• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

סקרן לדעת את הלוגיסטיקה של חופשות בחו"ל

Curioso

משתמש רשום
הצטרף ב
6/7/18
הודעות
3
דירוג
1
היי לכולם .מקווה שמשהו עוד נשאר בישראל ולא כולם בחו"ל :)
לאחר שהתחיל הטירוף של לאו קוסטים פה ושם ללא סוף אני שומע שאנשים יוצאים לחו"ל ,
כמו שפעם היה לנסוע מראשל"צ לת"א .
מסקרן לדעת מהי לוגיסטיקה של אנשים שיוצאים לחו"ל בתדירות גבוהה כל כך .
אותם אנשים מתחילים לספר כל מיני הסיפורים כי אנחנו מכירים ואף אחד לא יגיד את האמת שאני במינוס של חופשות ,פתחתי קרן השתלמות לשיפוצים ,במקום זה אשתי החליטה לטוס למילאנו וכו
אתם בטח מכירים גם כאלו.בפורום הכל אנונימי ,כך שאפשר לספר את האמת וגם לשקר ולהשוויץ :)
לשאלתי :
אני רואה שאנשים שהם שכירים יוצאים לחו"ל ללא סוף .ידוע לי שיש גבול לימי חופשה בשנה .כרגע אני לא מדבר על אלו שהם עצמאיים ,במיוחד עצמאיים לדעתי יותר קשה לצאת כל חודש לחו"ל ,שזה לא נסיעת העבודה .אני מנסה להבין מה היא הלוגיסטיקה שניתן לצאת בתדירות גבוהה לחו"ל כאשר יש עבודה ,מחויבות במקום העבודה וכו' ? שאלה נוספת :עכשיו השמים הם פתוחים ,יש לא מעט לאו -קוסטים ,אבל צריך גם ללון באיזה שהו מקום בחו"ל אם זה אירופה או אסיה או מקום אחר ? השאלה שהכי מסקרנת אותי - איך אנשים מסתדרים לצאת לחו"ל יותר ממה שיש ימי חופשה אצלם :אני לא מדבר על תפקידים ,שיש להם תנאיים כמו 60 ימי חופשה בשנה ,אלא אנשים רגילים : עו"ס ,מנהלי חשבונות , פקידים , שירות לקוחות ,עובדי מעבדה , כימאים וכו' . בחגים לא תמיד ניתן לטוס כי או שיקר מדי או אין כבר דילים . אשמח לשמוע מאלו שכן ידועים את הסוד לוגיסטיקה יציאה לחו"ל ללא פגיעה גדולה בימי חופשה וכיס , אולי אלמד משהו חדש . בדרך כלל אם אני יוצא לחופשת לחו"ל אז עם כל המשפחה שלי .אם אדע את הסוד איך לצאת לחו"ל בתדירות יותר גבוהה - מוכן לצאת יותר ,אני ואשתי , כי לילדים יש לבית הספר אי אפשר כל הזמן לעבוד וקצת לנוח בשישישבת .
אני שכיר עם אפשרות לעבוד מהבית .אצלנו בעבודה אסור לצבור ימי חופשה .חייבים לנצל . לנו יש 28 ימי חופשה בשנה .כאשר 15-16 הולך מייד לחופשה שנתית משפחתית כולל יום טיסה ויום חזרה . יתרה מימי חופשה תמיד הולכת למקרים sos :ילד חולה בגן ,שביתות,חופשות בבתי הספר או גן ,אני אב ל3 ילדים . כל מקרים אחרים ,לצערי כאשר גם הורים חולים או כל מיני מקרים שחייבים לקחת את החופש כדי לעשות סידורים ,ביום שישי לא הכל פתוח .
לאחרונה אני אישי מרגיש צורך כן לצאת לחו"ל ,להתנתק מכל השאלות העבודה ,לא לענות למיילים וטלפונים ,להיות באווירה שונה ואחרת .הגעתי להחלטה שצריך ,חייב לבדוק את הנושא הזה .
 
ברוך הבא לפורום!
,להתנתק מכל השאלות העבודה ,לא לענות למיילים וטלפונים ,להיות באווירה שונה ואחרת
טוב, קראתי את המגילה ורק בסוף הגעת לפאנץ׳ ליין. מסתבר שאתה בסך הכול רוצה שקט והתנתקות.
אז למה חו״ל. מה רע בחופשה בארץ. למשל לצפון הארץ באיזה צימר/בית הארחה במגזר של בני דודנו או הדרוזים בחצי מחיר + מקסימום פינוקים והכנסת אורחים שכנראה לא חווית עדיין. המינוס - אין פעילות לילדים, הפלוס - זה ״עוגן״ לגיחות טיולי טבע בגליל המקסים שלנו.
[אוף טופיק - האם הטקסט נכתב בסמארטפון? נראה לא טוב ובקטנה, הקריאה מייגעת, ברובו זה נראה כמו בלוק של טקסט].
** תוספת **
ואם בכול אופן החלטת לצאת לחו״ל, לא ממליץ לך טיסות לאו-קוסט עם הילדים. המזוודות כמעט יכפילו את מחיר הכרטיס ואם תרצה לשבת ליד הילדים אז יש תוספת מחיר להושבה...
 
ברוך הבא לפורום!

טוב, קראתי את המגילה ורק בסוף הגעת לפאנץ׳ ליין. מסתבר שאתה בסך הכול רוצה שקט והתנתקות.
אז למה חו״ל. מה רע בחופשה בארץ. למשל לצפון הארץ באיזה צימר/בית הארחה במגזר של בני דודנו או הדרוזים בחצי מחיר + מקסימום פינוקים והכנסת אורחים שכנראה לא חווית עדיין. המינוס - אין פעילות לילדים, הפלוס - זה ״עוגן״ לגיחות טיולי טבע בגליל המקסים שלנו.
[אוף טופיק - האם הטקסט נכתב בסמארטפון? נראה לא טוב ובקטנה, הקריאה מייגעת, ברובו זה נראה כמו בלוק של טקסט].
** תוספת **
ואם בכול אופן החלטת לצאת לחו״ל, לא ממליץ לך טיסות לאו-קוסט עם הילדים. המזוודות כמעט יכפילו את מחיר הכרטיס ואם תרצה לשבת ליד הילדים אז יש תוספת מחיר להושבה...
חחח....יצא המגילה.קודם תודה על התגובתך !
לא אמרתי שחופשה בארץ לא טוב .לא סוד שבארץ יותר יקר , יותר צפוף במיוחד בחודשים של חגים וחופש הגדול .
לפעמים באמת אין לאן לקחת ילדים או איפה לבלות כי בחוץ חם ,בבריכה צפוף .בטח כבר כולם ראו את הסרטון שצולם בבריכה באילת שאנשים זרקו את הכיסאות אחד על השני .כזאת חופשה אני לא רוצה אפילו בחינם :)
בצפון גרה חמותי .אז ביקור אצלה זה כמעט התנתקות .מרוב הדיבורים שלה ללא סוף.
בצימרים אצל דרוזים - היינו וזה לא היה ממש להתנתק או שינוי אווירה . למרות שאני אישית אהבתי .אשתי וילדיי פחות .
טיול טבע - רק בחודשים אביב או חורף ,לא ? זה מה שאנחנו עושים טיולי טבע בחודשים חורף או אביב ,שמזג אוויר יותר נעים .
לגבי לאו קוסט - תודה על הטיפ . או שנטוס ללא ילדים או נחליט מה לעשות .
תוספת : תתקנו אותי : עשיתי פעם חישוב : לא תמיד טיסה בלאו קוסט יוצאת באמת בזול :תוספת עבור זה ,תוספת עבור זה ,זמנים לא נוחים ,הגעה למקום בחצות ,יש צורך לקחת מונית כי אין כבר תחבורה ציבורית אחרי חצות ועוד כמה דברים ,שלא תמיד לאו קוסט יוצא יותר זול ומשתלם .
 
לא תמיד טיסה בלאו קוסט יוצאת באמת בזול :תוספת עבור זה ,תוספת עבור זה ,זמנים לא נוחים ,הגעה למקום בחצות ,יש צורך לקחת מונית כי אין כבר תחבורה ציבורית אחרי חצות ועוד כמה דברים ,שלא תמיד לאו קוסט יוצא יותר זול ומשתלם .
אנחנו תמיד לוקחים טיסות זולות אבל לא תמיד זה נחשב לואו-קוסט כי גם חברות סדירות מוזילות כרטיסים לא פעם והן נוחתות בשעות הגיוניות בדרך כלל.
בכל הפעמים שטסנו בלואו-קוסט, הגענו בלילה ולכן תמיד דאגנו להזמין לינה בישוב קרוב לשדה התעופה ואז בבוקר חוזרים לשדה התעופה ולוקחים את הרכב השכור שהזמנו. מצד שני, בחיים לא טרחתי לנסוע לחו"ל אם זה פחות משמונה או עשרה ימים. אם אתה נוסע לשלושה לילות אז בטח חבל על כל דקה.
לא סוד שבארץ יותר יקר , יותר צפוף במיוחד בחודשים של חגים וחופש הגדול .
ביולי לא צפוף כל-כך. לגבי היוקר, יש מלא דירות בארץ שמפורסמות בבוקינג במחיר של 300-400 ש"ח ללילה ואתה מקבל דירה גדולה מאובזרת לגמרי.
בחיפה אפשר למצוא דירות כאלה גם קרוב לים. אנחנו ישנו פעם בערד בדירת שיכון נחמדה בלי נוף אבל נקודת יציאה מצויינת לטיולים. המחיר היה פחות מ-200
 
אני אמשיך לטעון שזה יותר בכיוון של "סטטוס מחיה" מאשר איזה משהו שאנשים נהנים מהטיול. תנסה לטוס לשדות תעופה נדחים עם מטוס מצוקמק מלא בישראלים, אני לא אהבתי את זה. מעדיף לשלם אקסטרה בשביל לחיות נורמלי..

אם בכל זאת אתה מחפש להיות "האקר" של טיסות, לפעמים הכוח נמצא בדברים אחרים כמו מועדוני תעופה ומלונות. בלוג שאני אוהב לדפדף בו לפעמים https://flying-out.com/
אחלה כתיבה ואחלה של בנאדם מאחורי המקלדת. מומלץ לקרוא מ"התחל כאן" ועל הדרך לעבור על שאר הפוסטים שלו.
low cost זו רק צורת טיסה אחת מכמה. לצערי מדינת ישראל לא התברכה בhub נורמלי, למזלנו אנחנו קרובים לhubים אירופיים במרחק של כמה שעות..
 
תודה למגיבים ,תודה להמלצות . אולי לא הגדרתי מדויק את "המגילה " שלי ..
עניין כאן לא של סטטוס או לא , אלא מדי פעם אני רוצה לעשות קפיצה לחו"ל,שינוי אווירה במיוחד לאחר סיום פרויקט עצבני .לפני זה בודק כמה ימי חופשה נשארו ובטוח לא בתקופות הלחץ כמו סיום פרויקט וכו .
כאשר אני שומע שמשהו /משהי שלא מדריכי טיול כמעט כל שבוע נמצאים או חזרו מחו"ל ,לא מדובר בסופ"ש אלא ימים אמצע שבוע , אני שואל את עצמי קודם כל
אם פספסתי משהו בחוקי עבודה ?בלוגיסטיקה ?בטריקים ?איך הם ,האלו שיש להם בממוצע 12-14 ימי חופשה בשנה , לצאת במצטבר ל60 יום חופשה ?
עבורי שינוי אווירה זה מה שנותן לי את האנרגיה .בחורף ואביב - זה טיולים בטבע בישראל .כדוגמה :
לשבת במסעדה ולטרוף משהו טעים -לא עושה לי את זה ,לא מוסיף לי אנרגיה .גם לא מוסיף שום אנרגיה נסיעת עבודה לחו"ל - זה אותה העבודה .
גם לבלות,לצאת בישראל עם כל המשפחה בתקופת הקיץ זה סיוט :לא מזמן היה פסטיבל ברחובות .חום, רעש ,צעקות , המקום צפוף ,כולם דוחפים .בנתיים אין כמו בבית :)
 
כאשר אני שומע שמשהו /משהי שלא מדריכי טיול כמעט כל שבוע נמצאים או חזרו מחו"ל ,לא מדובר בסופ"ש אלא ימים אמצע שבוע , אני שואל את עצמי קודם כל
אם פספסתי משהו בחוקי עבודה ?
האנשים היחידים שאני מכירה שטסים בתדירות כזאת הם אלה שעושים זאת מטעמי עבודה. לא ברור לי אם באמת נתקלת באנשים שנוסעים כל הזמן לחו"ל
או שפשוט מתערבבים לך כל החבר'ה ביחד :) מכירה גם עצמאים שנוסעים כל חודשיים-שלושה אבל זה משהו אחר.
אם יש זוג שקופץ כל חודש לסופ"ש בחו"ל (כלומר לא על חשבון ימי חופש של העבודה) אז אני מרחמת עליו. רק ההגעה לשדה התעופה, הבדיקות וההמתנה, הטיסה, הנחיתה והיציאה למונית לוקח איזה חצי יום ובדרך חזרה אותו הדבר. מה עושים בזמן שנשאר? אוכלים במסעדה, מצטלמים ליד אטרקציה וקונים בגדים
בקניון הקרוב? ממש שווה...
 
איזה כיף שיש לשכה לסטטיסטיקה: הנה הסטטיסטיקה ל- 2017 www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5068432,00.html
2.2 מיליון ישראלים יצאו לחו"ל פעם אחת בשנה, 1.6 מיליון (42%) יצאו פעמיים או יותר.30% מהטיסות הן בחופשת הקיץ.
אנחנו לא יודעים מה צורת ההתפלגות (כמה הזנב כבד), אבל אם ננחש התפלגות קרובה לאקספננציאלית עם פרמטר=1 נקבל משהו כמו: 60% יוצאים פעם אחת, עוד 20% יוצאים פעמיים, עוד ~8% יוצאים שלוש פעמים ... הכל מאוד מאוד בניחושים, אבל נראה שיש הרבה עשרות אלפים שטסים מספר רב של פעמים.

כמו שרמזה @בת העמק ואחרים, אני מנחש שהרוב המוחלט נוסעים מטעם העבודה.
מה עם החברה שמתפארים בפורומים? אני הייתי שם את המיילים המתמידים שלי על "שיפוץ עדין של המציאות" .
 
חלק מהאשמה בפייסבוק. מתי שתפתח תראה אנשים בחו"ל.
ובקשר לכיף, טוס ללונדון ותכנס לפריימארק. משלמים אלפי שקלים, לוגיסטיקה אינסופית עם הילדים כדי לחסוך 2 פאונד על חולצה. ברור שלא כולם, אבל גם לא חלק זניח.
 
אנחנו טסים כמה פעמיים שלוש בשנה לחו"ל.
אני לא מכירה אף אחד שכל שבוע נמצא בחו"ל.
אני חושבת שמהסביבה שלי, הכי הרבה שראיתי זה מישהו שטס 4-5 פעמים בשנה לחופשה בחול.

לרוב מדובר בטיסות של סופ"ש ארוך, אז זה יוצא על חשבון 2 ימי עבודה, כך שגם אם זה מישהו שכל חודשיים טס לחול, מדובר במקסימום ב- 12 ימי חופשה.
אצלי מבחינת ימי חופשה - אם לא היו לי מספיק, פשוט ביקשתי שיקזזו לי מהשכר.



משלמים אלפי שקלים, לוגיסטיקה אינסופית עם הילדים כדי לחסוך 2 פאונד על חולצה.
אנחנו מהישראלים שעושים את זה.
כשטסנו למדריד, לא טסנו בשביל להגיע לפרימרק.. אבל אם אנחנו כבר שם, ברור שניכנס.
כל קניות הבגדים שלנו נעשות בחו"ל, וזה חיסכון משמעותי ביחס לקניות בארץ, אז מנצלים את ההזדמנות.
ברור שלא נהיה שם יום שלם, אבל זה ביקור חובה.
 
כל קניות הבגדים שלנו נעשות בחו"ל, וזה חיסכון משמעותי ביחס לקניות בארץ, אז מנצלים את ההזדמנות.
דיברתי על אנשים שלא עושים חשבון כמה זה עולה להם. התחושה שלי היא שיש אנשים רבים ששוכחים את העלות האמיתית ומסתכלים רק על מחיר הבגד.
 
כל קניות הבגדים שלנו נעשות בחו"ל, וזה חיסכון משמעותי ביחס לקניות בארץ,
אני קונה בחנות יד 2 נפלאה במושב באזור שלי את כל הבגדים כמעט. גם הבת שלי. 30-70 ש"ח לפריט של בגדי מעצבים. יש לי מזל גדול
שיש נשים שמכורות לקניות בגדים ואחרי פעמיים שלוש מוסרות אותו :) עולה לי חצי שעה נסיעה לכל כיוון+ 20 ש"ח דלק.
 
אני קונה בחנות יד 2 נפלאה במושב באזור שלי את כל הבגדים כמעט.
אין לי סבלנות לחפש בחנויות יד 2.
בחופשות לידה עוד הייתי טורחת.
אבל היום אני פשוט מוצאת דגם שאני אוהבת, מוצאת מידה, קונה ב- 3 צבעים (שחור, אפור ושחור) ומבקשת טקספרי.. :)
 
יש לי חבר שעובד במשרה חלקית אצל המשפחה והוא נוסע לפעמים 6-7 פעמים בשנה לחו"ל. כנ"ל פנסיונרים. כנ"ל עצמאים מבוססים. כנ"ל שכירים כמה שנים לפני פרישה.
 
הרבה שכירים שהם עובדים שעתיים נוסעים ומקבלים חופשה ללא תשלום. בנסיעות קצרות המחיר הכלכלי של זה לא ממש קריטי.
 
יש אצלנו במשרד אפשרות לעבוד יום שישי ולקבל כנגד זה עולם חופש. מי שיוצא להרבה חופשים עושה את זה.
 
1. טיסות לחול מהעבודה, זה בגדול לא כיף. זה כיף פעם פעמיים, אבל בגדול מצפים שתעשה פי 4 עבודה, שתהיה זמין בשעות עבודה שם, ובשעות עבודה פה, ושתוך כדי תהיה יצוגי ותמכור/ תיצור קשרים (תלוי).

2. ביעדים קצרים, יותר זול מאשר בארץ. וגם דיי נחמד. הטיסות היום עולות פחות מדלק לאילת. כל מה שצריך לשבוע נכנס בטרולי. וסופש ארוך (4-6) ימים זה לגמרי אופציה. ישנים ב Airbnb במיקום טוב. לא צריך יותר.

3. יעדים ארוכים זאת עדיין הפקה. אבל גם שם המחירים יורדים...
 
1. טיסות לחול מהעבודה, זה בגדול לא כיף. זה כיף פעם פעמיים, אבל בגדול מצפים שתעשה פי 4 עבודה, שתהיה זמין בשעות עבודה שם, ובשעות עבודה פה, ושתוך כדי תהיה יצוגי ותמכור/ תיצור קשרים (תלוי).
+1

רק חולק עליך במשהו: לא כיף אפילו פעם אחת
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ה סקרן לגבי דעתכם על הרפורמה בדיור אוף טופיק 5
S החזרי מס, רוצה לדעת שאני מבין נכון.. מיסים 13
R מכירה גדולה משיקולי דמי ניהול - מה כדאי לדעת? שוק ההון 4
ז מה צריך לדעת לפני ששוכרים דירה? נדל"ן 23
de dud איך אפשר לדעת אם נפלתי קורבן פישינג אוף טופיק 16
הפרופסור מה צריך לדעת כדי לעבוד כמנתח ניתונים בחברות הייטק? התפתחות אישית 17
D חישוב שטח דירה שייתכן שונה מדברי המתווך , כיצד ניתן לדעת שטח מדוייק? והאם המידע הזה מהווה אפשרות למו'מ להורדת מחיר, ואיך לבצע זאת נדל"ן 47
S סיום עבודה והתחלת הכשרה מקצועית-מה כדאי לדעת בנוגע לקרן הפנסיה ולקרן ההשתלמות? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
N איך אפשר לדעת אם יש כנגדי דו"ח עבירת תנועה? אוף טופיק 5
N בעל הבית מכר קרקע הצמודה לבית שאני שוכר ממנו - איך אפשר לדעת מתי תתחיל הבניה? אוף טופיק 4
ת האם יש לי דרך כלשהי לדעת, בערך, מה יהיה מחיר הדלק בכל חודש? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 7
ה בן 20. בהתלבטות ואשמח לדעת מה אתם הייתם עושים שוק ההון 26
שם משתמש בעייתי כמעט מוכן לפתוח תיק השקעות. מה עוד צריך לדעת? שוק ההון 10
B רכישת דירה בפרוייקט חדש - מה עלי לדעת? נדל"ן 1
unrealx מעבר בין עבודות - מה חשוב לדעת? פוסטים מאיכות נמוכה 27
A קרן השתלמות - האם יש דרך לדעת כמה ממנה פטור ממס רווח הון? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
ו יש דרך לדעת את מהירות הגלישה לפי מגורים? צרכנות פיננסית 5
E MO איך אפשר לדעת אם תשואת הדיבידנד טובה ? פוסטים מאיכות נמוכה 20
ל האם אין דרך לדעת מראש כמה עמלות תשלם? שוק ההון 17
מ מה חשוב לדעת לפני עריכת צוואה צרכנות פיננסית 68
M איך ניתן לדעת האם לפני עסקת אקזיט נדל"ן 12
S אפשר לדעת מה היו ההחזקות של קרנות בעבר? שוק ההון 0
P שאלה| איך אפשר לדעת אם נייר ערך מסוים סחיר או לא? שוק ההון 2
N רציתי לדעת קצת על חשבון margin ב-IB שוק ההון 93
א כיצד ניתן לדעת כמה מניות הונפקו (/מרכיבה) חברה מסוימת? שוק ההון 5
ד מה צריך לדעת לפני שנותנים הלוואה עם שעבוד של דירה (משכנתא) לטובת ההלואה? נדל"ן 13
א רוצה לדעת רוסית התפתחות אישית 6
4 יש דירה שמוצאת בעיניי וצריך לדעת מה לדעתכם ניתן לסגור בנוגע למחיר נדל"ן 5
S איך לדעת אם זה בכלל מתאים לי להשקיע בבורסה ולראות כל יום את התנודות של אחוז ויותר לפה ולשם שוק ההון 26
ק רכישת דירה ראשונה להשקעה, דברים שחייבים לדעת? נדל"ן 1
B דברים שלמדתי השבוע על מיסוי נדל"ן וחשוב לדעת(וחבל שלא ידעתי קודם) נדל"ן 18
M האם אפשר לדעת כמה אג"ח מיועדות מקבלים בכל קרן פנסיה? צרכנות פיננסית 14
Liron2035 על סמך מה ניתן לדעת מה היחס האמיתי בין IWDA לבין EIMI ומתודולוגית רכישה? שוק ההון 17
י על איזה מדד צריך להסתכל כדי לדעת האם הכלכלה טובה? אוף טופיק 13
S איך אפשר לדעת שקיבלתי דיבידנדים? שוק ההון 1
G איך לדעת לאיזה סופר ללכת? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 19
ה איך לדעת שהתקבל דיווידנד\תשלום ריבית שוק ההון 4
ר איך לדעת אם כדאי למכור כשאני ברווח? שוק ההון 28
c881 למה מפתח תוכנה/מתכנת צריך לדעת מתמטיקה? אוף טופיק 13
M איך אפשר לדעת שמס הכנסה טיפלו בדו"ח שהגשתי? שוק ההון 1
L מה חובה לדעת ולעשות, לאחר רכישת דירה (למגורים)? נדל"ן 8
T איך אפשר לדעת אם ספר שווה קריאה? אוף טופיק 11
לא חשוב שמות מהם כל המושגים הכלכליים שנער צריך לדעת ביום הולדתו ה-18? צרכנות פיננסית 17
Gazorpazorp צריך לדעת משהו לפני סגירת חשבון בנק? צרכנות פיננסית 14
Rio העברת תיק השקעות מבנק לבית השקעות - מה כדאי לדעת שוק ההון 7
adamshalev קרנות איריות - כל מה שרציתם לדעת והסתחרר לכם הראש מרוב דיונים שוק ההון 810
D איזון אקטוארי אינו תואם את הנתונים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
P את כולם מעניין לטוס לחו"ל? פוסטים מאיכות נמוכה 51
R לא מוצא את ZPRX במערכת ספארק של מיטב שוק ההון 4
כ בן 30 ולא רואה את האופק התפתחות אישית 15

נושאים דומים

Back
למעלה