על איזו פלטפורמה אתם ממליצים למסחר עצמאי בסכומים של כ-20K?
גם מבחינת עלויות אך גם מבחינת נוחות / ידידותי משתמש / אפליקצייה טובה לטלפון.
באידיאל מחפש פלטפורמה שתאפשר מסחר במניות של חברות ספציפיות (כולל ישראליות) ואולי גם בסחורות.
על איזו פלטפורמה אתם ממליצים למסחר עצמאי בסכומים של כ-20K?
גם מבחינת עלויות אך גם מבחינת נוחות / ידידותי משתמש / אפליקצייה טובה לטלפון.
באידיאל מחפש פלטפורמה שתאפשר מסחר במניות של חברות ספציפיות (כולל ישראליות) ואולי גם בסחורות.
כמעט כל בית השקעות "גדול ומוכר" בישראל מאפשר היום להתחיל לסחור מ20. אם זה במסגרת "מבצע" קורונה שממשיך כל השנה, או לאחר התמקחות קצרה ובקשת אישור.
ואם לא 20, 25
טוב, אם הכוונה היא "לסחור" ולא "להשקיע" כמו שרמזו פה, אני לא ממליץ. אבל נותן לך להנות מהספק