נדהמתי כמה שזה פשוט.
נניח אנחנו בני 20, מתאפקים ולא קונים איזה רכב משפחתי ממוצע ב120,000 ש"ח אלה משקיעים את הכסף עם 7% שנתי כולל אינפלציה.
עד שנגיע לגיל פרישה (נניח 70) יהיה לנו 3.5Mש"ח.
שזה 12,000ש"ח קצבה חודשית ב 4% משיכה ללא מיסוי. ונשאיר הרבה כסף כשנעזוב. סכום לא רע בשביל הפנסייה.
כל הסיפור של פנסייה זה לא לקנות רכב כשאנחנו צעירים.
הזויי.
כמובן זה מאוד אופטימי... אך אם אנחנו נהיה רעים ולא נשאיר משהו לנכדים, זה ייכסה גם את worst case scenario.
מדהים, פשוט מדהים.
נניח אנחנו בני 20, מתאפקים ולא קונים איזה רכב משפחתי ממוצע ב120,000 ש"ח אלה משקיעים את הכסף עם 7% שנתי כולל אינפלציה.
עד שנגיע לגיל פרישה (נניח 70) יהיה לנו 3.5Mש"ח.
שזה 12,000ש"ח קצבה חודשית ב 4% משיכה ללא מיסוי. ונשאיר הרבה כסף כשנעזוב. סכום לא רע בשביל הפנסייה.
כל הסיפור של פנסייה זה לא לקנות רכב כשאנחנו צעירים.
הזויי.
כמובן זה מאוד אופטימי... אך אם אנחנו נהיה רעים ולא נשאיר משהו לנכדים, זה ייכסה גם את worst case scenario.
מדהים, פשוט מדהים.