• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

עמלות בחשבון ibi מעל 1.5 מיליון ש"ח

נבוך המורים

משתמש סולידי
הצטרף ב
14/6/22
הודעות
28
דירוג
6
היי, יש לי חשבון מסחר ב ibi בשווי של מעל 1.5 מיליון ש"ח. זה העמלות שאני משלם היום על קניה ומכירה:


מניות ישראל - 0.07 % מעסקה ומינ' 2.35 ש"ח
קרנות ישראל - 0.07 % מעסקה ומינ' 5 ש"ח
מניות ארה"ב - סנט למניה מינ' 7 $
Etf - סנט למניה מינ' 7 $

מה דעתכם? אני משקיע בעיקר בקרן חוץ נסחרת, etf אמריקאי, ומניות אמריקאיות

מרווח המרה של 0.7 % מעסקה עד 15,000 $
מעל 15,000 $ מרווח המרה של 0.5 % מעסקה.
 
נערך לאחרונה ב:
דעתי שבIB העמלות נמוכות יותר. מה אתה שואל?
 
היי, יש לי חשבון מסחר ב ibi בשווי של מעל 1.5 מיליון ש"ח. זה העמלות שאני משלם היום על קניה ומכירה:


מניות ישראל - 0.07 % מעסקה ומינ' 2.35 ש"ח
קרנות ישראל - 0.07 % מעסקה ומינ' 5 ש"ח
מניות ארה"ב - סנט למניה מינ' 7 $
Etf - סנט למניה מינ' 7 $

מה דעתכם? אני משקיע בעיקר בקרן חוץ נסחרת, etf אמריקאי, ומניות אמריקאיות
שכחת עמלת המרה.
 
בכמה ? מנסה להבין כמה אני מפסיד פה ..תודה!
1. תבדוק לגבי מרווח המרה ועמלת המרה. ב IB אתה ממיר בשער הרציף, עם עמלה של 2$. בבתי השקעות מדובר בעמלה שהיא אחוז מהשער, למשל אגורה על כל דולר.
2. אתה כיום גם משלם (כנראה?) דמי שימוש או איך שהם לא קוראים לזה, 15 ש"ח בחודש או סכום דומה.

לדעתי האישית שלפיה אני נוהג - בתיק של מליונים, עוד 0.01% על עמלה זה מיקרו אופטימיזציה. זה חשוב בשני מקרים: שהתיק מאוד קטן וכל עמלה מכרסת בתיק, או שהתיק מאוד גדול אבל עם עמלות מאוד גבוהות ובפרט דמי ניהול מהצבירה.
 
1. תבדוק לגבי מרווח המרה ועמלת המרה. ב IB אתה ממיר בשער הרציף, עם עמלה של 2$. בבתי השקעות מדובר בעמלה שהיא אחוז מהשער, למשל אגורה על כל דולר.
2. אתה כיום גם משלם (כנראה?) דמי שימוש או איך שהם לא קוראים לזה, 15 ש"ח בחודש או סכום דומה.

לדעתי האישית שלפיה אני נוהג - בתיק של מליונים, עוד 0.01% על עמלה זה מיקרו אופטימיזציה. זה חשוב בשני מקרים: שהתיק מאוד קטן וכל עמלה מכרסת בתיק, או שהתיק מאוד גדול אבל עם עמלות מאוד גבוהות ובפרט דמי ניהול מהצבירה.
דמי שימוש הם 15 שקל אבל הם מתקזזים מפעולות שאני עושה ולכן כמעט כל חודש אני לא משלם אותם
 
דמי שימוש הם 15 שקל אבל הם מתקזזים מפעולות שאני עושה ולכן כמעט כל חודש אני לא משלם אותם
אז המקום שהכי כואב לך זה מרווח ההמרה:
מרווח המרה של 0.7 % מעסקה עד 15,000 $
מעל 15,000 $ מרווח המרה של 0.5 % מעסקה.
אם אתה נוהג לעשות עסקאות קטנות מ 15k$, מדובר ב 2.5 אגורות בערך על כל דולר. על עסקה של 100k$ תשלם 500$ מרווח. זה נסכם והופך להיות ההוצאה המיותרת היקרה ביותר שלך.
 
Done it. השאלה אם מישהו , עם חשבון דומה פחות או יותר, יש לו תנאים טובים יותר ב ibi או בכל מקום אחר לרבות Ib
בIB יש מחירון אחיד. מה שמצאת בגוגל זה המחיר.
זאת לא חברה ישראלית עם קומבינות ומיקוח על המחיר.
 
תבדוק לגבי מרווח המרה ועמלת המרה. ב IB אתה ממיר בשער הרציף, עם עמלה של 2$. בבתי השקעות מדובר בעמלה שהיא אחוז מהשער, למשל אגורה על כל דולר.
רק תיקון קטן - גם ב IB העמלה היא אחוזית. פשוט האחוז כלכך נמוך שעד 100K דולר אתה תשלם את עמלת המינימום (שהיא 2$).
 
רק תיקון קטן - גם ב IB העמלה היא אחוזית. פשוט האחוז כלכך נמוך שעד 100K דולר אתה תשלם את עמלת המינימום (שהיא 2$).
זכור לי שזה הרף עד 100 מליון או איזה סכום אחר שלא אגיע אליו כנראה בחיי. גם אם אתה צודק (וכנראה שאתה צודק), זה "זניח" ביחס למרווח השערורייתי שמקבלים בבתי ההשקעות בארץ.
 
אז המקום שהכי כואב לך זה מרווח ההמרה:

אם אתה נוהג לעשות עסקאות קטנות מ 15k$, מדובר ב 2.5 אגורות בערך על כל דולר. על עסקה של 100k$ תשלם 500$ מרווח. זה נסכם והופך להיות ההוצאה המיותרת היקרה ביותר שלך.
או וואו. רוב העסקות שלי הם של 5000 דולר. זה אומר 125 שקל כל פעם. ממש לא מעט.
 
זכור לי שזה הרף עד 100 מליון או איזה סכום אחר שלא אגיע אליו כנראה בחי
העמלה שלהם היא 0.002%, או 2 סנט על כל 1,000 דולר. שזה יוצא 2 דולר על 100K.
מאחר ועמלת המינימום היא 2$, זה אומר שתשלם 2$ על המרות של עד 100K.

אגב, אם אתה עושה בחודש עסקאות של מעל 1 מליארד דולר יש הנחה על העמלות הללו. אבל זה כבר באמת סכומים שלא רלונטיים לאף אחד פה :-)
זה "זניח" ביחס למרווח השערורייתי שמקבלים בבתי ההשקעות בארץ.
אין ספק.
 
העמלה שלהם היא 0.002%, או 2 סנט על כל 1,000 דולר. שזה יוצא 2 דולר על 100K.
מאחר ועמלת המינימום היא 2$, זה אומר שתשלם 2$ על המרות של עד 100K.

אגב, אם אתה עושה בחודש עסקאות של מעל 1 מליארד דולר יש הנחה על העמלות הללו. אבל זה כבר באמת סכומים שלא רלונטיים לאף אחד פה :-)

אין ספק.
קיבלתי. אז מרווח של 0.002% לעומת 0.5%.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
M גובה עמלות בחשבון מסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 24
ט קיזוז מיסוי דיב' בחשבון ממוסה כנגד עמלות ברוקר - אפשרי? פוסטים מאיכות נמוכה 5
U עמלות ביתרה חיובית בחשבון מט"ח שוק ההון 6
מ עמלות בחשבון בנק עבור עוסק פטור צרכנות פיננסית 2
K קימוץ עמלות המרת מט"ח ע"י שימוש במט"ח שנמצא בחשבון ההשקעות צרכנות פיננסית 2
א עמלות בלאומי טרייד שוק ההון 3
ב עמלות ודמי ניהול פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
I כרטיס אשראי מומלץ ללא עמלות מטח? צרכנות פיננסית 1
M עמלות קרן כספית של בנק הפועלים שוק ההון 4
ש עמלות המרה ברוקרים ופלטפורמות מסחר 9
S עמלות מסחר בקרן השתלמות IRA דרך מיטב עם IBKR כברוקר מבצע פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
N עמלות בבית השקעות למסחר עצמאי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 10
F עמלות היוון במסלול קלצ נדל"ן 11
ה עמלות במטבע חוץ (דולר) שוק ההון 7
N פעם ראשונה פה והשאלה היא לגבי השוואת עמלות שוק ההון 5
N קרן השתלמות IRA -איפה עמלות נמוכות וביטחון שוק ההון 3
ה עמלות מסחר עדכניות בבנקים בישראל שוק ההון 27
N שאלה על עמלות על שורת דיבידנד בבית השקעות + שאלה על העברת IRA שוק ההון 0
Lamur מה כולל מסלול עמלות צרכנות פיננסית 5
ה כרטיס אשראי ללא עמלות המרת מטח צרכנות פיננסית 2
N שאלה עמלות בבית מסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
M עמלות מסחר בארץ / בארה״ב, תיק ישראלי / זר שוק ההון 31
R קיזוז עמלות רכישה כנגד רווחים שוק ההון 1
T עמלות בקרנות עולמיות שוק ההון 1
I עמלות מסחר עצמי שוק ההון 14
M עמלות ערבות בנקאית צרכנות פיננסית 0
P חשבון ברוקר בלי עמלות *אזרח ישראל* ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
ת האם לפי תקנות בנק ישראל בנוסף לכך שלבנקים אסור לקחת דמי ניהול/משמרת, אסור להם גם לקחת עמלות קנייה ומכירה בכל מה שקשור לקרנות כספיות? שוק ההון 36
H פנסיה לעובד שמקבל עמלות מיסים 4
N קיזוז עמלות בברוקר זר מיסים 13
ש עמלות גלויות ונסתרות בייעוץ בנקאות אישי שוק ההון 8
D מכירת RSU דרך נאמן והורדת עמלות העברה והמרה שוק ההון 13
T עמלות קנייה/מכירה בקרן אירית שקלית או דולרית וחשיבות של זה שוק ההון 9
D כרטיס אשראי עם עמלות משיכת מטח נמוכות צרכנות פיננסית 7
R עמלות ברוקרים ופלטפורמות מסחר 4
S עמלות ומיסים בחו״ל צרכנות פיננסית 0
Y עזרה איך להפסיק את עמלות בIB שוק ההון 14
E עמלות המרה צרכנות פיננסית 0
F עמלות בבנק לעומת בית השקעות שוק ההון 3
G חישוב רווח / הפסד סופי בהתחשב כל האלמנטים (עמלות שונות, מיסים) פוסטים מאיכות נמוכה 2
Excelmik קניה בחו"ל בלי עמלות שחיטה צרכנות פיננסית 1
ח קבלת תשלום מחו"ל ללא עמלות שחיטה צרכנות פיננסית 21
algo.il הפחתת עמלות העברת מטח לבנק\מבנק במכירת RSU ו ESPP שוק ההון 8
F 1325 - כיצד לדווח על עמלות קנייה/מכירה? מיסים 3
E קיזוז עמלות rsu מיסים 28
J השוואת עמלות בקניית ביטקוין קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 42
א עמלות אפסיות בקרנות מחקות כשרות שוק ההון 1
ח הוזלת עמלות קנייה בישראל צרכנות פיננסית 4
A חשבון בנק ללא עמלות עוש ודמי כרטיס צרכנות פיננסית 5
H הוזלת עמלות בעת פתיחת חשבון מסחר שוק ההון 9

נושאים דומים

Back
למעלה