Metalingus
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 14/9/18
- הודעות
- 18
- דירוג
- 3
אהלן,
בשוק האמריקאי ניתן למצוא ביצועים של התיק החל מ-1970. נתקלתי בלא מעט דעות של אנשים שטוענים שהתנהגות התיק בשוק הישראלי תהיה שונה לחלוטין מזה האמריקאי (עם הסברים שלא אחזור עליהם כאן). נתונים על ביצועי התיק ה"ישראלי" (או "מגוייר" כפי שמופיע בבלוג של הסולידית) הרבה יותר קשה למצוא. הכוונה היא להשקעה במדד מניות ת"א 125 + אג"ח ארוך טווח של ממשלת ישראל + מק"מ ממשלת ישראל + תעודת סל על זהב.
בבלוג ניתן למצוא נתונים של הסולידית בערך מ-2014 - כמובן שזה לא מספיק כדי להסיק איזשהן מסקנות. הייתי רוצה להבין למשל איך התנהג התיק במשברים של 2002, 2008. ניסיתי להשיג נתונים היסטוריים של ארבעת המדדים הנ"ל ומה שהצלחתי למצוא היה הרבה פעמים נתונים "ליד" או רק של השנים האחרונות.. מה שכן - מהנתונים שכן הצלחתי למצוא באמת רואים שההתנהגות עלולה להיות מאוד שונה (למשל התנהגות האג"ח במשבר ב-2008 וכיו').
האם למישהו כאן יש נסיון ארוך טווח עם התיק של בראון בשוק הישראלי? האם למישהו יש נתונים היסטוריים של מדדי ההשקעה של בראון בארץ? או שאולי בכלל כדאי ליישם ע"י השקעה בנ"יע של ארה"ב?
אולי הסולידית תדע להתייחס בהתחשב בכך שמדובר בתיק שהיא משקיעה בו מכספה באופן אישי?
נ.ב - כן אני יודע שמדובר בתיק סולידי שחלק מחברי הפורום נגדו, וכן אני יודע שאין בנתוני העבר כדי לחזות את העתיד...
בשוק האמריקאי ניתן למצוא ביצועים של התיק החל מ-1970. נתקלתי בלא מעט דעות של אנשים שטוענים שהתנהגות התיק בשוק הישראלי תהיה שונה לחלוטין מזה האמריקאי (עם הסברים שלא אחזור עליהם כאן). נתונים על ביצועי התיק ה"ישראלי" (או "מגוייר" כפי שמופיע בבלוג של הסולידית) הרבה יותר קשה למצוא. הכוונה היא להשקעה במדד מניות ת"א 125 + אג"ח ארוך טווח של ממשלת ישראל + מק"מ ממשלת ישראל + תעודת סל על זהב.
בבלוג ניתן למצוא נתונים של הסולידית בערך מ-2014 - כמובן שזה לא מספיק כדי להסיק איזשהן מסקנות. הייתי רוצה להבין למשל איך התנהג התיק במשברים של 2002, 2008. ניסיתי להשיג נתונים היסטוריים של ארבעת המדדים הנ"ל ומה שהצלחתי למצוא היה הרבה פעמים נתונים "ליד" או רק של השנים האחרונות.. מה שכן - מהנתונים שכן הצלחתי למצוא באמת רואים שההתנהגות עלולה להיות מאוד שונה (למשל התנהגות האג"ח במשבר ב-2008 וכיו').
האם למישהו כאן יש נסיון ארוך טווח עם התיק של בראון בשוק הישראלי? האם למישהו יש נתונים היסטוריים של מדדי ההשקעה של בראון בארץ? או שאולי בכלל כדאי ליישם ע"י השקעה בנ"יע של ארה"ב?
אולי הסולידית תדע להתייחס בהתחשב בכך שמדובר בתיק שהיא משקיעה בו מכספה באופן אישי?
נ.ב - כן אני יודע שמדובר בתיק סולידי שחלק מחברי הפורום נגדו, וכן אני יודע שאין בנתוני העבר כדי לחזות את העתיד...