• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

פתיחת עסק עצמאי

  • פותח הנושא פותח הנושא dandin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dandin

משתמש סולידי
הצטרף ב
26/9/23
הודעות
88
דירוג
12
יש עסק שמאוד עניין אותי להכנס אליו בגלל הבירוקרטיה הבלתי נגמרת בהכנסת הציוד לארץ אחרי אין-ספור בדיקות ואישורים הבנתי שעדיף להביא עם מישהו שכן עבר את התהליך . ראיתי התכנות כלכלית מעניינת שמצריכה עבודה פיזית אך נסבלת .
העסקה עצמה מסתכמת ב212 אלף פלוס 37 אלף מע״מ

העסקה עצמה בנויה מ2 חלקים , העברת 50% בזמן חתימה ו50% לפני שהם שולחים את הציוד לארץ .

מה שהוא עשה זה גבה את המעמ גם על הסכום שהוא משלם לספק בחול ומכליל את כל הסכום , כולל הרווח מהתיווך . לי זה אמור לשנות ?
 
נא להכיר: זה פסיק , וזה נקודה .

אם הצלחתי להבין נכון, הוא מעביר לך חשבונית על כל הסכום, ורושם עליה שזה תיווך?
יהיה קשה להכניס תיווך בתור נכס, ולרשום הוצאות.
 
נא להכיר: זה פסיק , וזה נקודה .

אם הצלחתי להבין נכון, הוא מעביר לך חשבונית על כל הסכום, ורושם עליה שזה תיווך?
יהיה קשה להכניס תיווך בתור נכס, ולרשום הוצאות.

תודה על התגובה

הוא מעביר חשבונית על כל הסכום .
הוא רוכש עבורי מהספק בחו״ל( כולל העברת תשלום) את הציוד , הסכום כולל שחרור מהמכס והמיסים בישראל .

מה שהוא ירשום בחשבונית , את כל פירוט הציוד הנרכש , כאילו רכשתי ממנו את הציוד .
אני מכיר את הספק, ומכיר את המחירים .
אני קיבלתי הצעת מחיר מהספק לציוד הזה ועלותו 143,000 שקלים .

אני קיבלתי את ההצעת המחיר מהמוכר בארץ ב212,000 פלוס מע״מ ( כולל מיסים והובלה יבשתית )

האם לבקש לעשות הפרדה בין העלויות של הציוד ,ֶלבין המיסים והרווח שלו ?
רעיון אחר ?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
האם לבקש לעשות הפרדה בין העלויות של הציוד ,ֶלבין המיסים והרווח שלו ?
לא, מבחינתך הכל זה תשלום אחד ועליו אתה מקבל החזר מע״מ ומנכה פחת.
רק דבר אחד חשוב, לוודא מי נותן לך אחריות על המוצר, תבדוק שהשימוש במתווך לא פוגע לך באחריות של הספק המקורי.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Y פתיחת עסק עצמאי במקביל לעבודה כשכירה יזמות והגדלת הכנסות 8
H פתיחת עסק עצמאי - רגע לפני צרכנות פיננסית 8
B פתיחת עסק חקלאות אורגנית יזמות והגדלת הכנסות 12
littleSeal פתיחת מיזם או עסק התפתחות אישית 3
T פתיחת עסק והלוואות אוף טופיק 3
T בתהליך של פתיחת עסק אוף טופיק 1
ה פתיחת עסק להשלמת הכנסה מהצד ללא אפיק התרחבות קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 16
F מימון פתיחת עסק / ערבות מדינה צרכנות פיננסית 14
P פתיחת עסק אפייה מהבית מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 52
המהנדל פתיחת עסק להתעסקות עם ספקי שירות התפתחות אישית 8
P סיפוק מעבודה, כסף + פתיחת עסק + הייטק התפתחות אישית 14
שמנת חמוצה פתיחת עסק ללא הכנסות בשביל IRA שוק ההון 2
O פתיחת עסק חייל משוחרר (קרן השתלמות- מהפיקדון) שוק ההון 9
A פתיחת עסק ייבוא שוק ההון 2
unrealx שכיר עם עבודה נוספת ללא פתיחת תיק עסק אוף טופיק 0
E פתיחת עסק כעצמאי ללא הכנסה מהעסק אלא לצורך פתיחת קרן השתלמות שוק ההון 33
A פתיחת עסק -קטין שוק ההון 2
Wonko פתיחת עסק לצורך קרן השתלמות צרכנות פיננסית 25
D פתיחת עסק אינטרנטי בארץ צרכנות פיננסית 6
L פתיחת תיק השקעות שוק ההון 22
ח פתיחת קרן פנסיה חדשה כל כמה שנים כביטוח חיים בחינם פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
M עוד לא בת 60 חוזרת והפעם הרפתקת פתיחת IRA הפניקס אקסלנס (תיקון 190), פקודות וסוגי מערכות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
I פתיחת קופת פנסיה חדשה בגלל אי פעילות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
S פתיחת תיק במס הכנסה על השכרת דירה מיסים 8
F פתיחת חשבון מסחר - נשוי לאזרחית אמריקאית שוק ההון 15
M פתיחת IRA לעצמאי לקרן השתלמות וגמל פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 11
א פתיחת קרן השתלמות לשכיר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
א מחשבות על פתיחת חשבון באינטראקטיב ברוקרס העולמית שוק ההון 9
O פתיחת חשבון בנק לאזרח ישראלי בבנק זר פוסטים מאיכות נמוכה 4
ג פתיחת קרן השתלמות לעצמאים לאחר יותר מ6 שנים - איך מתבצע החישוב של פטור ממס רווח הון? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
yoyo פתיחת קרן השתלמות או לקיחת הלוואה מהקרן לצורך סגירת משכנתא שוק ההון 46
T הודעה על פתיחת תיק ליחיד במס הכנסה - סוג תיק 92 מיסים 5
מ פתיחת חשבון משפחתי/יועץ ללא רישיון ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
L פתיחת חשבון IRA לצרכי מסחר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
K פתיחת חשבון מסחר בברוקר זר כדי להפחית סיכונים פוסטים מאיכות נמוכה 34
W פתיחת IB דרך המתווך הישראלי, אבל איזה מסלול לבחור - ארה"ב או אירלנד ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
S פתיחת תיק באמצעות טופס 5329 מיסים 2
D פתיחת חשבון בנק אמריקאי צרכנות פיננסית 21
D לקראת פתיחת תיק בחו"ל, עד כמה משנה עניין המיסוי? שוק ההון 2
שם_משתמש פתיחת תיק השקעות בצל רילוקיישן לארהב שוק ההון 6
א פתיחת חשבון כפונקציה של מיקום ברוקרים ופלטפורמות מסחר 11
T פתיחת חשבון בwise, זה נכון שחסמו למשתמשים חדשים ישראלים לקבל כספים לחשבון הwise? פוסטים מאיכות נמוכה 0
B התלבטות לגבי פתיחת תיק השקעות בצל רילוקיישן לאוסטרליה שוק ההון 6
B קיזוז הפסדי הון באמצעות טופס 867 משנים קודמות - ללא פתיחת שומות קודמות? מיסים 1
ז פתיחת חשבון מסחר נוסף ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
ד פתיחת עוסק פטור זעיר התפתחות אישית 5
U פתיחת חשבון בנק בארה"ב מיסים 1
shahar7 אמריקאים: פתיחת חשבון בנק זוגי לאמריקאי וישראלית צרכנות פיננסית 8
shahar7 פתיחת חשבון בנק לאמריקאי שגר בישראל צרכנות פיננסית 23
T פתיחת חשבון בib עם אזרחות פורטוגלית ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1

נושאים דומים

Back
למעלה