• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

פתיחת חשבון ראשון בארץ או בארצות הברית

  • פותח הנושא פותח הנושא samy88
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

samy88

משתמש רשום
הצטרף ב
12/4/22
הודעות
5
דירוג
0
היי חברים, אני כבר לומד מספר חודשים מספר אסטרטגיות בשיטה שלStockbee על דמו.
השיטות העיקריות הן:
-שיטה מספר 1: (עיקרית - Swing) קניית Breakout או כניסה יום לפני "בציפייה לBreakout") על מניות עם תנועה לינרית "שמתכוננות" לתנועה נוספת של 1-5 ימים.
בזמן שהשוק נותן אישור שיש אפשרות לbreakout ותנועה של מספר ימים כמובן.
בגדול הסיכון שלי הוא באזור 1%- לעסקה.
בעיה עיקרית בשיטה זאת:
- לפעמים הstoploss נתפס והעסקה עדיין יכולה לעבוד אז צריך להיכנס שוב - לא קורה הרבה, אבל אני צריך לקחת בחשבון.

- שיטה מספר 2: (כתמיכה - מנסה להמנע מזה ככל האפשר Day Trade), לפי אותה השיטה (גרף ה5 דקות) שבערך נראה אותו דבר כמו השיטה שתיארתי למעלה - פשוט בתוך היום.
בעיה עיקרית בשיטה זאת:
- לפעמים צריך לעשות מספר עסקאות במהלך היום והעמלות יכולות להשפיע על הרווחים הקטנים ובמיוחד על ההפסדים.
* אני ככל הנראה לא אעשה פעולות כאלו בחשבון האמיתי בכלל - לפחות לא בחודשים הקרובים.

על שני השיטות האלו אני כבר "סוחר" מספר חודשים ואני מתחיל לראות שאני משתפר כל חודש קצת.
- הרווחים קצת גדולים יותר (אפילו בדמו אני סוחר בקטן ולפי מצב השוק בשביל לדמות מצב אמיתי).
- יש יותר ימים ירוקים מאשר אדומים במהלך השבוע.
- הכי חשוב - ההפסדים קטנים יותר.

אבל: אני מודה שיש לי הרבה עוד לשפר ובעיות לפתור, והייתי רוצה להרגיש את המסחר בלייב כמה פעמים בשבוע בשביל להרגיש את הלחץ
בסיכון (אפילו שהוא קטן) של כסף אמיתי - לפחות על עסקאות ה- Swing.

בגלל אופן המסחר הזה ובגלל שאני לא רוצה להתחיל עם חשבון על 25K דולר, אני רוצה קצת עזרה לעשות סדר בראש שלי.
המטרה שלי זה לפתוח חשבון של בברוקר שיתאים לצרכים שלי:
- אפשרות לפתוח חשבון של 10K - 5K דולר (או פחות).
- עמלות נמוכות או עדיפות לאפסיות.
- אפשרי לעשות עסקאות בתוך היום ללא הגבלה (לייתר ביטחון).
- מערכת שמאפשרת שליחה פקודות Buy Limit וStop Loss מהירות ( בעזרת - Hotkeys אפילו).
- מערכת שמאפשרת לעשות ולשנות את נקודות הכניסה ויציאה מעסקה "על הגרף".
- מערכת שמאפשרת להוציא את היסטורית העסקאות בשביל לחשב את המס - אני מניח שלכולם יש את זה.
- אפליקציה שאפשר לעקוב אחרי העסקאות בזמן שאני לא על המחשב.


מבדיקה על ברוקרים בארץ, טריידסטיישן הוא "הזול" ביותר מבחינת עמלות פעולה ואפשר לפתוח cash account (בנקודה הזאת אני לא צריך margin או leverage כלשהו).
ואני לא כל כך הבנתי אם אני יכול לבצע פועולת במהלך היום עם חשבון cash.

אבל אני מבין שיש דרכים שאפשר לפתוח חשבונות אצל ברוקרים שלא לוקחים עמלות בכלל בחו"ל (אין לי בעיה להתנהל באנגלית - קריאה, כתיבה ודיבור).

אז השאלות שלי הן:
1. האם הייתם הולכים על טריידסטיישן לפי הצרכים שלי (cash account) והאם הוא בכלל יתאים - אוכל לבצע מספר פעולות קנייה ומכירה בבתוך במהלך השבוע ללא הגבלה?
2. האם כדאי בכל זאת לעבוד על פתיחת חשבון בברוקר בחו"ל שלוקח 0 עמלות פעולה (ואם כן על איזה הייתם ממליצים)?
3. האם הצרכים שלי מציאותיים או שאני צריך לחשוב שוב עליהם שוב? (פתוח לכל סוג של ביקורת - המטרה היא בסופו של דבר להפוך לסוחר ריווחי במהלך השנים).

אני אוסיף -
- המטרה היא עדיין לימודית, ואני בתחילת דרכי.
- אני מסתכל על השוק יום יום כבר שנתיים בערך וסוחר בדמו בכל הזמן הזה כמעט.
- אני לומד מסודר כבר 4+ חודשים, וסוף סוף אני מרגיש קצת ביטחון לעשות את הצעד הזה (לקח זמן למצוא שיטה שמתאימה לי).

תודה מראש וסליחה על החפירה.
 
אתה על הדרך המהירה להפסיד את כל כספך.

בחירת ברוקר היא נושא מסדר זניח ביחס לאסטרטגיה. האסטרטגיה שלך תוביל אותך לאבדון, אז לא כל כך משנה באיזה ברוקר אתה רוצה להפסיד את כל הכסף.
 
לפני שתתחיל, יש לזכור ששיעור המס יכול להגיע ל־50%
 
נערך לאחרונה ב:
מערכת שמאפשרת שליחה פקודות Buy Limit וStop Loss מהירות ( בעזרת - Hotkeys אפילו).
אתה מכיר את הביטוי "לבוא עם סכין לקרב יריות"? כי התהליך בו המחשב שלך שמחובר רחוק-רחוק מהבורסה שולח מידע למסך שמגיע למוח האורגני האיטי שלך שאז צריך לשלוח פקודות לאצבעות הוא איטי לאין שיעור מכל מערכת מסחר אוטומטית שמתחרה איתך. שאלת המהירות מהבחינה הזו היא לחלוטין לא רלוונטית.

הדעה הרווחת בפורום (שהיא גם דעתי ומגובית מחקרית): קשה מאוד להרוויח מעבר לתשואה הממוצעת של השוק בלי לקחת סיכון מאוד משמעותי ו/או השקעת זמן והון לא מבוטלת. לכן - כדאי לך להשקיע בקרן פאסיבית של מדד רחב ואת כל הזמן שהתפנה לך להשקיע באפיק אחר - אם בלמידה ועיסוק במקצוע מכניס יותר ואם במשהו שיסב לך יותר אושר.
 
נערך לאחרונה ב:
@samy88
ברוך הבא לפורום.
האם אתה בוגר צעיר של איזה קורס מסחר יומי? אם כן בהצלחה ותתכונן להפסדים.
אני מציע להתחיל בצניעות על מדדים, אחר כך מניות ערך וכו'.
 
נערך לאחרונה ב:
@samy88
ברוך הבא לפורום.
האם אתה בוגר צעיר של איזה קורס מסחר יומי? אם כן בהצלחה ותתכונן להפסדים.
אני מציע להתחיל בצניעות על מדדים, אחר כך מניות ערך וכו'.
זה בעיקר לסווינג ולמסחר לטווח ארוך - זה העיקר.
.המסחר היומי הוא תמיכה. אבל פחות מעניין אותי בשלב זה, כנראה שהייתי צריך לציין את זה במילים גדולות יותר .
וזה לא בדיוק קורס, בצורה הרגילה שאנשים מכירים וזה לא שירות אלרטים.

זה בן אדם שסוחר למעלה - 22 שנה, ועברו תחתיו הרבה סוחרים מצילחים שמצאו את דרכם בעזרת הידע שלו.
הוא עשה מחקר של מספר שנים ופיתח את השיטות שציינתי למעלה (בצורה שיטחית מאוד).

בכל מקרה, אני ראיתי שלך יש הרבה נסיון.
אז מעבר לעצה שכבר נתת (תודה), האם בכל זאת יש המלצה לברוקר?
 
נערך לאחרונה ב:
אתה מכיר את הביטוי "לבוא עם סכין לקרב יריות"? כי התהליך בו המחשב שלך שמחובר רחוק-רחוק מהבורסה שולח מידע למסך שמגיע למוח האורגני האיטי שלך שאז צריך לשלוח פקודות לאצבעות הוא איטי לאין שיעור מכל מערכת מסחר אוטומטית שמתחרה איתך. שאלת המהירות מהבחינה הזו היא לחלוטין לא רלוונטית.

הדעה הרווחת בפורום (שהיא גם דעתי ומגובית מחקרית): קשה מאוד להרוויח מעבר לתשואה הממוצעת של השוק בלי לקחת סיכון מאוד משמעותי ו/או השקעת זמן והון לא מבוטלת. לכן - כדאי לך להשקיע בקרן פאסיבית של מדד רחב ואת כל הזמן שהתפנה לך להשקיע באפיק אחר - אם בלמידה ועיסוק במקצוע מכניס יותר ואם במשהו שיסב לך יותר אושר.
תודה על העצה והביקורת.
אני לא מוכן לעזוב את העבודה שלי בשנים הקרובות או בכלל.

אני בן אדם מציאותי, ואני מודה לסיכוי להפסיד כמובן.
בגלל זה אני רוצה לדעת אם זה בכלל אפשרי להתחיל עם חשבון קטן ואם כן איזו דרך אני צריך לקחת.

(אולי זה לא הפורום הנכון לשאול את השאלה הזאת, כי הרוב פה משקיעי ערך ומדדים).

אבל האם בכל זאת יש לך הצעה לברוקר שאפשר להתחיל בקטן איתו בהתאם למאפיינים שכתבתי בפוסט?
 
אתה על הדרך המהירה להפסיד את כל כספך.

בחירת ברוקר היא נושא מסדר זניח ביחס לאסטרטגיה. האסטרטגיה שלך תוביל אותך לאבדון, אז לא כל כך משנה באיזה ברוקר אתה רוצה להפסיד את כל הכסף.
אני מודה לסיכוי ההפסד ובגלל זה רוצה להתחיל בקטן.
כמו שאמרתי זה יותר למסחר סווינג והסיכון של העסקאות הן מתחת ל1% - ואני כמובן לא השתמש בכל הכוח קניה בכל עסקה.

אז האם בכל זאת יש לך הצעה לברוקר שמתאים למאפיינים שכתבתי?
תודה
 
הסיכון של העסקאות לא מתחת ל1%. כפי שאמרתי - זה לא משנה במי תבחר, רוב הברוקרים בחו"ל נותנים אותו דבר.
 
אשמח לעוד מידע על זה.
תודה
ההבדל בין משקיע לסוחר.
מס הכנסה יכול לסווג יחיד בתור סוחר, לפי קריטריונים שונים ובהם כמות עסקאות שנתית, תדירותן, זמן החזקה של ניירות וידע מקצועי ועוד.
במידה ותסווג בתור סוחר, אז תשלם מס לפי המס השולי שיכול להגיע אף ל־50%.
 
ההבדל בין משקיע לסוחר.
מס הכנסה יכול לסווג יחיד בתור סוחר, לפי קריטריונים שונים ובהם כמות עסקאות שנתית, תדירותן, זמן החזקה של ניירות וידע מקצועי ועוד.
במידה ותסווג בתור סוחר, אז תשלם מס לפי המס השולי שיכול להגיע אף ל־50%.
סליחה שאני מתפרץ לאשכול, אבל בהקשר הזה אדם שקונה פעם-פעמיים בחודש קרן מחקה מדד יכול להחשב סוחר?!
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
S פתיחת חשבון מסחר ראשון דרך הבנק- עמלות. ברוקרים ופלטפורמות מסחר 7
F פתיחת חשבון מסחר - נשוי לאזרחית אמריקאית שוק ההון 15
א מחשבות על פתיחת חשבון באינטראקטיב ברוקרס העולמית שוק ההון 9
O פתיחת חשבון בנק לאזרח ישראלי בבנק זר פוסטים מאיכות נמוכה 4
מ פתיחת חשבון משפחתי/יועץ ללא רישיון ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
L פתיחת חשבון IRA לצרכי מסחר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
K פתיחת חשבון מסחר בברוקר זר כדי להפחית סיכונים פוסטים מאיכות נמוכה 34
D פתיחת חשבון בנק אמריקאי צרכנות פיננסית 21
א פתיחת חשבון כפונקציה של מיקום ברוקרים ופלטפורמות מסחר 11
T פתיחת חשבון בwise, זה נכון שחסמו למשתמשים חדשים ישראלים לקבל כספים לחשבון הwise? פוסטים מאיכות נמוכה 0
ז פתיחת חשבון מסחר נוסף ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
U פתיחת חשבון בנק בארה"ב מיסים 1
shahar7 אמריקאים: פתיחת חשבון בנק זוגי לאמריקאי וישראלית צרכנות פיננסית 8
shahar7 פתיחת חשבון בנק לאמריקאי שגר בישראל צרכנות פיננסית 23
T פתיחת חשבון בib עם אזרחות פורטוגלית ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
Y פתיחת חשבון השקעות - ib ישראל ברוקרים ופלטפורמות מסחר 12
הסולידית פתיחת חשבון ב-Wise צרכנות פיננסית 0
M פתיחת חשבון בלאומי טרייד עבור קרן כספית ברוקרים ופלטפורמות מסחר 12
B פתיחת חשבון ב- Schwab - טיפים למתחילים ברוקרים ופלטפורמות מסחר 20
D פתיחת חשבון עם מטבע חוץ צרכנות פיננסית 0
L פתיחת חשבון מסחר עצמאי - שירות לקוחות שוק ההון 0
מ פתיחת חשבון בנק זר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 13
Shamran88 פתיחת חשבון IB כאזרח אמריקאי (וישראל) נשוי לישראלית שוק ההון 3
ח פתיחת חשבון בנק בארה"ב - ביקור פיזי בארה"ב שוק ההון 15
ה פתיחת חשבון-כמה שאלות צרכנות פיננסית 4
D פתיחת חשבון בנק אמריקאי מרחוק עם ITIN צרכנות פיננסית 0
U פתיחת חשבון אצל הברוקר שוואב ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
D פתיחת חשבון באינטראקטיב ברוקרס לחברה בע"מ ברוקרים ופלטפורמות מסחר 7
R פתיחת חשבון מסחר - משלם מס בארה״ב שוק ההון 6
V פתיחת חשבון ב-IB ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
ב פתיחת חשבון מסחר לזוג מיסים 0
ש פתיחת חשבון מסחר שוק ההון 8
Y פתיחת חשבון ib ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
עידו ג פתיחת חשבון מסחר עבור הורי מיסים 12
Y פתיחת חשבון ib לאזרחים אמריקראים ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
I פתיחת חשבון בנק וחשבון השקעות לילד? צרכנות פיננסית 2
M פתיחת חשבון השקעה ברוקרים ופלטפורמות מסחר 6
ת פתיחת חשבון ב IB לילד ברוקרים ופלטפורמות מסחר 14
מ פתיחת חשבון בib ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
א פתיחת חשבון מסחר / אזרחות אמריקאית שוק ההון 2
סנופקין חוות דעת: פתיחת חשבון ב IB ישראל וחיבור לחשבון האמריקאי שלי ב IB שוק ההון 51
צ פתיחת חשבון ב IB, תעודת סל לטווח ארוך ב IB ועוד. ברוקרים ופלטפורמות מסחר 35
M פתיחת חשבון משותף ומשכנתא נדל"ן 3
H הוזלת עמלות בעת פתיחת חשבון מסחר שוק ההון 9
H פתיחת חשבון נוסף באינטרקטיב והפרדת פעילות שוק ההון 5
edangz שאלה לקראת פתיחת חשבון מסחר בIB שוק ההון 2
א שתי שאלות בסיסיות לקראת פתיחת חשבון בניירות ערך שוק ההון 5
P גילוי מרצון לזוג אמריקאי + פתיחת חשבון ב ib מיסים 28
N מס' שאלות לקראת פתיחת חשבון מסחר בIB שוק ההון 59
Omer Daniel פתיחת חשבון באקסלנס שוק ההון 6

נושאים דומים

Back
למעלה