היי
יש לי אזרחות ארהב ואני אזרח תושב ישראל ויש לי עוסק פטור בארץ.
הגשתי גילוי מרצון לטובת הגשת דוחות ומס לארהב בעזרת חברה שעוסקת בתחום.
שילמתי מס לשנים 22-23 ואז קיבלתי הודעה שיש קנס על איחור בתשלום.
הבעיה שעכשיו אין אפשרות יותר לשלם על שנים קודמות (מגבלה של IRS) מגבילים פעמיים בשנה.
אז יוצא שהחוב נצבר, ומתווסף גם תשלום לשנת 24 שעוד לא שילמנו.
יגיע ינואר יהיה אפשר לשלם שוב רק על שנתיים (פעמייים) אז ישאר שוב חוב צבור.
החברה שדרכה הגשתי אומרת שאין כל כך מה לעשות וזה המצב כי זו הגבלה של IRS.
מישהו נתקל במצב כזה?
מה עושים על מנת לסגור את כל החובות והתשלומים של שנים קודמות ?
תודה רבה
יש לי אזרחות ארהב ואני אזרח תושב ישראל ויש לי עוסק פטור בארץ.
הגשתי גילוי מרצון לטובת הגשת דוחות ומס לארהב בעזרת חברה שעוסקת בתחום.
שילמתי מס לשנים 22-23 ואז קיבלתי הודעה שיש קנס על איחור בתשלום.
הבעיה שעכשיו אין אפשרות יותר לשלם על שנים קודמות (מגבלה של IRS) מגבילים פעמיים בשנה.
אז יוצא שהחוב נצבר, ומתווסף גם תשלום לשנת 24 שעוד לא שילמנו.
יגיע ינואר יהיה אפשר לשלם שוב רק על שנתיים (פעמייים) אז ישאר שוב חוב צבור.
החברה שדרכה הגשתי אומרת שאין כל כך מה לעשות וזה המצב כי זו הגבלה של IRS.
מישהו נתקל במצב כזה?
מה עושים על מנת לסגור את כל החובות והתשלומים של שנים קודמות ?
תודה רבה