רקע: אני עובר בקרוב לחו"ל באופן קבוע. בארץ אני עצמאי (עוסק מורשה) ורובם המכריע של לקוחותיי הם ישראלים. פתחתי חברה במדינת התושבות החדשה שלי, ובכוונתי להמשיך לעבוד מול לקוחות ישראלים גם אחרי המעבר. המדינה החדשה היא אירופית ויש לה אמנת מס עם ישראל.
השאלה: אם אמשיך לקבל תשלומים מלקוחות ישראלים לחשבון בארץ (ולהעביר אותם לחשבון החברה בחו"ל), האם מס הכנסה יכעס עליי וירצה את כספי? האם עליי לפסוח על הבנק בישראל ולהעביר את התשלומים ישירות מהלקוחות לבנק בחו"ל? (ולשלם את עמלות הסליקה היקרות פחד של stripe למשל?)
אני יודע שזה מקרה מאוד ספציפי אבל מקווה שיש פה מישהו עם ניסיון דומה. תודה רבה.
השאלה: אם אמשיך לקבל תשלומים מלקוחות ישראלים לחשבון בארץ (ולהעביר אותם לחשבון החברה בחו"ל), האם מס הכנסה יכעס עליי וירצה את כספי? האם עליי לפסוח על הבנק בישראל ולהעביר את התשלומים ישירות מהלקוחות לבנק בחו"ל? (ולשלם את עמלות הסליקה היקרות פחד של stripe למשל?)
אני יודע שזה מקרה מאוד ספציפי אבל מקווה שיש פה מישהו עם ניסיון דומה. תודה רבה.