נבוך המורים
משתמש סולידי
- הצטרף ב
- 14/6/22
- הודעות
- 28
- דירוג
- 6
היי, יש לי חשבון מסחר ב ibi בשווי של מעל 1.5 מיליון ש"ח. זה העמלות שאני משלם היום על קניה ומכירה:
מניות ישראל - 0.07 % מעסקה ומינ' 2.35 ש"ח
קרנות ישראל - 0.07 % מעסקה ומינ' 5 ש"ח
מניות ארה"ב - סנט למניה מינ' 7 $
Etf - סנט למניה מינ' 7 $
מה דעתכם? אני משקיע בעיקר בקרן חוץ נסחרת, etf אמריקאי, ומניות אמריקאיות
מרווח המרה של 0.7 % מעסקה עד 15,000 $
מעל 15,000 $ מרווח המרה של 0.5 % מעסקה.
מניות ישראל - 0.07 % מעסקה ומינ' 2.35 ש"ח
קרנות ישראל - 0.07 % מעסקה ומינ' 5 ש"ח
מניות ארה"ב - סנט למניה מינ' 7 $
Etf - סנט למניה מינ' 7 $
מה דעתכם? אני משקיע בעיקר בקרן חוץ נסחרת, etf אמריקאי, ומניות אמריקאיות
מרווח המרה של 0.7 % מעסקה עד 15,000 $
מעל 15,000 $ מרווח המרה של 0.5 % מעסקה.
נערך לאחרונה ב: