אנחנו משלמים די הרבה - מזמן לא בדקנו
צריכים ברוקר ישראלי
רציתי לבדוק לפני המיקוח בחברה הנוכחית -האם מישהו הצליח לקבל איפשהו הצעה יותר טוב מ:
0.7 % קרנות ישראליות
ארה״לֹ סנט ו5$ מינ.
15 ש״ח בחודש פרוטשקן
או
0.6 % קרנות ישראליות
ארה״ב סנט 6$ מינ.
0 ש״ח בחודש פרוטשקן
צריכים ברוקר ישראלי
רציתי לבדוק לפני המיקוח בחברה הנוכחית -האם מישהו הצליח לקבל איפשהו הצעה יותר טוב מ:
0.7 % קרנות ישראליות
ארה״לֹ סנט ו5$ מינ.
15 ש״ח בחודש פרוטשקן
או
0.6 % קרנות ישראליות
ארה״ב סנט 6$ מינ.
0 ש״ח בחודש פרוטשקן