השאלה תישמע מאוד טריוויאלית אבל עבור השקט הנפשי שלי, חשבתי שכדאי שאשאל בכל זאת.
אני רוצה לסגור את החשבון ב-IBI ולהעביר את כל הכסף לבנק (מדובר בקרנות איריות ואין לי אפשרות להעביר אותן ל-Interactive). אני תוהה מה הדרך הכי טובה לעשות את זה. יש פה שתי אפשרויות כמו שאני רואה:
1. לבצע מכירה עצמאית של כל הקרנות, להעביר את הכסף לבנק, לבקש שיסגרו.
2. לבקש שיסגרו ויבצעו מכירה בשמי.
באפשרות הראשונה מפחיד אותי שפתאום יחליטו שאני חייב להם כסף (מס, עמלה על זה שאני אזרח אמריקאי {כן, אני יודע, PFIC, זה למה אני סוגר}, או כל דבר אחר).
באפשרות השנייה מפחיד אותי שייקחו לי יותר כסף ממה שאני באמת חייב להם (אם אני חייב משהו).
קיימת עוד אפשרות של לבצע מכירה עצמאית ולבקש שיסגרו, אבל גם פה יכולים אולי לקחת לי יותר כסף ממה שהם באמת צריכים, או אולי אפילו לא להעביר חזרה לחשבון בנק? לא יודע.
בקיצור, אשמח לשמוע תובנות.
אני רוצה לסגור את החשבון ב-IBI ולהעביר את כל הכסף לבנק (מדובר בקרנות איריות ואין לי אפשרות להעביר אותן ל-Interactive). אני תוהה מה הדרך הכי טובה לעשות את זה. יש פה שתי אפשרויות כמו שאני רואה:
1. לבצע מכירה עצמאית של כל הקרנות, להעביר את הכסף לבנק, לבקש שיסגרו.
2. לבקש שיסגרו ויבצעו מכירה בשמי.
באפשרות הראשונה מפחיד אותי שפתאום יחליטו שאני חייב להם כסף (מס, עמלה על זה שאני אזרח אמריקאי {כן, אני יודע, PFIC, זה למה אני סוגר}, או כל דבר אחר).
באפשרות השנייה מפחיד אותי שייקחו לי יותר כסף ממה שאני באמת חייב להם (אם אני חייב משהו).
קיימת עוד אפשרות של לבצע מכירה עצמאית ולבקש שיסגרו, אבל גם פה יכולים אולי לקחת לי יותר כסף ממה שהם באמת צריכים, או אולי אפילו לא להעביר חזרה לחשבון בנק? לא יודע.
בקיצור, אשמח לשמוע תובנות.