MrAnderson
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 21/11/24
- הודעות
- 3
- דירוג
- 1
היי
רציתי להתייעץ ולשמוע מאנשים שאולי עשו מהלך דומה. אני עובד כמתכנת, הייתי שכיר כל חיי. קיבלתי הצעה לעבודה בחברה שאין לה חברה בארץ, העבודה היא REMOTE לחלוטין. כל העובדים בחברה למיטב הבנתי עובדים כעצמאים, כל אחד במדינתו.
החברה מוכרת בתחומה ועשיתי עליה הרבה מחקר ככה שמהבחינה הזאת אני בסדר.
אני מחפש תובנות על כיצד הדרך הנכונה ביותר להתנהל אם אלך על ההצעה הזאת. השכר מועבר בדולרים (לא ניתן לשנות), מחשבון בארה"ב.
הבנתי שהדרישות שכר שלי כעצמאי צריכים לכלול את מה שהיו 'עלויות מעסיק' כשהייתי שכיר. ממה שקראתי בקבוצות דיברו על מנעד די רחב של 30-50% מעל הברוטו שאני מקבל היום כשכיר. תובנות ? הלקוח' היחידי שלי כעצמאי תהיה החברה הזאת, שבה אעסוק במשרה מלאה.
מנסה להבין מה הדרך הכי טובה לחסוך עלויות.חוץ מלהיות עצמאי, אם יש דרך דרך חברות קבלן או משהו בסגנון , להמשיך להיות שכיר כדי לא להתעסק עם כל הכאב ראש שבלהיות עצמאי? לפי הסכום הכנסה השנתי זה יהיה עוסק מורשה. אם אין אופציה כזאת, מה הדרך הכי נכונה יעילה וזולה להתנהל כעצמאי מסוג זה? מבחינת רואה חשבון, עמלות המרה והעברה וכו'?
יש לי את האופציה להעביר את השכר גם לחשבון בחול במקום בארץ. אין אפשרות לפצל את ההעברה על השכר החודשי. יש אופציה להעביר את השכר החודשי גם לחשבונות כמו WISE או PAYONEER אם כי מודה שלא לגמרי הבנתי איך זה עוזר לי...
אודה לכל עצה. תודה!
רציתי להתייעץ ולשמוע מאנשים שאולי עשו מהלך דומה. אני עובד כמתכנת, הייתי שכיר כל חיי. קיבלתי הצעה לעבודה בחברה שאין לה חברה בארץ, העבודה היא REMOTE לחלוטין. כל העובדים בחברה למיטב הבנתי עובדים כעצמאים, כל אחד במדינתו.
החברה מוכרת בתחומה ועשיתי עליה הרבה מחקר ככה שמהבחינה הזאת אני בסדר.
אני מחפש תובנות על כיצד הדרך הנכונה ביותר להתנהל אם אלך על ההצעה הזאת. השכר מועבר בדולרים (לא ניתן לשנות), מחשבון בארה"ב.
הבנתי שהדרישות שכר שלי כעצמאי צריכים לכלול את מה שהיו 'עלויות מעסיק' כשהייתי שכיר. ממה שקראתי בקבוצות דיברו על מנעד די רחב של 30-50% מעל הברוטו שאני מקבל היום כשכיר. תובנות ? הלקוח' היחידי שלי כעצמאי תהיה החברה הזאת, שבה אעסוק במשרה מלאה.
מנסה להבין מה הדרך הכי טובה לחסוך עלויות.חוץ מלהיות עצמאי, אם יש דרך דרך חברות קבלן או משהו בסגנון , להמשיך להיות שכיר כדי לא להתעסק עם כל הכאב ראש שבלהיות עצמאי? לפי הסכום הכנסה השנתי זה יהיה עוסק מורשה. אם אין אופציה כזאת, מה הדרך הכי נכונה יעילה וזולה להתנהל כעצמאי מסוג זה? מבחינת רואה חשבון, עמלות המרה והעברה וכו'?
יש לי את האופציה להעביר את השכר גם לחשבון בחול במקום בארץ. אין אפשרות לפצל את ההעברה על השכר החודשי. יש אופציה להעביר את השכר החודשי גם לחשבונות כמו WISE או PAYONEER אם כי מודה שלא לגמרי הבנתי איך זה עוזר לי...
אודה לכל עצה. תודה!