אני בטוח שברוב החברות לא יראו את זה בעין יפה אם תצהיר על זה בגלוי בתהליך הקבלה, מעסיקים חושבים שהם רוכשים אותך בבלעדיות.
מציע לא לשתף את המידע עם המעסיק ולראות אם כתוב משהו בנושא בחוזה, וכמובן לוודא שזה משהו שאתה יכול לעשות בזמנך ועדיין לתת תפוקה בעבודה כמצופה ממך.