רציתי לפתוח חשבון באחד מבתי ההשקעות
מציעים כמו כולם בערך לאחרונה פטור מהתשלום החודשי, עמלות קניה ומכירה ני"ע ישראלים וזרים לפי הפרסומים והטבלאות שרצות בפלטפורמות החברתיות השונות.
כששאלתי לגבי עמלות אחרות, אלו שלא מפורטות באותן פלטפורמות חברתיות, כמו למשל - עמלת המרת מטח, עמלת העברה נייר לבנק, עמלה על דיבידינד, אמרו שישלחו את תעריפון העמלות ושעל זה אין מיקוח. זה AS IS. (אפילו על עמלת העברת נייר ערך למשל מבית ההשקעות לבנק, מבקשים, ממה שאמר לי בעל פה, יותר ממה שהבנק לוקח לי על העברת ני"ע מהבנק לבית השקעות).
האם זה נכון שכל העמלות האחרות הן AS IS ולא נתון למיקוח (לפחות לא בהתחלה לפני שמבינים מי אתה ומה השימוש שלך)?
מציעים כמו כולם בערך לאחרונה פטור מהתשלום החודשי, עמלות קניה ומכירה ני"ע ישראלים וזרים לפי הפרסומים והטבלאות שרצות בפלטפורמות החברתיות השונות.
כששאלתי לגבי עמלות אחרות, אלו שלא מפורטות באותן פלטפורמות חברתיות, כמו למשל - עמלת המרת מטח, עמלת העברה נייר לבנק, עמלה על דיבידינד, אמרו שישלחו את תעריפון העמלות ושעל זה אין מיקוח. זה AS IS. (אפילו על עמלת העברת נייר ערך למשל מבית ההשקעות לבנק, מבקשים, ממה שאמר לי בעל פה, יותר ממה שהבנק לוקח לי על העברת ני"ע מהבנק לבית השקעות).
האם זה נכון שכל העמלות האחרות הן AS IS ולא נתון למיקוח (לפחות לא בהתחלה לפני שמבינים מי אתה ומה השימוש שלך)?