סרגיי הלוי
משתמש סולידי
- הצטרף ב
- 22/9/22
- הודעות
- 65
- דירוג
- 12
שלום לכולם,
אני כבר שנה שלישית ב-MORE קרן השתלמות לעצמאים.
כרגע אני אצלם במסלול עוקב SNP-500 בדמי ניהול של 0.65%.
ראיתי היום שיש קרנות השתלמות יותר זולות במסלול עוקב SNP-500.
האם ידוע לכם על אפשרות לעבור מאחת לאחרת באמצע התקופה?
(הקרן משתחררת באזור ינואר 2029)
אם אי אפשר לעבור, אולי יש דרך לנהל משא ומתן על הורדת דמי הניהול..
אם כן, אילו נימוקים ענייניים ניתן למנות?
תודה,
סרגיי.
אני כבר שנה שלישית ב-MORE קרן השתלמות לעצמאים.
כרגע אני אצלם במסלול עוקב SNP-500 בדמי ניהול של 0.65%.
ראיתי היום שיש קרנות השתלמות יותר זולות במסלול עוקב SNP-500.
האם ידוע לכם על אפשרות לעבור מאחת לאחרת באמצע התקופה?
(הקרן משתחררת באזור ינואר 2029)
אם אי אפשר לעבור, אולי יש דרך לנהל משא ומתן על הורדת דמי הניהול..
אם כן, אילו נימוקים ענייניים ניתן למנות?
תודה,
סרגיי.