• התוכן שלפניכם איננו ייעוץ פיננסי. הוא אולי נחזה ככזה, ואף נשמע ככזה, אבל למרבה הפלא, הוא איננו כזה, וממילא לא יכול להיחשב תחליף לייעוץ מטעם בעל הרישיון המתאים, לרבות ייעוץ מס, ייעוץ פנסיוני או ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם. מכאן שאין לראות בתכני הפורום המלצה לביצוע פעולות כלשהן בניירות ערך או בנכסים אחרים, וכל הסתמכות עליהם תהיה באחריות הקורא בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה, ובכלל זה החובה לעמוד בהוראות כל דין, היא על מחברה בלבד ואין לייחס את האמור בה לבעלת האתר.

סלולר: "זמני ההמתנה של המוקד ארוכים מן הרגיל"

clueless

משתמש סולידי
הצטרף ב
15/11/21
הודעות
40
דירוג
16
לא מזמן, חוויתי מפח נפש בכל הקשור לתמיכה טכנית מספק הסלולר שלי. עכשיו כשחזרתי לארץ, אני מוכן ומזומן להחליף את ספק הסלולר שלי, גם אם זה יעלה לי כפול (בש"ח)... :)

הקריטריון שלי כעת איננו מחיר, אלא:
1. זמני ההמתנה לשיחה עם נציג תמיכה טכנית
2. יכולת אמיתית לפתור בעיות "רכיבה" על רשת סלולרית בארה"ב (גם ללא תוכנית חו"ל).

לגבי זמני המתנה, ניסיתי להשוות בין שני הקנדידטים העיקריים שלי (סלקום, פרטנר), ע"י חיוג למוקד התמיכה הטכנית, לחוות כמה זמן אמתין למענה אנושי. זה איננו אפשרי עבור מי שאינו לקוח קיים (מזוהה ע"י מספר הטלפון/הזהות), ולכן לא הצלחתי להשוות.

אצל ספק הסלולר הנוכחי שלי, זמן המתנה יכול להגיע לחצי שעה, כאשר במשך אותה חצי שעה אני שומע בלולאה את ההודעה הבאה:
לקוחות יקרים, זמני ההמתנה של המוקד ארוכים מן הרגיל, אנו מתנצלים על זמני ההמתנה ומקווים לקבל בהקדם את שיחתכם. לחזרה אליכם באמצעות שיחה חוזרת הקישו כוכבית. במידה ואתם מעוניינים בהמשך המתנה לנציג השירות, אנא המתינו ומייד תיענו. מקומכם בתור הינו: 12.

(לא פעם הקשתי כוכבית לשיחה חוזרת, אבל לא חזרו אלי
:roll:
)
(אגב, במשך מעל 8 שנים עם הספק הסלולרי הנ"ל, לא נתקלתי עדיין בהם זמני ההמתנה לא היו "ארוכים מהרגיל :>)

האם לקוחות של פרטנר וסלקום בפורום הזה יכולים לשתף כאן את נסיונם לגבי זמני ההמתנה לשיחה עם נציג שירות אנושי?
 
(אגב, במשך מעל 8 שנים עם הספק הסלולרי הנ"ל, לא נתקלתי עדיין בהם זמני ההמתנה לא היו "ארוכים מהרגיל :)
אגב של אגב, לא זכור לי כמעט שום נותן שירות שחייגתי אליו בחצי שנה האחרונה, שלא היה בו את התקליט המטופש הזה.
 
זמני המתנה ארוכים מהרגיל, הם הרגיל בישראל...
 
שירות הלקוחות בישראל התדרדר בעשור האחרון באופן קשה, בין אם זה סלולר / חברת אשראי / בנק / חברת חשמל / משווקות מוצרי חשמל ועוד.
מלבד זה שממתינים זמן רב לנציג, גם כשכבר מקבלים מענה במקרים רבים המענה אינו פותר את הבעיה שלשמה פיית, אם ביקשת משהו שהוא טיפה מסובך.
החברות פשוט חוסכות על המושג שנקרא שירות לקוחות, ומשקיעות את המשאבים במוקדי המכירות.
 
שירות הלקוחות הפלאפוני והפיזי מתייעל לטובת האינטרנט. החברות מצמצמות כח אדם כבר שנים בעוד האוכלוסיה צומחת. אולי תנסה לשאול על חבילת שירות לקוחות VIP, אבל לא נראה לי שקיים.

בהרבה חברות גם עברו לצ'אט דיגיטלי ומיילים במקום להתקשר. כולם כנראה מעדיפים את זה כי נשאר תיעוד מדויק וגם הנציגים יכולים לענות יותר מהר (copy paste וgpt) ויכולים בנתיים לשמוע דברים אחרים (לשמוע כל היום לקוחות זה מתיש ומעצבן מאוד ואתה גם כבול למוקד ולשעות שלו וזה מתיש).
 
זה לא רק בעיה מצד החברות. אף אחד לא מעוניין לעבוד במשרות האלה.
אין כוח אדם.
 
זה לא רק בעיה מצד החברות. אף אחד לא מעוניין לעבוד במשרות האלה.
אין כוח אדם.
כשהן משלמות שכר נמוך מאוד וגם מציבות יעדים גבוהים (x שיחות לשעה) אז ברור שיהיה מחסור בכח אדם.
 
אגב, הידעת שקיים חוק 6 דקות ההמתנה בטלפון?

אני מקווה שיצוצו כאן משתמשים של פרטנר וסלקום שיוכלו לדווח על זמני המתנה קצרים בהרבה מ-20 דקות.
מעניין כמה זמן יקח לחברת התוכנה של מוקד השירות להכניס טיימר שיתריע לאיש השירות לענות לשיחה ולהגיד ״רק רגע אדוני/גברתי אני עוד רגע איתך, אני בודק/מעלה/מוציא/מעביר את התיק שלך״ ולחזור לשיחה הקודמת.

חוקים כאלה זה שטויות פופוליסטיות של הכנסת . מה שקובע כאן זה הלקוחות שיחליטו לעבור לחברה אחרת בגלל השירות. אם יהיה בסיס נתונים של זמן מענה של חברה ולקוחות יעברו לחברה לא על סמך המחיר אלא השירות אז יהיה שיפור, כמו פות״ש. לא בגלל איזה חוק פופוליסטי.
 
נערך לאחרונה ב:
מעניין כמה זמן יקח לחברת התוכנה של מוקד השירות להכניס טיימר שיתריע לאיש השירות לענות לשיחה ולהגיד ״רק רגע אדוני/גברתי אני עוד רגע איתך, אני בודק/מעלה/מוציא/מעביר את התיק שלך״ ולחזור לשיחה הקודמת.
היה כבר: "בכך נחסמה פרצה בחוק שאיפשרה לנותני השירות לחמוק ממתן מענה טלפוני אנושי תוך 3 דקות. הפירצה איפשרה עצירת ספירת זמן ההמתנה ברגע שהוצע לצרכן שירות שיחה חוזרת, גם כאשר הצרכן בחר להישאר על הקו."

עד שיצוץ כאן משתמש סלקום או פרטנר, מצאתי את זה:



מעניין מאוד...
 
נערך לאחרונה ב:
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
N מעבר חברת סלולר צרכנות פיננסית 2
Y מסלול סלולר ללא הוראת קבע? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 3
M חבילת סלולר מומלצת מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 1
Myrath חבילת סלולר משתלמת מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 4
Y סלולר ללא הוראת קבע מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 14
L סלולר לחו"ל - ושמירת מספר אוף טופיק 41
B נטישה מהירה של חברת סלולר מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 15
ג האם למישהו יש ניסיון עם השירות של רמי לוי תקשורת(סלולר)? צרכנות פיננסית 3
T מבצע סלולר לזוגות ב- 40 ש"ח מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 8
פ סגירות לקראת סוף שנה לפני רילוקיישן זמני לארהב מיסים 5
P קבלת היתר בניה לבנית בית בישראל בזמן רילוקשיין זמני בארה"ב והשלכות על לקיחת משכנתא נדל"ן 0
ס פיזור זמני השקעה שוק ההון 10
B זמני מסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 12
Y קרנות פנסיה בעת רילוקיישן זמני פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
P איזה מסמך קבלה לתת לפקדון זמני? פוסטים מאיכות נמוכה 0
ת הצעת מחיר במוסך שכתוב עליה "זמני- פרופורמה" למה הכוונה? אוף טופיק 2
Y אפיקי השקעה המתאימים לפני מעבר זמני לארה"ב? שוק ההון 7
M מספר "תעודת זהות" זמני עבור מומחה זר העובד בישראל? אוף טופיק 15
ליאת - איפה שיש רצון... תגידו, מה נסגר עם זמני המענה ההזויים בבתי ההשקעות? צרכנות פיננסית 6
L זמני הגיע, תיק ההשקעות הראשון שלי שוק ההון 50
liranviper תיק השקעות זמני במהלך תהליך למידה שוק ההון 25

נושאים דומים

Back
למעלה