היי
אם יש לי הפסד של שנה שעברה. עכשיו בטופס עצמו אני רושמת רווח(שורה 13) - קיזוז הפסד(33) - קיזוז הפסד מועבר (63) ?
סתם דוגמא מס' 50000-10000-5000=35000
אחרי כל זה נשאר לי רווח.
בטבלה למטה יש לי גם הכנסה מדיבידנד
אני אמורה לקזז את ה35k שיצא לי עם הכנסה מדיבידנד ?
במידה ועדיין נשאר רווח אני אמורה לציין את זה בטופס 1301 ואיפה .?
אם יש לי הפסד של שנה שעברה. עכשיו בטופס עצמו אני רושמת רווח(שורה 13) - קיזוז הפסד(33) - קיזוז הפסד מועבר (63) ?
סתם דוגמא מס' 50000-10000-5000=35000
אחרי כל זה נשאר לי רווח.
בטבלה למטה יש לי גם הכנסה מדיבידנד
אני אמורה לקזז את ה35k שיצא לי עם הכנסה מדיבידנד ?
במידה ועדיין נשאר רווח אני אמורה לציין את זה בטופס 1301 ואיפה .?