שלום,
עברתי לאחרונה לגור במתחם "מגדלים" (20 קומות כזה) חדש (אבל כזה שכבר עבר שנת הרצה של חבלי לידה) - מהשכונות החדשות הטיפוסיות לא משהו מיוחד למעט שהחניון משתרע מתחת ומשותף לכמה בניינים וסה"כ יחסית לשיכון הפשוט שגרתי בו עד עכשיו נראה כמו אופרציה הנדסית מכובדת.
יש לי כמה שאלות לגבי "מה נהוג" במתחמים דומים בארץ:
1. קליטה סלולרית בחניון התת קרקעי (4 קומות) - אצלנו אין ועולות שאלות של איך לתקשר במקרה חירום.
2. הכניסות לא ננעלות ומערכת הקודן-אינטרקום בעצם ליופי. כולנו מכירים שבבניין שיכונים ישן "ככה זה", האם זה מקובל במגדלים חדשים? הם מושכים יותר תשומת לב...
3. בהמשך לזה - החניון זה סתם מחסום עולה - אין שום מניעה להולכי רגל להיכנס לחניון ומשם ללובי מעליות - אם בכניסות עוד אפשר לתקן את הנעילה, אין אפילו שום דרך לחסום את אפשרות הכניסה הרגלית מהחניון - שרק זה בפני עצמו שוב בעצם מייתר את כל ההצגה של הקודן והאינטרקום.
אשמח לדעת אם זה מצב נפוץ או חריג - כאמור הנטיה שלי לחשוב שמתחם מגדלים חדש מושך תשומת לב ולכן עדיף שהכניסות יהיו נעולות.
תודה,
עברתי לאחרונה לגור במתחם "מגדלים" (20 קומות כזה) חדש (אבל כזה שכבר עבר שנת הרצה של חבלי לידה) - מהשכונות החדשות הטיפוסיות לא משהו מיוחד למעט שהחניון משתרע מתחת ומשותף לכמה בניינים וסה"כ יחסית לשיכון הפשוט שגרתי בו עד עכשיו נראה כמו אופרציה הנדסית מכובדת.
יש לי כמה שאלות לגבי "מה נהוג" במתחמים דומים בארץ:
1. קליטה סלולרית בחניון התת קרקעי (4 קומות) - אצלנו אין ועולות שאלות של איך לתקשר במקרה חירום.
2. הכניסות לא ננעלות ומערכת הקודן-אינטרקום בעצם ליופי. כולנו מכירים שבבניין שיכונים ישן "ככה זה", האם זה מקובל במגדלים חדשים? הם מושכים יותר תשומת לב...
3. בהמשך לזה - החניון זה סתם מחסום עולה - אין שום מניעה להולכי רגל להיכנס לחניון ומשם ללובי מעליות - אם בכניסות עוד אפשר לתקן את הנעילה, אין אפילו שום דרך לחסום את אפשרות הכניסה הרגלית מהחניון - שרק זה בפני עצמו שוב בעצם מייתר את כל ההצגה של הקודן והאינטרקום.
אשמח לדעת אם זה מצב נפוץ או חריג - כאמור הנטיה שלי לחשוב שמתחם מגדלים חדש מושך תשומת לב ולכן עדיף שהכניסות יהיו נעולות.
תודה,