• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

עמלות בבית השקעות למסחר עצמאי

  • פותח הנושא פותח הנושא nimib
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nimib

משתמש סולידי
הצטרף ב
27/6/18
הודעות
242
דירוג
15
רציתי לפתוח חשבון באחד מבתי ההשקעות
מציעים כמו כולם בערך לאחרונה פטור מהתשלום החודשי, עמלות קניה ומכירה ני"ע ישראלים וזרים לפי הפרסומים והטבלאות שרצות בפלטפורמות החברתיות השונות.
כששאלתי לגבי עמלות אחרות, אלו שלא מפורטות באותן פלטפורמות חברתיות, כמו למשל - עמלת המרת מטח, עמלת העברה נייר לבנק, עמלה על דיבידינד, אמרו שישלחו את תעריפון העמלות ושעל זה אין מיקוח. זה AS IS. (אפילו על עמלת העברת נייר ערך למשל מבית ההשקעות לבנק, מבקשים, ממה שאמר לי בעל פה, יותר ממה שהבנק לוקח לי על העברת ני"ע מהבנק לבית השקעות).

האם זה נכון שכל העמלות האחרות הן AS IS ולא נתון למיקוח (לפחות לא בהתחלה לפני שמבינים מי אתה ומה השימוש שלך)?
 
האם זה נכון שכל העמלות האחרות הן AS IS ולא נתון למיקוח (לפחות לא בהתחלה לפני שמבינים מי אתה ומה השימוש שלך)?
לא, ניתן להתמקח על עמלת העברה לברוקר אחר, וזו גם העמלה החשובה ביותר.
 
אפילו על עמלת העברת נייר ערך למשל מבית ההשקעות לבנק, מבקשים, ממה שאמר לי בעל פה, יותר ממה שהבנק לוקח לי על העברת ני"ע מהבנק לבית השקעות
בבנקים זו עמלה מפוקחת בגובה 5 ש"ח.
על שאר הברוקרים אין פיקוח בעמלות.
 
היא כן, כי הכל תלוי בה...
עוד שנתיים שלוש, כשתרצה להתמקח מחדש על המשך תוקף ההנחות - ככל שהיא תהיה נמוכה יותר, כך היא תשפיע יותר על המו"מ.
אני מסתכל נניח בתעריפון של הברוקר שבו הייתי, 20 ש"ח לנייר בתל אביב, 10 דולר לנייר זר.
מישהו עם תיק מוטה קרנות מחקות יגיע אולי ל200-300 ש"ח.
בהחלט יתכן שבמשך כמה שנים הפער בעמלות מסחר ומרווח המרה יהיה גדול פי כמה מזה.
אז בעיניי זה לא כזה ביג דיל כמו שעושים מזה.
 
אני מסתכל נניח בתעריפון של הברוקר שבו הייתי, 20 ש"ח לנייר בתל אביב, 10 דולר לנייר זר.
מישהו עם תיק מוטה קרנות מחקות יגיע אולי ל200-300 ש"ח.
בהחלט יתכן שבמשך כמה שנים הפער בעמלות מסחר ומרווח המרה יהיה גדול פי כמה מזה.
אז בעיניי זה לא כזה ביג דיל כמו שעושים מזה.
יש כאלה שלא שמו לב לתנאים ודפקו להם עמלת העברה של 0.1%, שזה כמו למכור את התיק.
יכול להסתכם בכמה אלפים טובים.
 
יש כאלה שלא שמו לב לתנאים ודפקו להם עמלת העברה של 0.1%, שזה כמו למכור את התיק.
יכול להסתכם בכמה אלפים טובים.
בתיק של כמה מיליונים, כמו שאתה מתאר, הייתי סוגר עם בנק כלשהו לעבור אליו עם התחייבות שהוא מכסה את עלות המעבר - יהיו בנקים שיסכימו.
 
אני מסתכל נניח בתעריפון של הברוקר שבו הייתי, 20 ש"ח לנייר בתל אביב, 10 דולר לנייר זר.
מישהו עם תיק מוטה קרנות מחקות יגיע אולי ל200-300 ש"ח.
בהחלט יתכן שבמשך כמה שנים הפער בעמלות מסחר ומרווח המרה יהיה גדול פי כמה מזה.
אז בעיניי זה לא כזה ביג דיל כמו שעושים מזה.
בתכל'ס, זה קטע פסיכולוגי.
ניוד הוא תהליך, שבמדינת ישראל דורש גם עקביות (למשל לוודא שפרטי מחיר הבסיס עברו כהוגן, ותאריכי הקניה)
אם זה גם עולה כסף, זה רק מוסיף לעצלות לוותר, ולהשאיר את התיק, למרות פקיעת ההטבות.
 
אם זה גם עולה כסף, זה רק מוסיף לעצלות לוותר, ולהשאיר את התיק, למרות פקיעת ההטבות.
אני לא מאלו שרצים להחליף ברוקר כל שנתיים בגלל 15 ש"ח בחודש. זו בעיניי חשיבה של עני.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אני לא מאלו שרצים להחליף ברוקר כל שנתיים בגלל 15 ש"ח בחודש. זו בעיניי חשיבה של עני.
ישנם כאלו שהם באמת עניים.
זה גם לא רק ענין של עמלות.
תחשוב שמחר יקום ברוקר יותר אטרקטיבי.
או שהברוקר שלך יתחיל להיות נאקץ אמיתי.
או שהממשלה תהיה לא מהצד הפוליטי שלך, ותשתכנע שסוף המדינה בא - ותרצה להעביר את המניות לחו"ל.
יכול להיות הרבה אפשרויות.
הטיון הוא שהנקודה החשובה ביותר - לוודא שאין לך חתונה קתולית עם אקסלנס.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
N שאלה על עמלות על שורת דיבידנד בבית השקעות + שאלה על העברת IRA שוק ההון 0
P עמלות בבית השקעות שוק ההון 6
unrealx עמלות רכישת מניות בבית השקעות - הסבר? שוק ההון 6
G שאלה לגבי עמלות בבית השקעות שוק ההון 2
N שאלה עמלות בבית מסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
ע מול אילו עמלות מתקזזים דמי הטיפול החודשיים בבית ההשקעות? שוק ההון 3
א עמלות בלאומי טרייד שוק ההון 3
ב עמלות ודמי ניהול פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
I כרטיס אשראי מומלץ ללא עמלות מטח? צרכנות פיננסית 1
M עמלות קרן כספית של בנק הפועלים שוק ההון 4
ש עמלות המרה ברוקרים ופלטפורמות מסחר 9
S עמלות מסחר בקרן השתלמות IRA דרך מיטב עם IBKR כברוקר מבצע פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
F עמלות היוון במסלול קלצ נדל"ן 11
ה עמלות במטבע חוץ (דולר) שוק ההון 7
N פעם ראשונה פה והשאלה היא לגבי השוואת עמלות שוק ההון 5
N קרן השתלמות IRA -איפה עמלות נמוכות וביטחון שוק ההון 3
ה עמלות מסחר עדכניות בבנקים בישראל שוק ההון 27
Lamur מה כולל מסלול עמלות צרכנות פיננסית 5
ה כרטיס אשראי ללא עמלות המרת מטח צרכנות פיננסית 2
M עמלות מסחר בארץ / בארה״ב, תיק ישראלי / זר שוק ההון 31
R קיזוז עמלות רכישה כנגד רווחים שוק ההון 1
T עמלות בקרנות עולמיות שוק ההון 1
I עמלות מסחר עצמי שוק ההון 14
M עמלות ערבות בנקאית צרכנות פיננסית 0
P חשבון ברוקר בלי עמלות *אזרח ישראל* ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
ת האם לפי תקנות בנק ישראל בנוסף לכך שלבנקים אסור לקחת דמי ניהול/משמרת, אסור להם גם לקחת עמלות קנייה ומכירה בכל מה שקשור לקרנות כספיות? שוק ההון 36
H פנסיה לעובד שמקבל עמלות מיסים 4
N קיזוז עמלות בברוקר זר מיסים 13
ש עמלות גלויות ונסתרות בייעוץ בנקאות אישי שוק ההון 8
D מכירת RSU דרך נאמן והורדת עמלות העברה והמרה שוק ההון 13
T עמלות קנייה/מכירה בקרן אירית שקלית או דולרית וחשיבות של זה שוק ההון 9
נ עמלות בחשבון ibi מעל 1.5 מיליון ש"ח ברוקרים ופלטפורמות מסחר 23
M גובה עמלות בחשבון מסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 24
D כרטיס אשראי עם עמלות משיכת מטח נמוכות צרכנות פיננסית 7
R עמלות ברוקרים ופלטפורמות מסחר 4
S עמלות ומיסים בחו״ל צרכנות פיננסית 0
Y עזרה איך להפסיק את עמלות בIB שוק ההון 14
E עמלות המרה צרכנות פיננסית 0
F עמלות בבנק לעומת בית השקעות שוק ההון 3
G חישוב רווח / הפסד סופי בהתחשב כל האלמנטים (עמלות שונות, מיסים) פוסטים מאיכות נמוכה 2
Excelmik קניה בחו"ל בלי עמלות שחיטה צרכנות פיננסית 1
ח קבלת תשלום מחו"ל ללא עמלות שחיטה צרכנות פיננסית 21
algo.il הפחתת עמלות העברת מטח לבנק\מבנק במכירת RSU ו ESPP שוק ההון 8
F 1325 - כיצד לדווח על עמלות קנייה/מכירה? מיסים 3
E קיזוז עמלות rsu מיסים 28
J השוואת עמלות בקניית ביטקוין קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 42
א עמלות אפסיות בקרנות מחקות כשרות שוק ההון 1
ח הוזלת עמלות קנייה בישראל צרכנות פיננסית 4
A חשבון בנק ללא עמלות עוש ודמי כרטיס צרכנות פיננסית 5
H הוזלת עמלות בעת פתיחת חשבון מסחר שוק ההון 9

נושאים דומים

Back
למעלה