• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

עמלות מט״ח לחברה עם הכנסות מלקוח זר

זה שלא ידע לשאול

משתמש רשום
הצטרף ב
5/11/22
הודעות
13
דירוג
0
שלום,

יש לי חברה עם הכנסות מלקוח זר בדולרים. מחפש דרך לצמצם עמלות מט״ח שהבנק גובה לי על ההעברות של הלקוח והמרה לשקלים. האם יש דרך מומלצת?

ראיתי כל מיני פוסטים לגבי פרטיים אבל מעניין אותי אם למישהו יש חברה שעושה זאת באופן קבוע ומה הדרך הכי טובה?

תודה
 
אז כל העצות על WISE ו IB לא רלוונטיות לחברה? זה מה שחששתי אבל רק מוודא.
 
אז כל העצות על WISE ו IB לא רלוונטיות לחברה? זה מה שחששתי אבל רק מוודא.
IB הוא חשבון השקעות, לא תוכל לקבל כספים מגורם זר.
Wise - לפי דעתי כרגע לא מאפשרת פתיחת חשבונות לחברות ישראליות...

תנסה ללכת לבנקים קטנים יותר/סניפים מרוחקים בהם תהיה "ראש לשועלים"...

שים לב לעמלות הבאות:

עמלת קבלת/העברת מט"ח - תנסה להגיע ל10$ +- או פחות להעברה ותבקש פטור מ swift.
בנושאי המרות מט"ח - תבקש ביטול עמלת חליפין(קל להשיג) + 0.7% הטבה בשער(זה המקסימום שהם נותנים, 0.5%+ כנראה יהיה לך קל להשיג).
פטור מעמלות ניהול חשבון/עמלות פעולה במט"ח.

בהצלחה,
 
הבנתי. מעניין.

וכשהם כן יאפשרו איך נראה הפיתרון הזה? פשוט מבקשים מהלקוח להעביר ל WISE (בדולר) ואז משם ל IB (בדולר) ואז ממירים ב IB את מה שרוצים בשקלים ומעבירים לחשבון בארץ?

איך נראות עמלות בסיטואציה כזו?

אין תחליפים ל WISE?
 
הבנתי. מעניין.

וכשהם כן יאפשרו איך נראה הפיתרון הזה? פשוט מבקשים מהלקוח להעביר ל WISE (בדולר) ואז משם ל IB (בדולר) ואז ממירים ב IB את מה שרוצים בשקלים ומעבירים לחשבון בארץ?

איך נראות עמלות בסיטואציה כזו?

אין תחליפים ל WISE?
עקרונית פתרון תיאורטי אפשרי, אבל:

1. לא יודע מתי(ואם בכלל) wise יאפשרו פתיחת חשבונות לחברות ישראליות..+ תהיה לזה עלות.
2. IB לא אוהבים את זה שמשתמשים בהם רק להמרות, ז"א שיכול להיות שיסגרו לך את החשבון
3. בנקים גם לא אוהבים שעושים "תרגילים" כאלו ויש להם מחלקות שלמות שאחראיות על הלבנות הון וכו...העברות שמגיעות רק ממקום אחד שמקור הכספים שלו לא ידוע ותצטרך להסביר להם את כל התהליך...לא בטוח כמה יתקבל בטוב....

תמצא סניף שיתן לך תנאים טובים...בטח אם זה רק עבור העברה אחת בחודש וכו...
 
עקרונית פתרון תיאורטי אפשרי, אבל:

1. לא יודע מתי(ואם בכלל) wise יאפשרו פתיחת חשבונות לחברות ישראליות..+ תהיה לזה עלות.
2. IB לא אוהבים את זה שמשתמשים בהם רק להמרות, ז"א שיכול להיות שיסגרו לך את החשבון
3. בנקים גם לא אוהבים שעושים "תרגילים" כאלו ויש להם מחלקות שלמות שאחראיות על הלבנות הון וכו...העברות שמגיעות רק ממקום אחד שמקור הכספים שלו לא ידוע ותצטרך להסביר להם את כל התהליך...לא בטוח כמה יתקבל בטוב....

תמצא סניף שיתן לך תנאים טובים...בטח אם זה רק עבור העברה אחת בחודש וכו...
תודה רבה!
 
שאלה נוספת - ראיתי שלמיטב דש גם יש איזשהי הצעה להמרות מטח בתנאים טובים - האם זה משתלם או שזה משתווה לבנק אם מצליחים להתמקח לתנאים שכתבתם למעלה?
 
עקרונית פתרון תיאורטי אפשרי, אבל:

1. לא יודע מתי(ואם בכלל) wise יאפשרו פתיחת חשבונות לחברות ישראליות..+ תהיה לזה עלות.
2. IB לא אוהבים את זה שמשתמשים בהם רק להמרות, ז"א שיכול להיות שיסגרו לך את החשבון
3. בנקים גם לא אוהבים שעושים "תרגילים" כאלו ויש להם מחלקות שלמות שאחראיות על הלבנות הון וכו...העברות שמגיעות רק ממקום אחד שמקור הכספים שלו לא ידוע ותצטרך להסביר להם את כל התהליך...לא בטוח כמה יתקבל בטוב....

תמצא סניף שיתן לך תנאים טובים...בטח אם זה רק עבור העברה אחת בחודש וכו...

אנחנו בלאומיטק והם לא מסכימים לתת יותר מ- 0.5% בשער.
מה לגבי אוקורה? נראה פתרון טוב, לא?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אנחנו בלאומיטק והם לא מסכימים לתת יותר מ- 0.5% בשער.
מה לגבי אוקורה? נראה פתרון טוב, לא?
אם העוד 0.2% זה סכום מהותי עבורך אז הייתי בודק עם עוד בנקים …

ואין לי מושג מי אלה אוקורה
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Dany74q התייעצות - מזעור עמלות מט"ח בהעברה דולרית מנאמן (IBI) צרכנות פיננסית 4
מ עמלות מט"ח והפרשי שער המרה צרכנות פיננסית 9
ב עמלות מט"ח שאלה וזקוק להמלצות צרכנות פיננסית 3
T על אילו עמלות אני יכול לקבל פטור/הנחות בהעברות מט"ח לחו"ל? שוק ההון 7
U עמלות ביתרה חיובית בחשבון מט"ח שוק ההון 6
S חשבון מט"ח דולרי על שמי בארץ: דיווח, עמלות, ומה הלאה? צרכנות פיננסית 18
stamEhad עמלות שונות בהמרה והעברת מט"ח דרך הבנק שוק ההון 15
E משא ומתן על עמלות חשבון מט״ח בבנק ברוקרים ופלטפורמות מסחר 9
K קימוץ עמלות המרת מט"ח ע"י שימוש במט"ח שנמצא בחשבון ההשקעות צרכנות פיננסית 2
OiNK עזרה בחישוב עמלות המרת מט״ח צרכנות פיננסית 13
Y אפס עמלות מט"ח - לרכוש מט"ח בארץ או להוציא בחו"ל? צרכנות פיננסית 10
סתןלי ת'כסף עמלות העברת מט"ח שוק ההון 39
D תדירות הפקדות לאור עמלות מט"ח שוק ההון 24
D עמלות גלויות ונסתרות - מט"ח בבנקים צרכנות פיננסית 32
א סיכון מט"ח ביחס חיסכון עמלות שוק ההון 4
S עמלות המרת מט"ח ב IRA שוק ההון 12
ש כרטיס אשראי עם מינימום עמלות המרת מט"ח צרכנות פיננסית 45
A עמלות העברת מט"ח לחשבון שקלי צרכנות פיננסית 21
S חשבון מט״ח עם עמלות מינימליות צרכנות פיננסית 6
M חוצפה של בנקים + עמלות על העברת מט"ח צרכנות פיננסית 22
Jane Doe האם ניתן לקזז ריווחי הון על מניות בחו"ל עם עמלות המרת מט"ח? צרכנות פיננסית 18
א עמלות בלאומי טרייד שוק ההון 3
ב עמלות ודמי ניהול פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
I כרטיס אשראי מומלץ ללא עמלות מטח? צרכנות פיננסית 1
M עמלות קרן כספית של בנק הפועלים שוק ההון 4
ש עמלות המרה ברוקרים ופלטפורמות מסחר 9
S עמלות מסחר בקרן השתלמות IRA דרך מיטב עם IBKR כברוקר מבצע פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
N עמלות בבית השקעות למסחר עצמאי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 10
F עמלות היוון במסלול קלצ נדל"ן 11
ה עמלות במטבע חוץ (דולר) שוק ההון 7
N פעם ראשונה פה והשאלה היא לגבי השוואת עמלות שוק ההון 5
N קרן השתלמות IRA -איפה עמלות נמוכות וביטחון שוק ההון 3
ה עמלות מסחר עדכניות בבנקים בישראל שוק ההון 27
N שאלה על עמלות על שורת דיבידנד בבית השקעות + שאלה על העברת IRA שוק ההון 0
Lamur מה כולל מסלול עמלות צרכנות פיננסית 5
ה כרטיס אשראי ללא עמלות המרת מטח צרכנות פיננסית 2
N שאלה עמלות בבית מסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
M עמלות מסחר בארץ / בארה״ב, תיק ישראלי / זר שוק ההון 31
R קיזוז עמלות רכישה כנגד רווחים שוק ההון 1
T עמלות בקרנות עולמיות שוק ההון 1
I עמלות מסחר עצמי שוק ההון 14
M עמלות ערבות בנקאית צרכנות פיננסית 0
P חשבון ברוקר בלי עמלות *אזרח ישראל* ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
ת האם לפי תקנות בנק ישראל בנוסף לכך שלבנקים אסור לקחת דמי ניהול/משמרת, אסור להם גם לקחת עמלות קנייה ומכירה בכל מה שקשור לקרנות כספיות? שוק ההון 36
H פנסיה לעובד שמקבל עמלות מיסים 4
N קיזוז עמלות בברוקר זר מיסים 13
ש עמלות גלויות ונסתרות בייעוץ בנקאות אישי שוק ההון 8
D מכירת RSU דרך נאמן והורדת עמלות העברה והמרה שוק ההון 13
T עמלות קנייה/מכירה בקרן אירית שקלית או דולרית וחשיבות של זה שוק ההון 9
נ עמלות בחשבון ibi מעל 1.5 מיליון ש"ח ברוקרים ופלטפורמות מסחר 23

נושאים דומים

Back
למעלה