זה שלא ידע לשאול
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 5/11/22
- הודעות
- 13
- דירוג
- 0
שלום,
יש לי חברה עם הכנסות מלקוח זר בדולרים. מחפש דרך לצמצם עמלות מט״ח שהבנק גובה לי על ההעברות של הלקוח והמרה לשקלים. האם יש דרך מומלצת?
ראיתי כל מיני פוסטים לגבי פרטיים אבל מעניין אותי אם למישהו יש חברה שעושה זאת באופן קבוע ומה הדרך הכי טובה?
תודה
יש לי חברה עם הכנסות מלקוח זר בדולרים. מחפש דרך לצמצם עמלות מט״ח שהבנק גובה לי על ההעברות של הלקוח והמרה לשקלים. האם יש דרך מומלצת?
ראיתי כל מיני פוסטים לגבי פרטיים אבל מעניין אותי אם למישהו יש חברה שעושה זאת באופן קבוע ומה הדרך הכי טובה?
תודה