• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

פרישה לא מוקדמת

  • פותח הנושא פותח הנושא zaraza
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zaraza

משתמש רגיל
הצטרף ב
9/3/18
הודעות
166
דירוג
162
נדהמתי כמה שזה פשוט.

נניח אנחנו בני 20, מתאפקים ולא קונים איזה רכב משפחתי ממוצע ב120,000 ש"ח אלה משקיעים את הכסף עם 7% שנתי כולל אינפלציה.
עד שנגיע לגיל פרישה (נניח 70) יהיה לנו 3.5Mש"ח.
שזה 12,000ש"ח קצבה חודשית ב 4% משיכה ללא מיסוי. ונשאיר הרבה כסף כשנעזוב. סכום לא רע בשביל הפנסייה.

כל הסיפור של פנסייה זה לא לקנות רכב כשאנחנו צעירים.
הזויי.

כמובן זה מאוד אופטימי... אך אם אנחנו נהיה רעים ולא נשאיר משהו לנכדים, זה ייכסה גם את worst case scenario.
מדהים, פשוט מדהים.
 
מתאפקים ולא קונים איזה רכב משפחתי ממוצע ב120,000 ש"ח
חחח... חתיכת התאפקות!
אם תתאפק עוד יותר ולא תקנה רכב בעלות 250,000 ש"ח זה אפילו מוצלח יותר.
*גילוי נאות- הכותבת בת 50+ ומעולם לא קנתה רכב ביותר מ-25,000 ש"ח.
*גילוי נאות 2- לא מבינה את הלינק בין אי קניית רכב ל-3.5 מיליון ש"ח בפנסיה. אפשר גם לא לקנות בית או יאכטה, לא?
 
נווווו הדגמתי עם מוצר צריכה נפוץ מאוד, אולי לא בשנות ה20 אלה לקראת סוף 20, אך עדיין. מאוד נפוץ.
:)
 
עד שנגיע לגיל פרישה (נניח 70) יהיה לנו 3.5Mש"ח.
שזה 12,000ש"ח קצבה חודשית ב 4% משיכה ללא מיסוי.
שכחת את האינפלציה. בהנחת אינפלציה היסטורית של 3% זה משאיר חמישית מהסכום (ריאלית).
 
כתבתי אופטימית :) כלומר 7% זה 10% תשואה + 3% אינפלציה.
או שאתה מתייחס לשלב של משיכה, גם הוא מותאם יחסית עם 4% משיכה לא ריאלית מהצבירה.
כן, קצת יותר מידי אופטימית.

עם 5% ריאלי זה פחות אטרקטיבי :)
 
ההצעות האלו הן כמו שאיש רזה לא מבין איך השמן לא יורד במשקל. מה הבעיה? פשוט לא לאכול מתוק, לקצץ פחמימות וכו' ונהיים רזים.
בפועל, לרוב המכריע של האנשים לא לגעת בסכום משמעותי במשך 50 שנה זה כמו להגיד לשמן לא לאכול מתוק 50 שנה. פשוט מדע בדיוני.
 
חבל שהתפשרתם על רכב משפחתי ממוצע
האמת לפי מדגם ה"איביזה לכל חייל משוחרר", התיאוריה הזו לא רחוקה מהמציאות (לצערי).
רוב הצעירים מגיעים לסביבות גיל 28-30 (אחרי התואר) עם 0 הון במקרה הטוב או הון שלילי במקרה הפחות טוב - וגם זה אחרי עזרה לא מבוטלת מאבא ואמא.

ג.נ - צעיר ללא איביזה.
 
ההצעות האלו הן כמו שאיש רזה לא מבין איך השמן לא יורד במשקל. מה הבעיה? פשוט לא לאכול מתוק, לקצץ פחמימות וכו' ונהיים רזים.
מעניין אם זה באמת נכון. האם רמת הסבל של הרבה אנשים לרדת במשקל או להיכנס לכושר דומה לרמת הסבל של אנשים לחסוך או לארגן את הכספים שלהם. אני חושבת שלפחות בחלק מהמקרים זה לא, אלא זה פשוט הרגלים רעים ואמונות שגויות או חוסר ידע וכלים. אוכל זה הנאה הרבה יותר בסיסית (נראה לי) מלבזבז כסף. אבל אני לא אובייקטיבית.
 
מעניין אם זה באמת נכון. האם רמת הסבל של הרבה אנשים לרדת במשקל או להיכנס לכושר דומה לרמת הסבל של אנשים לחסוך או לארגן את הכספים שלהם. אני חושבת שלפחות בחלק מהמקרים זה לא, אלא זה פשוט הרגלים רעים ואמונות שגויות או חוסר ידע וכלים. אוכל זה הנאה הרבה יותר בסיסית (נראה לי) מלבזבז כסף. אבל אני לא אובייקטיבית.
בעיני אין שום הבדל. גם אוכל זה הרבה הרגלים רעים, חוסר מודעות וחוסר ידע. אצל רוב האנשים (לא כולם) הקפדה על ארוחות מסודרות, מודעות לגבי ערך קלורי ותזונתי של מאכלים שונים וקצת כוח רצון יעשו את העבודה. כשנוהגים באופן סביר ביום יום אפשר להגיע גם לחלקים המהנים בלי יותר מדי נקיפות מצפון וזה נכון גם לכסף וגם לאוכל.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
לפי חישוב תשואה ראלית של 7% תגיע להרבה יותר.
מדוע כי אם תרצה להחזיק רכב לאורך כל ה-50 השנים תצטרך לקנות כמה רכבים (בערך 5. כל 10 שנים רכב).
חוץ מזה תחסוך את הבטוח (כ-7000 ש"ח לשנה), טסט (1500 ש"ח לשנה), טפולים תקופתיים (2000 ש"ח לשנה) ותקונים מידי פעם.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ל התייעצות לגבי פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 15
J למה פרישה מוקדמת לא מעניינת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 10
J פרישה מוקדמת - מחשבות על אחוז האג"ח בתיק ועוד פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 24
S בין פרישה מוקדמת לביטחון כלכלי שוק ההון 14
ח סטטוס פיננסי - האם פרישה מוקדמת אפשרית בכלל? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 102
מוריה פרישה מוקדמת - למה זה מדכא אותי פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 19
N גמפא (וייעוץ), פרישה מוקדמת ומה שביניהם פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 31
ל פרישה מוקדמת - בדיקת היתכנות פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 106
T פרישה מוקדמת - האם להמשיך להפקיד עצמאית לפנסיה? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 39
E פרישה מוקדמת - יש חיים אחרי העבודה יומני מסע אישיים 88
littleSeal מחשבות על פרישה מוקדמת: התנסות פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 39
Y תיק השקעות למטרת פרישה מוקדמת (35) - אשמח לדעתכם. שוק ההון 34
ט איך מייצרים אמונה במטרה של פרישה מוקדמת עם חוסר הוודאות? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 20
ttmoon פרישה מוקדמת ודמי ניהול בקרן פנסיה פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 3
J פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 19
F פרישה מוקדמת סולידית בארה"ב פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 24
א עזרה בתכנון פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 21
O עזרה בתכנון פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 23
fizban תכנון פרישה מוקדמת (בגיל 55~) פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 16
de dud המסע שלי - פרישה מוקדמת מנדלן גלובלי פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 50
ג תכנון פרישה מוקדמת פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 9
Z הטכניקה של פרישה מוקדמת. פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 22
ח עבודה עם סיפוק או פרישה מוקדמת מה היעד הנכון? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 87
M פרישה מוקדמת - השקעות בטווח זמן בינוני פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 11
L השפעת הוצאות על פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 3
I משיכת פנסיה פרישה מוקדמת פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
A שיחות חברים על פרישה מוקדמת מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 49
1337justme סגירת הפלח הסולידי למטרת פרישה מוקדמת שוק ההון 21
1337justme שוקל פרישה מוקדמת בגיל 33 - מספר שאלות ותהיות פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 183
I פרישה מוקדמת האם ריאלי? שוק ההון 29
ש תכנון פרישה מוקדמת בן 22 פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 17
ד פרישה מוקדמת הייטק איך לנהל את הפיצויים בין מקומות עבודה פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 6
I פרישה מוקדמת באמצעות חברת ארנק פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 4
R שאלת תם של אדם שרק מתחיל להתעניין בעולם של פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 29
R פרישה מוקדמת, כאשר מתחילים רק בגיל 34 פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 17
Y פרישה מוקדמת - האם אפשרי לסמוך על השוק לטווח של עשור או בכלל פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 6
R תכנון פרישה מוקדמת עם FIRECALC למי שעתיד לרשת מיליונים פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 3
ו פרישה מוקדמת במדינה זרה פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 15
E שכלול כספי הפנסיה בתכנית פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 7
S פרישה מוקדמת - בחינת המכשירים לבניית ההון פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 6
S פרישה מוקדמת Vs. זוגיות פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 54
יבגני_ל מכירים את הבחור הזה? (סרטון פרספקטיבה על פרישה מוקדמת) פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 42
Fitch פרישה (לא כל כך מוקדמת) של אמי פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 37
א פרישה מוקדמת בחול פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 10
Yos ביטוח מנהלים - גודל ההפקדה המומלץ בגישת פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 7
ד פרישה מוקדמת עם פנסיה תקציבית פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 28
פרפרים האם פרישה מוקדמת זו אופציה ריאלית למשפחות? אוף טופיק 16
א פרישה מוקדמת-עזרה לחדשה באתר :) פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 60
amikal מחשבון פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 1
ש פרישה מוקדמת באירופה פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 5

נושאים דומים

Back
למעלה