• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

סקר בזק: הוצאות לזוג בפרישה

  • פותח הנושא פותח הנושא Justme666
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Justme666

משתמש סולידי
הצטרף ב
4/8/21
הודעות
38
דירוג
15
אשמח לשמוע מספרים של הוצאות חודשיות לזוג בפרישה מעל גיל 70, כולל הוצאות לכייף/תחביבים
אפשר משוער או ודאי...
לא כולל עזרה לילדים, נסיעות לחו״ל, שכר דירה.

אני אתחיל: 19000 (משוער)
ללא תחביבים/מסעדות: 14000
 
נערך לאחרונה ב:
עונה בשם ההורים שלי (גרים במרכז, דירה בבעלות):
הוצאות שוטפות לתחזוקת בית ויום יום - כ 12-14 אלף
לא כולל הוצאות רפואיות כמו מכשירי שמיעה, משקפיים ואביזרים למיניהם
 
כ40,000.
למה הוצאות חו"ל לא כלול אבל תקציב מסעדות כן כלול? מה ההבדל?
 
חו״ל, תחביבים, מסעדות יקרות, עזרה לילדים, אלו כולם הוצאות שמאוד סובייקטיביות ושונות מאחד לשני.
 
לא כולל עזרה לילדים נסיעות לחו״ל ושכר דירה ? יפה מאוד. שיחקת אותה.
לא אני ספציפית, אבל הורים של חבר.
למה שיחקתי אותה? יש כמה מיליונים ואוכלים אותם מאוד מהר.
הייתה שאלה של שחור ולבן פה, לא מה היא הוצאה אחראית לזוג עם הכנסות X והון עצמי Y
 
כ40,000.
למה הוצאות חו"ל לא כלול אבל תקציב מסעדות כן כלול? מה ההבדל?
סתם עוד רמה של הוצאות. גם מאוד משתנה בין אנשים שונים.
40000? מה וכמה כללת בזה חוץ מהבסיס?
 
לא אני ספציפית, אבל הורים של חבר.
למה שיחקתי אותה? יש כמה מיליונים ואוכלים אותם מאוד מהר.
הייתה שאלה של שחור ולבן פה, לא מה היא הוצאה אחראית לזוג עם הכנסות X והון עצמי Y
כבוד. אנשים ללא פחד. חיים את החיים.
 
קצת מאוכזב פה מהפורום... אין השתתפות בסקר... ותודה למי שכן השתתף!
 
יותר מ 3 שנים בפורום ורק 18 תגובות מצידך, מאכזב....
הכל בסדר...
רק חיפשתי אינפורמציה חשובה שנראה לי שמשפיעה כמעט על כולנו בפורום כזה... בכללי, כאשר אני מנסה לצפות את ההוצאות שלי בשנות הסלאו-גו/ נו-גו, 20-30 שנים קדימה, זה מאוד קשה... וכל עזרה תתכבד בברכה!
 
הכל בסדר...
רק חיפשתי אינפורמציה חשובה שנראה לי שמשפיעה כמעט על כולנו בפורום כזה... בכללי, כאשר אני מנסה לצפות את ההוצאות שלי בשנות הסלאו-גו/ נו-גו, 20-30 שנים קדימה, זה מאוד קשה... וכל עזרה תתכבד בברכה!
קשה לי לענות לך, כי אני רחוק מהגיל הזה וגם כי זה משתנה אם יש לך דירה בבעלות ופנסיה תקציבית ואז אתה בטוח כלכלית לכל ימי חייך, או אם אתה מתקיים על חסכונות וצריך להיות בטוח שיישאר ליום סגריר. משתנה אם אתה חלילה חולה וזקוק לסיוע, או בריא ונייד...
תתכנן למקרה הכי גרוע: אתה סיעודי, בודד וצריך להשתמש בכסף שלך לכל ההוצאות. המציאות כנראה תהיה יותר אופטימית.
 
אני אתחיל: 19000 (משוער)
ללא תחביבים/מסעדות: 14000
אתה מבין זה תלוי בנסיבות האישיות, נכון?
אנחנו בערך בני 60, גרים בשכירות, מחזיקים רכב ואופנוע, יוצאים מדי פעם למסעדות (או טייק אווי, על אותה משבצת תקציבית), תרופות שנוספו לתצרוכת החודשית.
סך הכל בסביבות 14K בחודש.
טיסה לחו"ל פעם בשנה-שנתיים בעלות כוללת של כ-8K ש"ח לטיסה.
מתנות לצאצאים או בילוי איתם לא עובר את ה-5K לשנה כרגע אבל אולי יגדל בהמשך אם נתחיל לצאת איתם לחופשה משפחתית שנתית (זה על הכוונת).
יחד עם שתי השורות האחרונות - כ-15K לשנה.
עוזר לך?
 
קח בחשבון שבפורום הזה אין אנשים מעל גיל 70
אוקיי אבל מניח שיש פה אנשים שמתכננים קדימה וצריכים לנסות וצפות את ההוצאות שלהם שיגיעו ל70 או 80... קשה לפרוש בגיל צעיר כאשר אין לך מושג מה יהיו ההוצאות שלך בגיל 70+. בעיקר כאשר אתה עדיין מגדל ילדים ואין הרבה קשר בין ההוצאות שהילדים בבית או עדיין לא הסתדרו ועד לזמן שזה רק אתה או רק אתה והחצי השני. ובטח במדינתנו היקרה שהיא עם יוקר המחייה מהגבוהים בעולם...
 
אוקיי אבל מניח שיש פה אנשים שמתכננים קדימה וצריכים לנסות וצפות את ההוצאות שלהם שיגיעו ל70 או 80..
התכנון שלי הוא על 20,000 ש''ח לחודש בלי שכר דירה, לפני חופשות בחו"ל, ולפני עזרה לילדים
 
חברים, הערה כללית בעניין חוק ה 3-4%.
זה נכון ויפה על הנייר אבל יש הוצאות נוספות בגיל השלישי שהחוק הזה לא לוקח בחשבון ולכן אפשר לזרוק אותו זה לזבל.
עלות הבריאות עולה דרמטית למשל:
תרופות למחלות כרוניות, מאריכות חיים, תרופות מצילות חיים, עלות ביטוח סיעודי שעולה בצורה לא ליניארית [מאות שקלים לחודש].
הוצאות נוספות:
בגיל השלישי יש מצב שזקוקים למטפל.ת סיעודי.ת שזה בהערכה גסה כ 13K לחודש שזה כולל משכורת, ביטוח לאומי למטפל.ת, דמי פיטורין, ביטח בריאות למטפל, חיסכון לפנסיה למטפלת, תשלום לימי חפשה ומה לא עוד...
הוצאות אחרות:
מעבר לדיור מוגן או בית אבות. הזול ביותר 7.2K והיקרים יותר - השמים הם הגבול.
מניתי על קצה המזלג הוצאות נוספות לגיל השלישי וזה לא כולל הוצאות שוטפות.
לכן אני טוען שצריך לאמץ את חוק ה 6-7%.
אני קרעתי את התחת וחסכתי שקל לשקל וברוך השם לא הקשבתי ל'מומחים' ואני מסודר עד שאחזיר את נשמתי לבורא עולם.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
בסכומים שכתבת יש מצב שעדיף להשתמש בתיירות מרפא במדינות כמו מקסיקו ותאילנד. כלומר לגור שם ולהשתמש בביטוח פרטי.

בכל אופן, מי שכבר היום עם פנסיה של 2-3 מליון שקל בגילאי 30-40 כנראה מסודר עם לפחות 45 אלף שח פנסיה חודשית במונחים ריאליים. כך שכלל ה 3-4% צריך להספיק לו לשנות הגישור בלבד.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
א סקר שוק מול יועצים/סוכנים עבור אבא שלי, שמעוניין כעת להפעיל את הפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 17
עתיד מתוק סקר: מוסד נשיא המדינה - התוצאות המדהימות! פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 17
I סקר: משכנתא או שכירות? דירה למגורים נדל"ן 194
עתיד מתוק סקר: מוסד נשיא המדינה - לבטל? להשאיר? לשנות? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 18
V בדיקת סקר רפואית - מתי כדאי? אוף טופיק 5
B סקר עובדי הייטק: כמה המעסיק מפריש לכם לפנסיה ברכיב התגמולים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
M התלבטות/ סקר להורים- האם כדאי לעשות ביטוח בריאות פרטי לתינוק מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 3
algo.il שיקולים ותהיות בבחירת קרן פנסיה וגמל\השתלמות לאחר סקר שוק ולימוד עצמי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 14
A [סקר] איפה נמצא תיק ההשקעות הממוסה שלכם? שוק ההון 34
ד סקר עמלות מוסדות פיננסים צרכנות פיננסית 3
חתול לילה סקר: האם מובילי המאבק צריכים להסכים לפשרה פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 379
guesto סקר: עד כמה פסיבי התיק שלכם? שוק ההון 28
הק995 חובת מילוי סקר פולשני של הלמ"ס אוף טופיק 47
oferM סקר: האם הריבית העולה תוריד את מחירי הדירות מחוץ לאיזור הפריפריה ? פוסטים מאיכות נמוכה 7
O סקר - האם מייק צריך להשקיע בקרן של אינבסקו במקום בזו של בלאקרוק? שוק ההון 471
E סקר: דירה ענקית 6 חדרים VS ארבע חדרים עם גינה גדולה נדל"ן 9
ט סקר - עד מתי חורף הקריפטו? קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 8
adamshalev מה תהיה התשואה השנתית היחסית של ARKK מול SPY חמש שנים מהיום - סקר 3 שוק ההון 8
ק סקר שוק בנקים ופתיחת חשבון בנק - מרחוק צרכנות פיננסית 7
adamshalev מה תהיה התשואה השנתית היחסית של ARKK מול SPY חמש שנים מהיום - סקר 2 שוק ההון 21
stamEhad סקר -מחזיקים נכסים שלא בהכרח קורלטיביים לשוק המניות? שוק ההון 11
חתול לילה סקר: האם זה תיק טוב למשקיע מתחיל? שוק ההון 78
Harvey אסטרטגיה להשקעה בנדל״ן באיזור גוש דן, סקר - מה הסוג נכסים המועדף עליכם? נדל"ן 8
הסולידית סקר: איזו ערכת עיצוב הכי מוצלחת? שער הקהילה 35
nicepo1 סקר,בחירה בנכס ספקולטיבי ל20 שנה אוף טופיק 11
flower סקר | חקיקה אזרחית אוף טופיק 18
S סקר שוק בין הבנקים כדי למצוא את הבנק האטרקטיבי ביותר צרכנות פיננסית 5
flower סקר - עוזר\ת וירטואלית - Alexa/Bixby/Cortana/Siri/Google אוף טופיק 19
T סקר שוק מסחר עצמאי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 21
twister סקר + דיון: כמה מזומן אתם מחזיקים בעו"ש למחייה היומיומית? שוק ההון 120
Ron.B סקר מחיר למשתכן- מגורים או השקעה? נדל"ן 7
Mr. Bigglesworth סקר: כמה התיק שלכם חשוף ישירות לשקל? שוק ההון 6
גרהם סקר בחירות 2020 אוף טופיק 1378
S סקר - עד כמה אתם הייתם מוכנים לפשרה כדי למנוע בחירות נוספות אוף טופיק 152
א סקר ריבית מובטחת עד סוף החיים שוק ההון 20
L סקר ביטול הוי הכחול בוואטסאפ - יש לכם ווי כחול בווטסאפ או שביטלתם את זה? אוף טופיק 54
ג אחוזים קטנים מהתיק בניירות ספקולטיביים + סקר שוק ההון 11
the_newbie סקר: אלוקציית נכסים ע"פ מצב משפחתי שוק ההון 36
דור דורים מועד ב' – סקר בחירות 2019S אוף טופיק 1073
Jenia29 סקר משכורות אוף טופיק 7
קורא הדוק אם מחר מבטלים את הפטור ממס בקרן השתלמות. מה אתם עושים? (סקר) צרכנות פיננסית 20
S סקר למשקיעי מדדים פסיבים על החלק המנייתי בתיק שלכם שוק ההון 67
adamshalev סקר: איזה סוג של משקיע אתם? שוק ההון 37
דור דורים סקר בחירות 2019 - אחרי הגשת הרשימות אוף טופיק 119
S סקר למשקיעים באופן פרטי עם חשבון חייב במס שוק ההון 40
H סקר ביטוח בריאות צרכנות פיננסית 79
123W סקר בחירות 2019 אוף טופיק 2476
adamshalev סקר: מה ההקצאה שלכם למניות היום שוק ההון 153
S סקר תושבות אוף טופיק 0
S סקר: עצמאים מרוויחים יותר ? אוף טופיק 3

נושאים דומים

Back
למעלה