בכל אחת מן הקרנות (אירית, אמריקאית וישראלית) ולאחר שתקבל תמונת מצב, תוכל להחליט בצורה הטובה ביותר באיזו קרן להשקיע. על קצה הלשון, קרנות אמריקאיות - בעיקר המבוקשות שבהן יהיה זולות יותר מבחינת דמי ניהול בנוסף לפיזור רחב יותר משאר הקרנות, עם זאת הן מלוות בתקנות המס של ממשלת ארצות הברית מה שיכול להרתיע משקיעים זרים מלהשקיע בהן. קרנות איריות - המון משקיעים רואים בקרנות אלו בתור חלופות טובות לקרנות אמריקאיות תודות לפטור מתקנות המס של ממשלת ארצות הברית ופיזור יחסית רחב, עם זאת דמי הניהול שלהן גבוהים יחסית. קרנות ישראליות - לאחרונה החלו להיסחר במטבע השקל קרנות של חברת BlackRock, תקרא עליהן. בנוסף למה שנרשם, תשקול האם תרצה קרן מחלקת דיבידנדים או לחילופין קרן צוברת דיבידנדים.
  • כמעט ולא יצא לי להתעמק בנושא ה-IRA בקופות הגמל, לכן אשאיר לשאר חברי הפורום לענות על שאלה זו.
שאלת בנוגע לאיזו קרן אירית, אני מחזיק יחידות ב-VWRA (כמובן שזו לא המלצה).
שיהיה בהצלחה!
 
ברוך הבא!
אני בעצמי חדש, אבל אשמח לשמוע למה אתה רוצה להשקיע דרך בנק הפועלים? בדרך כלל העמלות בבתי השקעות זולות יותר.
קרנות ישראליות - לאחרונה החלו להיסחר במטבע השקל קרנות של חברת BlackRock, תקרא עליהן. בנוסף למה שנרשם, תשקול האם תרצה קרן מחלקת דיבידנדים או לחילופין קרן צוברת דיבידנדים.
רק מדגיש שאף על פי שהקרן נסחרת בשקלים היא לא מגודרת לשקל. אפשר לקרוא יותר על זה כאן:
https://www.hasolidit.com/הו-הסלע-השחור
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
L פתיחת תיק השקעות שוק ההון 22
שם_משתמש פתיחת תיק השקעות בצל רילוקיישן לארהב שוק ההון 6
B התלבטות לגבי פתיחת תיק השקעות בצל רילוקיישן לאוסטרליה שוק ההון 6
מ ממש לקראת פתיחת תיק בבית השקעות שוק ההון 1
A פתיחת תיק השקעות גדול בבנק שוק ההון 4
D פתיחת תיק השקעות למסחר swing ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
השכמה מאוחרת פתיחת תיק השקעות לצורך הלוואה ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
W מה לעשות עם כסף מתחת לרף פתיחת תיק השקעות שוק ההון 6
S פתיחת תיק השקעות פאסיבי שוק ההון 3
S מינוף חיצוני לצורך פתיחת תיק השקעות צרכנות פיננסית 9
ז קפיצה למים - פתיחת תיק השקעות וקופ"ג שוק ההון 21
א פתיחת תיק השקעות ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
א פתיחת תיק השקעות ומיסוי ללא תושבות קבועה מיסים 19
ש ייעוץ: העלאה בשכר / קרן השתלמות / פתיחת תיק השקעות? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 23
A התייעצות פתיחת תיק בבית השקעות, זוג נשוי שוק ההון 12
A פתיחת תיק בבית השקעות זוג נשוי - התייעצות שוק ההון 1
S פתיחת תיק השקעות ראשון שוק ההון 1
פ קופצת למים - רגע לפני פתיחת תיק השקעות שוק ההון 6
A פתיחת תיק השקעות שוק ההון 1
E פתיחת תיק השקעות שוק ההון 4
A פתיחת תיק השקעות שוק ההון 5
ס אשמח לשמוע דעות לפני פתיחת תיק השקעות, האם זה הדבר הנכון כרגע? שוק ההון 20
ע פתיחת קופת גמל מול הגדלת תיק השקעות קיים שוק ההון 5
א פתיחת תיק השקעות שוק ההון 4
T פתיחת תיק השקעות בתקופה תנודתית שוק ההון 6
T לקראת פתיחת תיק השקעות - חוות דעתכם בבקשה שוק ההון 12
ב כמה שאלות תם על פתיחת תיק השקעות ראשון שוק ההון 11
D בחירת ברוקר עבור פתיחת תיק השקעות - אזרח אמריקאי שוק ההון 53
H פתיחת תיק השקעות להשקעה חד פעמית בבית השקעות/בנק שוק ההון 10
M פתיחת תיק השקעות למתחיל שוק ההון 4
S פתיחת תיק השקעות ראשון שוק ההון 3
ד פתיחת תיק השקעות או קופת גמל להשקעה? שוק ההון 5
Odnight פתיחת תיק השקעות -שאלות שלא הצלחתי למצוא תשובות עבורן שוק ההון 8
O פתיחת תיק השקעות בפעם הראשונה.. שוק ההון 10
W פתיחת תיק השקעות IRA שוק ההון 10
ת פתיחת תיק בית השקעות ibi שוק ההון 4
A שאלה לגבי פתיחת תיק השקעות שוק ההון 9
K פתיחת תיק השקעות שוק ההון 0
R פתיחת תיק השקעות ראשון שוק ההון 33
משה פתיחת תיק השקעות - התייעצות שוק ההון 51
מרק סרפדים פתיחת תיק השקעות שוק ההון 81
O מחיקת הלוואות / פתיחת תיק השקעות צרכנות פיננסית 5
ayeletavr פתיחת תיק השקעות לעומת קופות גמל והשתלמות שוק ההון 10
PAPI שאלה (או שתיים) על פתיחת תיק השקעות בפועל שוק ההון 7
S פתיחת תיק במס הכנסה על השכרת דירה מיסים 8
T הודעה על פתיחת תיק ליחיד במס הכנסה - סוג תיק 92 מיסים 5
S פתיחת תיק באמצעות טופס 5329 מיסים 2
D לקראת פתיחת תיק בחו"ל, עד כמה משנה עניין המיסוי? שוק ההון 2
A אני שכיר- וקיבלתי הודעה מרשות המיסים על פתיחת תיק במס הכנסה על שמי מיסים 8
XpH פתיחת תיק במס הכנסה - טופס 5329 מיסים 46

נושאים דומים

Back
למעלה