• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

סוף סוף כלי ישראלי למעקב אחרי תיקים

  • פותח הנושא פותח הנושא Tfri
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Tfri

משתמש רשום
הצטרף ב
15/5/19
הודעות
10
דירוג
9
שלום לכולם,
אחרי שרכשתי ידע עצום מהבלוג ומהפורום, החלטתי לתרום טיפ-טיפה חזרה וגם ללמוד עוד על הדרך. פיתחתי בזמני הפנוי כלי פשוט שמאפשר ליצור ולראות תיקים שונים בשלמותם בצורה פסיבית ללא כל איסוף מידע לא הכרחי. העליתי UI די פשוט ומינימיליסטי כרגע שייתן לי אפשרות להתרחב במידת הצורך. מקווה שזה יעזור לפורום ולרווחת המשתמשים להצגת תיקים שונים ואפילו מעקב אישי על תיקים בשלמותם (כרגע ללא הסתכלות על מרכיביו). אשמח לשמוע הצעות ייעול ואת דעותיכם. מי שיירצה שאפתח את התיק האישי שלו שיירשום כאן או בהודעה פרטית ואשלח לו לינק אישי. :)

הנה תיק לדוגמה שיצרתי מהבלוג של הסולידית (המידע והקרדיט על התיק שמור לסולידית כמובן).
חסמתי את האפשרות להכנס מהמובייל עד האיטרציה הבאה, אז אם אתם במובייל אתם מוזמנים להכנס לסרטון הקצר כדי לטעום.

שוקולד מריר: https://www.folioio.com/portfolio/hasolidit-black-chocolate
ולמי שבמובייל: הנה דוגמה לשימוש בכלי בוידאו קצר של כמה שניות: http://g.recordit.co/cHtjYfxZvZ.gif

התיק מתעדכן בצורה יומיומית אל מול אתר הבורסה. אם אראה שיש צורך, אוסיף אפשרות ליצירת תיקים מצד הלקוח, הוספת ניירות ערך, ניתוח מרכיבי התיק (כולל דמי ניהול וכו'), ואפילו הרחבת הקשר התיק להכיל קרנות השתלמות וקרנות פנסיה תוך לקיחה בחשבון של כל הפרמטרים. בעצם יצירת סוג של מצב "החיים הפיננסיים" שלי.

אשמח לשמוע את דעתכם, מי שיירצה לעזור ולהצטרף ויכול לתת ערך שייצור איתי קשר. לרווחת הפורום וללא כוונות רווח כרגע :)

תודה רבה!
 
נערך לאחרונה ב:
בנוסף אשמח לקבל פידבקים, הצעות לייעול, וכל הערה תתקבל בברכה.
 
מקפיץ לניסיון חוזר :)
 
נראה מגניב. כל הכבוד על היוזמה.
אבל בחייאת, אל תחסום למובייל. האתר עובד מצויין במובייל (כל מה שצריך לעשות זה לבקש desktop version בדפדפן הנייד והאתר שלך אפילו לא יודע שזה מובייל).
זה כמו שפעם אנשים חסמו אתרים לדפדפנים שהם לא IE.
פשוט אל. לא משנה כמה אתה חושב שהאתר שלך גרוע, לחסום דפדפן פשוט הופך אותו לגרוע באמת.
 
חסמתי למובייל רק לאיטרציה הזאת על מנת לקבל פידבקים ולהוציא מהר ככל האפשר. כמובן שהאתר יהיה נגיש למובייל ןלכל הדפדפנים. תודה על הפידבק
 
כל הכבוד. אשמח לראות פיצ'רים כמו של portfolio visualizer, במידת האפשר. לפחות את מה שיש ב Backtest Portfolio Asset Allocation.
 
כל הכבוד. אשמח לראות פיצ'רים כמו של portfolio visualizer, במידת האפשר. לפחות את מה שיש ב Backtest Portfolio Asset Allocation.
לא נראה לי הבנת מה המטרה של הכלי שהוצג כאן.
 
אשמח להסבר אחר
זה מציג לך מצב נוכחי של תיק (בהינתן שהכנסת לו, איזה מסלול אתה בפנסיה, קרן השתלמות ואיזה ניירות אתה מחזיק בחשבון הממוסה).
יש אפליקציות כאלה בארה"ב, למשל Personal Capital.

לגבי מה שאתה מחפש, מה רע בPF עצמו?
 
מציג לך מצב נוכחי של תיק (בהינתן שהכנסת לו, איזה מסלול אתה בפנסיה, קרן השתלמות ואיזה ניירות אתה מחזיק בחשבון הממוסה).
אולי אני מפספס משהו.
כשאני לוחץ על הקישור, אני מקבל דף עם תיק שוקולד מריר, מורכב מ-4 ניירות. בדף אחר אפשר לראות גרף תשואה.
אני לא רואה שום קשר לפנסיה והשתלמות, ואני לא רואה דרך לקבוע לבד את התיק.
מה רע בPF עצמו
הוא מצוין, אבל לא תומך בניירות ישראלים.

@Tfri , הערה קטנה נוספת. תיק, בהקשר זה, מתורגם כ-portfolio, לא bag
Bag not found. Contact us to add your bag!
 
תודה על הפידבק.
כמו שרשמתי, כרגע בניית הפורטפוליו נעשית על ידי. פתחתי את הפוסט בעיקר על מנת לקבל פידבקים ולראות האם יש צורך אמיתי.
כמובן שאתה תוכל לפתוח תיק בצורה עצמאית ולהוסיף כל נייר ערך. תמיכה בקרנות השתלמות ופנסיה הם מחשבה שלי ועדיין לא ממומשות.

בנוגע לBacktesting - זה בהחלט יכול להיות פיצ'ר חשוב שמדובר על ני"ע ישראלים.
 
כל הכבוד על היוזמה. תשקול לפתוח כאופן סורס ב github אם אתה רוצה שאחרים יתרמו לכלי
 
  • אהבתי
Reactions: epk
מעולה! כל הכבוד על היוזמה.
אם אראה שיש צורך, אוסיף אפשרות ליצירת תיקים מצד הלקוח, הוספת ניירות ערך, ניתוח מרכיבי התיק (כולל דמי ניהול וכו'), ואפילו הרחבת הקשר התיק להכיל קרנות השתלמות וקרנות פנסיה תוך לקיחה בחשבון של כל הפרמטרים.
יש צורך! (לפחות לי)
 
תודה רבה על התגובות. אעדכן פה כשיהיו עדכונים חדשים!
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
D שאלה הטבות מס סוף שנה שכיר שהוא גם עצמאי מיסים 5
H לקראת סוף שנה: מגן מס דולרי קיזוז עם שקל? מיסים 1
פ סגירות לקראת סוף שנה לפני רילוקיישן זמני לארהב מיסים 5
S עיתוי מכירת תיק השקעות לעניין סוף שנת מס שוק ההון 2
H הוצאות חודשיות - סוף 2024 פוסטים מאיכות נמוכה 4
א כל סוף הוא התחלה חדשה יומני מסע אישיים 5
the_newbie מיסוי RSU לאחר סוף העסקה מיסים 3
V מגן מס סוף שנה מיסים 1
N האם אפשר לשלם יתרת אשראי לפני סוף החודש? צרכנות פיננסית 10
D לימודי רפואה סוף שנה שלישית- מחשבות על העתיד התפתחות אישית 16
ה החלפת קרנות לפני סוף השנה שוק ההון 3
הדבורה מיה IBKR - מימוש הפסדים לקראת סוף שנה ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
ש הוצאות מוכרות - סוף שנה מיסים 3
ה פריקה של סוף מסע ומבט אל העתיד צרכנות פיננסית 7
M הוצאות 'סוף שנה' של אלקטרוניקה ופחת מיסים 4
E שינויים במסמכי ניכוי סוף שנה של הבנקים הישראלים מיסים 7
S החזר מס אחרי סוף שנה על השקעות מיסים 1
בייניש פתחתי תיק השקעות סוף סוף אבל כעת אני לא בטוח לגבי בחירת הניירות שוק ההון 0
לאונל אפשרויות להפקדה בקרן השתלמות לקראת סוף השנה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6
S ״תזמון״ מעבר לברוקר זר לפני סוף השנה? צרכנות פיננסית 10
קירכהוף קרן השתלמות לקראת סוף שנה שוק ההון 0
ר לקראית סוף שנה: מה השיקולים שלכם כשמחליטים על קנייה ומכירה לצורך מגן מס? שוק ההון 19
א סקר ריבית מובטחת עד סוף החיים שוק ההון 20
milx לקראת סוף השנה - האם יש הגיון למכור ניירות מופסדים ב-IB ולקנותם שוב? שוק ההון 15
M מיסוי ולידה לקראת סוף שנת מס מיסים 8
S לקראת סוף שנת המס רוכשת ניירות ערך לא סחירים שוק ההון 1
ח סוף שנת המס. לא מוצא באינטראקטיב דוח מתאים שוק ההון 10
L האם אזרח ארה"ב יכול להשקעה בETF או קרנות נאמנות לא אמריקאיות אם מוכרים אותם לפני כל סוף שנה? שוק ההון 17
פ הטבת סוף שנה בעמלות צרכנות פיננסית 28
F עצמאי, סוף שנה... מבקש הכוונה בבחירת קרן השתלמות מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 14
פ הפרשה לקופת גמל לפני סוף השנה צרכנות פיננסית 7
E הפקדת סוף שנה לניצול הטבות המס צרכנות פיננסית 99
פ סוף סוף מתחילים לדבר בתקשורת על החשיבות של חינוך פיננסי צרכנות פיננסית 4
Y ביצוע דוח סוף שנה לעוסק פטור אוף טופיק 12
זרטוסטרא "ניצול" הטבת מס סוף שנה לקופת גמל שוק ההון 12
ETL סוף\תחילת שנה שוק ההון 14
Sinister סוף סוף קרן מחקה על אירופה ללא ד"נ שוק ההון 3
איליה דירוג אשראי לאזרחי ישראל -סוף סוף זה קורה צרכנות פיננסית 197
S משיכת פנסיה עד סוף החודש פטורה ממס? צרכנות פיננסית 6
F כלי למעקב אחרי הרכב נכסים בקרנות פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
H באיזה כלי/אפליקציה אתם משתמשים כדי לנהל תקציב? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 6
H מילוי 1301 למתחילים: כלי תוכנה מיסים 4
קפיטליסט מרושע עבודה בגיל מבוגר - באיזה כלי להשקיע את הכסף? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
A כלי למעקב אחר תיק השקעות שוק ההון 1
someone235 מכירים כלי לניתוח הוצאות ברמה השנתית? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 2
S כלי טכני לירושה - גמל / פוליסת חיסכון? צרכנות פיננסית 2
I איך לייצר כלי שמבטיח את התשואה המקסימלית בין ריבית קבועה ומדד? שוק ההון 4
E כלי עוקב אחרי השקעות - ShareSight שוק ההון 5
H השקעה חודשית לילד - כלי ושיטת פעולה? שוק ההון 4
O כלי עבודה לבית - מאיפה קונים? אוף טופיק 2

נושאים דומים

Back
למעלה