• אזהרה: פורום זה מיועד להחלפת דעות בין משקיעים חובבים בנושאים תאורטיים בלבד. חל איסור מוחלט על מתן ייעוץ השקעות פרטי. אין לראות בדיונים בפורום בבחינת יעוץ השקעות או תחליף לייעוץ פיננסי מקצועי המותאם אישית וספציפית למשקיע תוך התחשבות בנתוניו, צרכיו המיוחדים והאחרים, מצבו הכספי, נסיבותיו ומטרותיו. אין להסתמך או לפעול על פי הנאמר בפורום ללא קבלת יעוץ מקצועי אישי מבעל הרישיון המתאים, וכל הנוהג אחרת עושה זאת על אחריותו בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה היא על מחבר/ת ההודעה בלבד.
  • חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

עמלות ממכירת מניות מול דחיית תשלום מס

  • פותח הנושא Tom
  • פורסם בתאריך

Tom

משתמש רגיל
הצטרף ב
25/8/15
הודעות
82
דירוג
33
טיעון משמעותי של המשקיעים הפסיביים המשקיעים במדדים, נגד מניות דיבידנדים, הוא שבמדדים, תשלום המס נדחה, לעומת במניות דיבידנדים שכאשר מקבלים את הדיוידנדים, קורת תקרית מס, ויש לשלם מס על הדיוידנד.

לעומת זאת, גם למדדים יש חסרון משמעותי, והוא תשלום עמלות מכירה (מה שלא רלבנטי למניות דיבידנדים, מכיוון שהכוונה היא לא למכור אותם, אלא להשתכר מהדיוידנדים שלהם).

השאלה שלי היא, מה מהשניים יותר משמעותי לאורך זמן? מי מהם עדיף לאורך זמן?

האם יש עוד יתרונות וחסרונות כלכליים חשובים ששכחתי? אשמח אם תציינו כאלו.
 
בהנחה שאתה מוכר פעם בשנה או רבעון העמלות מכירה בטלות בשישים, במיוחד בהתחשב בזה שאתה יכול גם לאזן את התיק שלך עם המכירות האלה אז זה 2 ציפורים במכה אחת.
כל זה רלוונטי אם אתה צריך תכלס את הכסף ובנוסף אל תשכח שרוב ת"ס בעצמם מחלקות דיוידנדים, תשואת הדיוידנד של הS&P500 לדוגמא לא רחוקה מתשואת הדיוידנד של הרשימה של דייב פיש שאוהבים אותו פה בפורום.
 
  • אהבתי
Reactions: ogi
@אורי ג. תפסיק בבקשה להשוות תפוחים לתפוזים.
השקעה במניות דיבידנד לא אמורה לספק תשואה טובה אלא תזרים מזומנים יציב.
ברגע שתראה לי תעודה אחת שמספקת תזרים יציב גם במהלך משברים אז תחזור להשוואות בין תעודות ומניות דיבידנד.
תשואת הדיבידנד של ה-SP500 רחוקה שנות אור מלהיות יציבה גם כאשר השוק היה שורי בלי משברים.

אתה מתעקש לא להבין מה מהות ההשקעה של מניות דיבידנד ונצמד למילה דיבידנד בלי להבין שעצם חלוקת הדיבידנד לא מספק לנו דבר ועדיין ממשיך להציע אלטרנטיבות שלא מספקות את הדרישה המהותית שלנו לתזרים יציב.
הדבר היחיד שאתה עושה זה מטעה אנשים שלא מבינים לגמרי מה מהות ההשקעה במניות דיבידנד לחשוב בטעות שהם יכולים להשיג את המטרות שלה דרך תעודה כלשהי.

אם אתה לא רוצה להשקיע את המינימום זמן הנדרש בשביל להבין מה מהות ההשקעה במניות דיבידנד שהצגתי אז לפחות תמנע מלהטעות אחרים.
אם אתה כן רוצה להבין במה מדובר אז אני כמובן מוכן לענות לשאלות אם כי את רובן כבר כיסיתי באשכול המיועד.

השאלה שלי היא, מה מהשניים יותר משמעותי לאורך זמן? מי מהם עדיף לאורך זמן?
לשאלתך:
תשלום המס על הדיבידנדים הרבה יותר משמעותי ויפגע בתשואה שלך בצורה הרבה יותר רצינית מעמלות המכירה כאשר תרצה למשוך כספים.
 
DAAT אתה מתעקש לתת אינטרפטציה מעוותת משלך למה זה בדיוק מניית דיוידנד.
"השקעה במניות דיבידנד לא אמורה לספק תשואה טובה אלא תזרים מזומנים יציב."
איפה החוק הזה כתוב?


זה שיש לך אסטרטגיה מסויימת (שבעיניי היא לא מוצלחת אבל ניחא) אני מכבד אבל היחיד שמטעה פה אנשים זה אתה, אתה מתייחס לרשימה של איזה מישהו עלום שם בתור תורה מסיני והחלט שרק מה שברשימה הזו ראוי להקרא "מניית דיוידנד"
עובדתית 85% ממניות הS&P100 הם מניות דיוידנד (בדקתי)
97% או 100% (נתון לויכוח) ממניות במדד הDOW JONES הם מניות דיוידנד, גם פה טרחתי ובדקתי.
[נמחק, yossik]
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
אני לא משקיע במניות דיווידנד, אבל די ברור לקורא מה צד ששניכם מדברים על שני דברים שונים. @אורי ג. , אתה מדבר על מניות דיווידנד, קרי מניה שמחלקת דיווידנד. קרי כל מניה שמחלקת דיווידנד. ואתה צודק, כמובן, שיש המון מניות דיווידנד שלא נכנסות לאותה רשימה ידועה והן עדיין מניות דיווידנד. @daat99 , לעומת זאת מדבר על אסטרטגיה של השקעה במניות דיווידנד, וזו אסטרטגיה שיש לה מטרות מסויימות (תזרים מזומנים יציב ואף גדל בקביעות) העושה שימוש במניות דיווידנד שעונות על קריטריונים מסויימים. כמובן שאפשר להשקיע גם אחרת במניות דיווידנד, אבל זו לא האסטרטגיה של מי שעושים שימוש באסטרטגיה זו.

בקיצור, לא צריך לריב, ובטח שלא צריך לעבור לפסים אישיים ולהתקפות לגופו של אדם. אורי, המשפט האחרון שלך מיותר לגמרי.
 
לא ממש. DAAT מדבר על אסטרטגיה מאד ספציפית שהוא בעצמו אימץ, אני אישית משקיע באסטרטגיה דומה אך שונה. לאדם שלישי יתכן ותהיה אסטרטגיה אחרת, כל אחד כמובן שרשאי להחליט מהי האסטרטגיה שמתאימה לו אבל מפה ולהחליט ש"רק המניות ששנופלות תחת האסטרטגיה של הגורו שלי היא הנכונות" ו"כל מי שטוען אחרת מטעה אנשים" הדרך עוד ארוכה.
ואגב השואל המקורי שאל לגבי מניות דיוידנדים לא לגבי "האסטרגיה של DAT" או "הרשימה של פיש"...
ולא יודע אם אפשר לומר שכל מנייה שחילקה דיוידנד היא אכן מניית דיוידנד כי יתכן והוא חד פעמי, אבל בוא נניח שאפשר לקבוע שמניה שמחלקת דיוידנד על בסיס קבוע היא אכן מניית דיוידנד.
 
אני חושב שכותב השרשור most likely מתייחס לאסטרטגיית ההשקעה בדיבידנדים שdaat99 הציג לפורום וזו אסטרטגיית ההשקעה בדיבידנדים שמדוברת לרוב בפורום לכן אני מניח שזו הסיבה ש daat99 ענה לך כמה שהוא ענה. יכול להיות שכותב השרשור דיבר על דיבידנדים באופן כללי בלי שום קשר לאסטרטגייה מסויימת ואולי אז התגובה שלך אורי ג. היתה יותר מתאימה (למרות שהמשפט האחרון לא מתאים בלי קשר). יש אסטרטגיות שמושתתות על דיבידנדים גבוהים, יש כאלו שמושתתות על 10 החברות שסיימו את השנה הכי גרוע ב dow "הכלבים של הדאו" ועוד ועוד, לא חסר ולכל אחד יש את המטרות שלו בהשקעות דיבידנדים וזה מה שיפה. אני לדוגמא בכלל לא מסתכל על הרשימה של מר פיש, אני פשוט קונה חברות ענק סופר יציבות וגדולות שאני צורך את המוצרים שלהן לרוב כי איתן אני ישן טוב בלילה אפילו שהנתונים שלהם לא מושלמים לפי סקרינר כזה או אחר.
 
מה אתם אומרים על השיטה הבאה:

השקעה במדדי מניות ואגח, בקיצור השקעה פסיבית, עד לפרישה, ובפרישה למכור את רוב התיק ולעבור למניות דיבידנד (כמובן לא באמצע משבר, אם השוק באמצע משבר אז יש לחכות עם ההעברה).

תוך כדי הזמן של ההשקעה הפסיבית, לשים סכום כסף קטן בצד שאותו אשקיע במניות דיוידנד (והכוונה היא למה שdaat אמר). כך יהיה לי נסיון גדול בהשקעה גם במדדים, וגם במניות דיבידנד, וכך אוכל להחליט מה ארצה לעשות בפרישה, אם להשאיר במדדים, או לעבור לדיבידנדים (תשלום יציב ו"קבוע").

מכיוון שהשקעתי במדדים את רוב כספי, אז הוא צבר יותר כסף מאשר הייתי משתמש בו למניות דיוידנד. וברגע הגורלי של ההחלטה, יהיה לי יותר כסף ביד (כלומר, בשוק ההון).

כמובן שתיאוריה לבד, ומציאות לבד.
אבל בכללי, מה אתם אומרים על הרעיון?
 
ובפרישה למכור את רוב התיק
עד הפרישה התיק יצבור רווחי הון משמעותיים - ומכירה של כולו משמעה תשלום מס רווח הון מיידי על כולו. לטעמי בתרחיש כזה עדיף כבר למכור רק חלק קטן מהתיק כל פעם, בהתאם להוצאות הצפויות בתקופה הזאת .

אגב טרמינולוגיה, אני חושב שמתוך שלל הגישות השונות להשקעה במניות דיבידנד זאת ש-@daat99 מציג היא גרסא של "dividend growth investment" ("השקעה במניות דיבידנד צומח").
 
@Tom ,
כמו ש @Yevgeny כתב, רצוי שההמרה תהיה איטית גם בגלל שיקולי המס וגם בגלל הסיכון שיכל לקרות דווקא בזמן הפרישה, במידה מסויימת
תמיד טוב להחזיק מספר אסטרטגיות בו זמנית
זה כמו מטא-אפיקי השקעה לא קורלטיבים עם תוחלת תשואה חיובית .
@adamshalev העלה זאת לרמת מומחיות :)
כמובן שזה מצריך מחויבות וזמן (אבל מי שפורש יש לו זמן כנראה)
 
מה יבגני אמר, עם תוספת קטנה: אני מניח שאתה רחוק כמה עשרות שנים מגיל פרישה, נראה לי קצת מוקדם לחשוב מה תעשה עם הכסף שתפרוש, יותר חשוב שתדאג שתגיע לשם עם כמה שיותר ממנו.
 
@Tom כמו שאמר @ע.מדי אני מאמין בשילוב גישות, בשביל לפזר את הסיכונים (כמובן שדרישת המינימום היא שאני מאמין מספיק בגישה מסויימת כדי לשים בה סכום כסף משמעותי).
את האופן שבו אני מיישם את זה בפועל תיארתי בתיק שלי.
לגבי ההצעה שלך, מעבר לחסרון המיסוי וסיכון מצב השוק ביום המעבר, יש גם עניין נוסף והוא פער הידע ותחושת הבטחון בשיטה שאתה מכיר, והפחד מהלא נודע בשיטה שאתה לא מכיר. לכן אני מחייב את עצמי כבר היום להשקיע במניות דיבידנד בשיטת DGI בשביל להחליט אם זה מתאים לי לפרישה או לא.
 
@Tom ראשית, בניגוד לדעות אחרות, אני חושב שזה מצויין שאתה חושב על אסטרטגיית-על רב שלבית שכוללת תכנית לזמן פרישה, אם זו מטרת ההשקעה שלך. גם אם שלושים שנה מהיום התכנית תשתנה, זה עדיין טוב. אני גם חושב שזה נכון של תכנית יש שלבים שונים, כגון אלו שהצגת בגדול: להתמקד בצמיחה בעשורים הראשונים ולעבור לנכסים המייצרים תזרים מזומנים מאוחר יותר. לטעמי זו גישה נכונה לאתגר ופתרון מתאים.

לגבי התכנית הספציפית אני לא משקיע במניות ולכן אין לי בעיה של ממש על הכלים האלו. אני מקבל את ההערה של @Yevgeny לעיל על היבטי המיסוי (אם כי אני סקפטי לגבי רווחי ההון המשמעותיים...) וחושב שיש לקחת זאת בחשבון. אני גם חושב שלשלב הצמיחה אולי כדאי לחפש מכשירים כאלו שאכן יבטיחו צמיחה, ולא זחילה. אבל זה עניין אישי של מטרות וסיכונים.
 
מכיוון שהשקעתי במדדים את רוב כספי, אז הוא צבר יותר כסף מאשר הייתי משתמש בו למניות דיוידנד. וברגע הגורלי של ההחלטה, יהיה לי יותר כסף ביד (כלומר, בשוק ההון).
אתה מניח כאן שהשקעה במדדים תשיג תשואת יתר על מניות הדיבידנד.
אין לי בעיה עם ההנחה הזו אם אתה מאמין בה - אני רק רוצה להדגיש שזו ההנחה שהנחת.
לי אישית אין שמץ של מושג איזו אסטרטגיית השקעות תייצר תשואת יתר.

השקעה במדדי מניות ואגח, בקיצור השקעה פסיבית, עד לפרישה, ובפרישה למכור את רוב התיק ולעבור למניות דיבידנד (כמובן לא באמצע משבר, אם השוק באמצע משבר אז יש לחכות עם ההעברה).

תוך כדי הזמן של ההשקעה הפסיבית, לשים סכום כסף קטן בצד שאותו אשקיע במניות דיוידנד (והכוונה היא למה שdaat אמר). כך יהיה לי נסיון גדול בהשקעה גם במדדים, וגם במניות דיבידנד, וכך אוכל להחליט מה ארצה לעשות בפרישה, אם להשאיר במדדים, או לעבור לדיבידנדים (תשלום יציב ו"קבוע").
יש כמה נקודות שצריך לשים אליהן לב (והתייחסו אליהן לפני בשרשור הזה):
1. אפקט הפסיכולוגיה והניסיון.
2. מס רווחי הון.
3. פיזור התיק.

מבחינת הפסיכולוגיה והניסיון:
ככל שתתחיל להשקיע במניות דיבידנד יותר מוקדם כך אתה תצבור יותן ניסיון ורוגע נפשי באסטרטגיית ההשקעה הזו.
מאוד חשוב לחוות נפילה בבורסה תוך כדי ההשקעה במניות דיבידנד בשביל להבין איך אתה מתמודד עם נפילה בבורסה ואיך התיק שלך מתמודד איתה.
יכול מאוד להיות שתגלה בעקבות הנפילה הראשונה שהשקעה במניות דיבידנד היא בכלל לא בשבילך ועדיף שתגלה זאת כשהסכום שחסכת קטן עדיין ואתה לא תלוי בו למחיה שוטפת.

כמו כן אתה תצבור ניסיון ותתחיל לזהות מכנה משותף של החברות המצליחות שרכשת וגם מכנה משותף של החברות הלא מוצלחות שרכשת.
כמו כל דבר בחיים גם השקעה במניות דיבידנד היא תהליך למידה מתמשך וכמו כל אחד אחר אנחנו לומדים גם מטעויות.
ככל שהטעויות שלך ייעשו בסכומים יותר קטנים (בתחילת הדרך) כך מצבך ישתפר בהמשך.

מבחינת המיסים:
ככל שהסכום שתצבור במדדים יגדל ובהנחה ותרצה להמיר אותו למניות דיבידנד כך פגיעת המיסים תגדל והסכום הסופי שיהיה לך במניות דיבידנד יקטן משמעותית.
גם בהנחה והתשואה של המדד תעקוף את התשואה של מניות הדיבידנד (שזו ההנחה שהנחת) אז היא צריכה לעקוף את מניות הדיבידיד בקצב מספיק מהיר בשביל לכפר על מס רווחי הון.
על כל 3% תשואה של מניות דיבידנד אתה תצטרך 4% תשואה במדד בשביל לקבל את אותה הכמות של מניות דיבידנד בפרישה.
כלומר תשואת המדד צריכה לעקוף ביותר משליש את תשואת מניות הדיבידנד רק בשביל שתגיע לאותו הסכום בפרישה - זהו פער די גדול!

מבחינת הפיזור:
אם אתה מרכיב תיק של מניות דיבידנד על פני תקופה של עשור אז אתה תוכל לרכוש חברות שונות במחירים מוזלים בעקבות משברים כאלו ואחרים (אם בכלכלה ואם בחברות עצמן) ובכך לקבל תיק מניות מפוזר בעלות סבירה.
אם אתה תחכה לגיל פרישה אז אתה תצטרך לרכוש את כל מניות הדיבידנד שאתה רוצה באותה התקופה וחלקן יהיו במחירים מופקעים (אלא אם כן נפלת על משבר אבל אז כמות הכסף שלך נחתכה בצורה חריפה יותר ממחירי מניות הדיבידנד כקבוצה).
כתוצאה מכך אותה ההשקעה תספק לך כמות דיבידנדים קטנה יותר אם תבצע אותה בתאריך עתידי מאשר אם תבצע אותה לאורך תקופה ארוכה.

בעיה מאוד נפוצה בקרב פורשים שמשקיעים את הונם במניות שמחלקות דיבידנד היא שהכסף שהם חסכו לא מספק והם נאלצים לרכוש מניות עם תשואת דיבידנד גבוהה מידיי וכתוצאה מכך מסוכנת מידיי.
יש הרבה חסרונות בהשקעת כל הכסף שלך במניות דיבידנד כשאתה מגיע לגיל פרישה, בעיקר אם לא השקעת במניות דיבידנד קודם.
פיצול התיק לביק מדדים ומניות דיבידנד במהלך הצבירה מתייחס לחלק מחסרונות אלו אבל לא לכולם וזו צריכה להיות החלטה שלך אם החסרונות שנשארו הם סבילים או לא.
 
כל מה שכתב DAAT בנושא המיסים לא נכון, לא רק שהוא לא נכון אלא במציאות בדיוק ההפך מתקיים. במדדים שצוברים את הדיבידנד יש יתרון אדיר של דחיית מס ככה שהמס שהיית אמור לשלם כל השנים האלה עם קבלת הדיוידנדים ממשיך בעצם לקבל תשואה ו"לעבוד בשבילך".
 
כל מה שכתב DAAT בנושא המיסים לא נכון, לא רק שהוא לא נכון אלא במציאות בדיוק ההפך מתקיים. במדדים שצוברים את הדיבידנד יש יתרון אדיר של דחיית מס ככה שהמס שהיית אמור לשלם כל השנים האלה עם קבלת הדיוידנדים ממשיך בעצם לקבל תשואה ו"לעבוד בשבילך".
כן, אולי יש את החסרון הזה שאתה צריך לשלם מס על הדיבידנד, אבל 3 הדברים ש Daat ציין ביחד, לפי דעתי גוברים על החסרון הזה. העיניין של: 1- למכור את האחזקות=מס רווח הון, 2- לקנות במחירים שנסחרים באותו רגע בלי להתחשב בvaluation, ו3- הניסיון שאתה צובר בדרך

אנתוני רובינס אמר שאין סיבה להשקיע אם זה לא למטרת תזרים מזומנים. אני מתחיל לשמוע יותר ויותר אנשים אומרים את זה, וזה בדרך כלל מגיע מאנשים מאד עשירים.
 
במדדים שצוברים את הדיבידנד יש יתרון אדיר של דחיית מס ככה שהמס שהיית אמור לשלם כל השנים האלה עם קבלת הדיוידנדים ממשיך בעצם לקבל תשואה ו"לעבוד בשבילך".
תזכור בבקשה שאנחנו מדברים עם מדדים חובקי עולם והם עוקבים אחרי מניות אחרי ניכוי מס במקור.
כלומר מי שעוקב אחרי SP500 עם תעודה צוברת בארץ כבר שילם 25% מס על הדיבידנד לפני שהוא נצבר ובמועד המכירה הולך לשלם על הדיבידנד מס נוסף של עוד 25% כמס רווחי הון.
לא רק שאתה לא נהנה מדחיים המס אלא אתה משלם אותו פעמיים...
 
DAAT : קודם כל אתה יכול לקנות את הגרסה האמריקאית של הת"ס. שנית זה לא ממש משנה את העובדה שככל שתשואת הדיוידנד שלך גבוהה יותר ככה "קנס" המס שלך כתוצאה מאי דחיית המס גבוהה יותר.
בכל מקרה לא יתכן מצב שבו למניות דיוידנד יש יתרון מיסויי על השקעה שדוחה ככל האפשר את התקבולים שלה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ח הוזלת עמלות קנייה בישראל צרכנות פיננסית 4
A חשבון בנק ללא עמלות עוש ודמי כרטיס צרכנות פיננסית 5
H הוזלת עמלות בעת פתיחת חשבון מסחר שוק ההון 9
someone235 קרן השתלמות עם עמלות פחות מ-0.8% פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
Dany74q התייעצות - מזעור עמלות מט"ח בהעברה דולרית מנאמן (IBI) צרכנות פיננסית 4
מ עמלות בקריפטו השקעות אלטרנטיביות 9
ז עמלות מט״ח לחברה עם הכנסות מלקוח זר צרכנות פיננסית 13
T מה הדרך הטובה ביותר לקצור רווחים מקריפטו במינימום עמלות? השקעות אלטרנטיביות 0
G עמלות בלאומי טרייד שוק ההון 3
ס עמלות סמויות בקרנות פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
ע נווד דיגיטלי - אשראי ללא עמלות מטח צרכנות פיננסית 3
ט קיזוז מיסוי דיב' בחשבון ממוסה כנגד עמלות ברוקר - אפשרי? פוסטים מאיכות נמוכה 5
SolidBixby עמלות בנקים לעסקים צרכנות פיננסית 0
S חשבון בנק + שני כרטיסי אשראי ללא עמלות? צרכנות פיננסית 1
L עמלות מטבע חוץ (שקל יורו) צרכנות פיננסית 0
T שאלת מתחיל- דיבידנד וחסכון עמלות שוק ההון 1
D העברת דולרים מחו"ל לישראל במינימום עמלות צרכנות פיננסית 24
O תיק השקעות - עמלות גבוהות, מה עושים? שוק ההון 6
adirkol להעביר לארץ 200,000 דולר, עמלות ומיסוי שוק ההון 5
ד סקר עמלות מוסדות פיננסים צרכנות פיננסית 3
מ עמלות מט"ח והפרשי שער המרה צרכנות פיננסית 9
עידו ג מיקוח על עמלות שוק ההון 29
ב עמלות מט"ח שאלה וזקוק להמלצות צרכנות פיננסית 3
N התמקחות עמלות מסחר IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
מ קניית אופציות לאחר התפטרות - עמלות והעברה לחו"ל מיסים 1
S עמלות קנית מטח גבוהות צרכנות פיננסית 10
ס שתי קרנות סל זהות בביצועים, אך שונות במחיר, עמלות וגודל. מה הייתם קונים? שוק ההון 8
G הוזלת עמלות הפקדה באינטרקטיב ישראל שוק ההון 3
J לא מבין משהו בנוגע לדמי עמלות במסחר בחו"ל שוק ההון 26
S עמלות ב פנסיה ב IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
Z חישוב מיסים על עמלות מיסים 2
עניי עירך קודמים שלום.שאלה לגבי עמלות באקסלנס.לא מזמן עברתי לשם לפי קישור של הסולידית. שוק ההון 5
R שאלה של מתחילים על עמלות ותשלום מס על רווחים מיסים 6
N קרן כספית - עמלות בבנק שוק ההון 3
יוזר עמלות על ניוד תיק השקעות צרכנות פיננסית 19
S עמלות בנקים בדרך בהעברת SWIFT - אחוזים או FIXED? שוק ההון 6
T על אילו עמלות אני יכול לקבל פטור/הנחות בהעברות מט"ח לחו"ל? שוק ההון 7
F עמלות הקשורות ל-RSU לעובדי מובילאיי צרכנות פיננסית 5
R קרנות ימי עדכון ושיטת עמלות שוק ההון 11
H שאלה לגבי עמלות כרטיס אשראי והאם בגלל הלוואה לא ניתן לעזוב. צרכנות פיננסית 7
N בלקרוק שקלית מול לונדון מבחינת עמלות ומיסוי שוק ההון 6
E עמלות בפנסייה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
Aslan קיזוז דמי שימוש מול עמלות קניה - תדירות קניה שוק ההון 3
9 שאלה של מתחילים לגבי עמלות בהשקעה בקרן מחקה מדד S&P 500 שוק ההון 9
S עמלות נאמן בהעברת RSus פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
S עמלות נאמן RSus שוק ההון 2
לאץ' צמצום תשלום עמלות לבית ההשקעות שוק ההון 4
A העברת מטח לארץ- לא שאלה על עמלות צרכנות פיננסית 3
Z תוכנית espp ב-E-trade איך מקבלים את הכסף ואילו עמלות נדרשות? שוק ההון 1
S עמלות בנק בהעברת כספים לארהב צרכנות פיננסית 19

נושאים דומים

Back
למעלה