אהלן.
יש לי שתי קרנות השתלמות לא פעילות ממקומות עבודה ישנים, כמה עשרות אלפי ש"ח סה"כ.
אין הפקדות חדשות אלא רק צבירה שמושקעת לפי המסלולים של הקרנות, עם דמי ניהול של 0.25-0.5 מהצבירה.
אני חושב לפדות את הקרנות ולצרף אותן לחשבון המסחר שלי כדי לחסוך את דמי הניהול (וגם כדי לרכז את הסכומים שלי במקום אחד - אבל זה שיקול מינורי)
מצד שני - הרווחים בקרנות פטורים ממס, אז ייתכן ואפילו עם דמי הניהול , עדיף להשאיר את הסכומים האלה לגדול במסלול פטור ממס.
מה אומרים?
תודה
יש לי שתי קרנות השתלמות לא פעילות ממקומות עבודה ישנים, כמה עשרות אלפי ש"ח סה"כ.
אין הפקדות חדשות אלא רק צבירה שמושקעת לפי המסלולים של הקרנות, עם דמי ניהול של 0.25-0.5 מהצבירה.
אני חושב לפדות את הקרנות ולצרף אותן לחשבון המסחר שלי כדי לחסוך את דמי הניהול (וגם כדי לרכז את הסכומים שלי במקום אחד - אבל זה שיקול מינורי)
מצד שני - הרווחים בקרנות פטורים ממס, אז ייתכן ואפילו עם דמי הניהול , עדיף להשאיר את הסכומים האלה לגדול במסלול פטור ממס.
מה אומרים?
תודה